#


خواننده های ایرانی چه خودروهایی دارند؟

18 اکتبر 2018 بدون نظر 6959 بازدید

خواننده های ایرانی چه خودروهایی دارند؟

خودروهای خواننده های سرشناس ایرانی چیست؟

نه‌ تنها خود هنرمندان بلکه علاقه مندی های آن ها هم خیلی مورد توجه هواداران و علاقه ‌مندان آن ها می باشد. این ارتباط حتی باعث پایه ‌گذاری سبک خاصی از روزنامه ‌نگاری در جهان شده و روزنامه نگارانی وجود دارند که از علاقه مندی و ابزارهای مورد استفاده ستاره ها و ورزشکاران برای هواداران و مخاطبان آن ها می‏ نویسند. از سوی دیگر  برندهای خودرو هم از این علاقه مندی نهایت استفاده را برای شناساندن هر چه بهتر تولیدات شان می‏ برند و به قول معروف بار تبلیغاتی و ترویجی را به این ارتباط ها می ‏دهند.

این موضوع هم در کشورهای دیگر و هم در ایران وجود دارد. ولی در این بین انواع هنرمندان علاقه مندی و وسایل مورد استفاده خوانندگان موسیقی واقعاً مورد توجه مردم است به این دلیل که مردم کمتر از بازیگران و فوتبالیست‏ ها و از علاقه خودرویی آن ها اطلاع پیدا می کنند. در کشور ما نیز طرفداران انواع خوانندگان موسیقی پاپ پیگیر این می باشند که خواننده مورد علاقه آن ها چه می ‏پوشد و کدام خودرو را می خرند؟ در این مطلب به اتومبیل مورد علاقه تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ اشاره خواهیم کردیم تا عطش طرفداران و علاقه‌ مندان آن ها را برطرف کرده باشیم.

بهنام بانی عاشق ماکسیماست

طی دو سال اخیر بهنام بانی با آهنگ ‏هایش به شهرت رسید و سال قبل هم با آلبوم «عاشقم کرده» به خوبی سرزبان‏ ها افتاد تا جایی که بلیت کنسرتش ظرف پانزده دقیقه اول تمام شد. بهنام بانی 31ساله در دوران کودکی قاری قرآن بوده و از همان کودکی به خوانندگی و اجرای کنسرت خیلی علاقه داشته است. پدرش هم نوازنده آکاردئون بود و همین مسئله در علاقه مند شدن او به موسیقی نقش بسزایی داشته است. بانی در دوره نوجوانی خوانندگی را به‌ صورت حرفه‏ ای پیش استادان موسیقی نظیر محمد نوری آموزش دید و دو سال پیش با آهنگ «علاقه خاص» با آهنگسازی حامد برادران شهرت پیدا کرد.

او علاقه خاصی به خودروی ماکسیما دارد. در یکی از مصاحبه هایی که انجام داد، زمانی که مجری از او سوال کرد که «من انتظار داشتم با ماشین دو میلیاردی به برنامه ما حاضر شوی!» پاسخ داد: «قیمت آدما به ماشین زیر پاشون نیست. از سن هجده سالگی علاقه خاصی به داشتن خودروهایی مثل ماکسیما یا آزرا یا اپیروس داشتم و در حال حاضر هم یک ماکسیما دارم و از رانندگی با آن لذت می ‌برم». نکته جالب توجه این است ‏که وی در گفتگویی هم عنوان کرده گفته بود در دوران سخت زندگی‏ اش مسافرکشی هم انجام داده است.

بنز سواری امید حاجیلی

امید حاجیلی، خواننده پاپ که علاقه مندان زیادی هم دارد و به غیر از خوانندگی، نوازنده حرفه ‏ای ساز ترومپت، تنظیم ‌کننده و آهنگساز هم می باشد. این خواننده که اکنون سی و پنج سال سن دارد تاکنون سه آلبوم منتشر کرده است.

امید از سن نه سالگی نوازندگی پیانو را شروع کرد و از یازده سالگی به هنرستان موسیقی رفت. ولی بعد از سه سال نوازندگی ویولن، ساز خود را به ترومپت تغییر داد. حاجیلی اغلب به سبک لاتین و الکترونیک نوازندگی می کند و سابقه 10سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما را هم در کارنامه کاری خود دارد.

حاجیلی در کنار حرفه موسیقی و خوانندگی، به عنوان استاد دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد هم مشغول به کار است. وی اهل رانندگی با خودروی بنز بوده و تصاویر وی در زمان رانندگی با بنز S500 در فضای مجازی منتشر شده است.

لوکس ‌سواری فرزاد فرزین

فرزاد فرزین یکی از خواننده‏ های پرطرفداری است که به غیر از خوانندگی آهنگساز، بازیگر و ترانه ‌سرا و اهل رانندگی هم است. وی تا به حال هفت آلبوم رسمی را منتشر نموده است. این خواننده37 ساله نخستین آلبوم  خود را تقریباً 18سال پیش منتشر کرد.

او همین طور سابقه ایفای نقش در فیلم ‏های سینمایی از جمله فیلم «سگ‏ های پوشالی» را دارد. این خواننده خوش‌ صدا به علاقه خاصی به خودرو دارد و و بارها تصاویر او در حال رانندگی لکسوس RX250، پورشه و مرسدس‌ بنز کلاس E در فضای مجازی پخش شده است.

فرزین در سریال «عاشقانه» به ایفای نقش پرداخته بود و در چند سکانس هم در نقش خود با خودروی پورشه مشکی ‌رنگش به چشم می خورد.

ماشین بازی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش ده سال قبل با آلبوم «چی شده» شناخته شد. وی در مورد زندگی شخصی ‏خود خیلی حساس می باشد تا کسی وارد حریم خصوصی ‌اش نشود، ولی اتومبیل های او واقعا خاص هستند.

جهانبخش علاقه زیادی به ماشین‏ بازی دارد. این خواننده 35ساله از سن پنج سالگی در کشور آلمان موسیقی خوانده و مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی باعث شد تا او به خوانندگی هم علاقه مند شود. ماشین بازی این خواننده پاپ از نگاه مردم مخفی نمانده و سوار بر خودروهای گوناگونی از پرادو و لکسوس ES گرفته تا شورولت دیده شده است.

وی در صفحه اینستاگرم خود تصویری از اتومبیل گران قیمتش را که یک شورولت کاماروی مشکی ‌رنگ می باشد منتشر کرد. جهانبخش خواننده تک ‌آهنگ‏ های پر طرفداری از قبیل سکوت، صدای عشق، تو چشمای منی، برف و خاطره است و مردم با این آهنگ‏ ها خاطرات زیادی دارند.

بنزسواری محسن یگانه

محسن یگانه یکی از خواننده‏ های خوش‌ صدا، پر طرفدار، نامی و آشنا برای مردم است. این خواننده سبک پاپ و در کنار خوانندگی ترانه‏ سرا، نوازنده، تنظیم ‏کننده و آهنگسازی هم انجام می دهد. البته نخستین آلبوم این خواننده 33ساله به ‌صورت زیر زمینی پخش شد ولی هشت سال پیش با منتشر کردن آلبوم «نفس‏ های بی ‏هدف» سر زبان ‏ها افتاد و خیلی سریع وارد حوزه خوانندگان‏ معروف شد.

این خواننده که اهل گنبد کاووس هم می باشد علاقه زیادی به سلفی گرفتن با خودروهای لوکس و گران دارد و علاوه ‌بر رانندگی با خودروی شاسی لکسوس RX350،  به خودروی بنز هم علاقه‏ زیادی دارد و به دفعات در صفحه مجازی خود در شبکه ‏های اجتماعی تصویر آن را به اشتراک گذاشته است.

پورشه سواری رضا صادقی

رضا صادقی یا همان خواننده «مشکی رنگه عشقه» از دوست داشتنی ترین خواننده ‏های ایران است و خیلی از افراد وی را با این ترانه به ‌یاد می ‏آورند. صادقی 39ساله، علاوه بر خوانندگی آهنگساز و ترانه‏ سرایی هم می کند. وی اهل جنوب و بندرعباس است و آخرین آلبومش دو سال پیش به نام «شب‌ بارونی» به ‏صورت فردی و اینترنتی انتشار یافت. رضا صادقی تمام درآمد حاصل از فروش «مشکی رنگه عشقه» را صرف امور خیریه کرد.

این خواننده خوب اهل رانندگی و عکس انداختن پشت فرمان است و اغلب با یک پورشه کاین مشکی ‌رنگ دیده شده است. هر چند تصاویری از او که سوار یک بنتلی سفید در شهر هامبورگ آلمان بوده هم در فضای مجازی منتشر شده است.

صادقی در مورد رانندگی با خودروی خود عنوان کرده: «ماشینم موجب شده است مردم خیال کنند من مولتی ‌میلیاردر هستم.»

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.