Categories: ب‌ام‌و

با خودروهای جدید بی ام و آشنا شوید

سال جدید سال بسیار پرکاری برای شرکت بی ام و بوده است و این شرکت می خواهد مدل های بسیار جدیدی را به بازار عرضه کند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

بی ام و سری 8 مدل 2019

این خودرو از بهترین خودروهای کوپه شرکت است . پیشرانه این خودرو هشت سیلندر و 4.4 لیتری است .قدرتی که می تواند این پیشرانه تولید کند برابر 523 اسب بخار است و می تواند گشتاوری برابر 750 نیوتون متر را تولید کند. انتقال نیرو به چرخ ها نیز توسط یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک صورت می گیرد.

بی ام و X5 مدل 2019

ابعاد این خودرو درمقایسه با نمونه قبلی بسیار بیش تر شده است . پیشرانه ای این خودرو شش سیلندر و هشت سیلندر توربو بوده است .

بی ام و Z4  مدل 2019

این خودرو بی ام و بسیار اسپرت و دو نفره است . پیشرانه این خودرو توربو 3 لیتری و از نوع شش سیلندر است . شاسی این مدل از خودرو بسیار جدید است و مانند شاسی تویوتا سوپرا است  و برای کم کردن وزن آن نیز از الیاف کربن استفاده شده است.

بی ام و X1 فیس لیفت

این مدل از خودروهای بی ام و تغییرات جزئی را در جلو و عقب دارد و اما ویژگی های بسیار جدیدی نیز به این خودرو افزوده شده است. در پیشرانه ای که برای این خودرو درنظر گرفته شده است تغییراتی رخ داده است که باعث شده است تا میزان آلایندگی این خودرو بسیار کم تر شود..

بی ام و X2 M35I

پیشرانه ای که برای این خودرو درنظرگرفته شده است دو لیتری است و از چهار سیلندر برخوردار است و قادر است تا بتواند قدرتی را برابر 300 اسب بخار تولید کند. شتاب این خودرو و یا زمانی که می تواند از سرعت صفر به صد کیلومتر برسد برابر 6ثانیه است و هم چنین بیش ترین سرعتی که دارد نیز برابر 250 کیلومتر برساعت است.

بی ام و X3 ام

پیشرانه جدیدی که برای این خودرو درنظرگرفته شده است از نوع S58 است و می تواند قدرتی را برابر 450 اسب بخار تولید کند. پیشرانه این خودرو شش سیلندر بوده است و نیروی لازم را برای انتقال به چرخ ها می رساند. هم چنین در بدنه و شاسی این خودرو نیز تغییراتی اعمال شده است.

بی ام و X4M

پیشرانه ای که برای این خوردو درنظرگرفته شده است شش سیلندر و از نوع S58 است . شتابی که این خودرو دارد نیز برابر 4 ثانیه است .

بی ام و X5M

این خودرو از جمله شاسی بلندهای این شرکت است و پیشرانه ای هشت سیلندر توربو و 4.4 لیتری دارد که می تواند قدرتی را برابر 600 اسب بخار تولید کند .این خودرو بسیار بزرگ است و به تبع وزن بسیار زیادی هم دارد ولی می تواند در زمان چهار ثانیه از صفر به صد کیلومتر برسد.

بی ام و X6 مدل 2020

این خودرو سومین نسل از خودروهای X6  است و جز رقیب های پورشه کاین کوپه خواهد بود . پیشرانه هایی که برای این خودرو ارائه شده است نیز شش و هشت سیلندر است .

از من بپرس

Recent Posts

ایمنی خودرو در سفر

اگر برای سفر کردن خود را آماده کرده اید بهتر است برنامه ریزی های لازم…

5 سال ago

چرا باتری خودرو خالی می شود ؟

دلیل های خالی شدن باتری خودرو بسیار زیاد است و نمی توان همه آن ها…

5 سال ago

ماشین های پلیس ایران

در همه کشورها ماشین پلیس ها باید از بهترین و با کیفیت ترین ماشین های…

5 سال ago

رولزرویس سوپتیل

رولزرویس سوپتیل از جمله گران ترین خودروهای جهان است .به صورت کلی کمپانی رولز رویس…

5 سال ago

رولزرویس فانتوم

شرکت رولزرویس نسل جدید خودروهای فانتوم در سال 2018  وارد بازار کرده است . این…

5 سال ago

با هوشمندترین خودروی جهان آشنا شوید ؟

در این مطلب می خواهیم با هوشمندترین خودروی جهان که توسط شرکت McLaren عرضه شده…

5 سال ago