#


خدا حافظی با آگوست اکلاینز طراح پورشه 911

9 دسامبر 2018 بدون نظر 1751 بازدید

خدا حافظی با آگوست اکلاینز طراح پورشه 911

آگوست اکلاینز یکی از بر ترین طراحان کمپانی پورشه که همه آن را خالق پورشه 911 می نامند اعلام باز نشستگی کرد.

کمپانی پورشه در سال 1931 میلادی توسط فردیناند پورشه راه اندازی گردید. فردیناند پورشه کمپانی خود را در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس نمود که در ابتدا اقدام به طراحی و توسعه ی موتور های خودرو و همچنین ارائه مشاوره و خدمات مهندسی کار خود را آغاز نمود.

اما این کمپانی به کار خود توسعه بخشید و توانست یکی از بزرگ ترین کمپانی های خودرو سازی جهان بدل گردد. می توان گفت سبب بخش عظیمی از موفقیت های کمپانی پورشه آقای آگوست اکلاینز می باشد.

آگوست اکلاینز

نحوه و سال ورود آگوست اکلاینز به کمپانی پورشه

آگوست اکلاینز در سال 1983 به جمع مهندسین کمپانی پورشه اضافه گردید، وی در سال های ابتدایی بر روی شاسی های اتومبیل ها به عنوان یک مهندس مکانیک کار می کرد.

آگوست اکلاینز در سال 2001 مسئولیت خط تولید پورشه 911 را بر عهده گرفت تا قبل از آن آگوست اکلاینز در قسمت های مختلفی از کمپانی پورشه مشغول به کار گردید بود.

طرح ها و نکات قابل تامل او باعث گردید تا در 18 سال گذشته نسخه پورشه 911 از شهرت جهانی بر خوردار شود و کمپانی پورشه از طریق فروش این محصول سود فراوانی را به دست آورد.

البته لازم به ذکر می باشد که طرح ابتدای پورشه 911 توسط فردیناند الکساندر پورشه نوه، فردیناند پورشه در دهه 1950 طراحی گردیده بود.

با توجه به به آنکه حدود 6 نسل از اولین سری پورشه 911 می گذرد، این خودرو از لحاظ ظاهری دست خوش تغییرات زیادی نشده است و استایل اولیه خود را حفظ کرد.

اما از نظر فنی باید گفت که پورشه 911 تغییرات فراوانی کرد و این تغییرات باعث گردید تا پورشه یکی از اولین و همچنین سریع ترین نمونه ها در تاریخ خودرو نام خود را ثبت کند.

بعد از بازنشستگی آگوست اکلاینز کمپانی پورشه این مسئولیت را بر عهده ی فرانک استفان والیسر قرار داد که سابقه ی مدیریت موتور اسپرت و پورشه GT را نیز دارد.

صحبت های الیور بلوم مدیر عامل کمپانی پورشه

در آخر این مقاله را با سخنان مدیر عامل کمپانی پورشه الیور بلوم خطاب به آگوست اکلاینز: از آگوست اکلاینز بابت تعهد و وجدان کاری فوق العاده اش تشکر می کنیم. می توان گفت تلاش های او بود که پورشه 911 با حفظ طرح ابتدایی تا این حد پیشرفت نموده و توانست تمام این اصلاحات را در گذر 18 سال بر روی این خودرو ایجاد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.