#


جیلی سدان Bo Rui GE پرچم دار چینی رونمایی شد

30 آوریل 2018 بدون نظر 3357 بازدید

جیلی سدان Bo Rui GE پرچم دار چینی رونمایی شد

رونمایی از خودروی پرچم دار جدید جیلی به نام سدان Bo Rui GE

صنعت خودروسازی چین برای این که بتواند در بازارهای جهانی حضوری جدی داشته باشد عزمی راسخ دارد. برای دست یابی به این هدف جیلی با بهره گیری پیشرانه ی پلاگین هیبرید که به وسیله ولوو تولید شده از خودروی جدید خود به نام سدان Bo Rui GE رونمایی به عمل آورد.

البته ناگفته نماند این نام گذاری در خصوص خودروی جدید جیلی بسیار عجیب می باشد اما از لحاظ فنی و کیفیت ساخت دارای استاندارد بالایی می باشد. این محصول به احتمال زیاد با نام دیگری وارد بازارهای جهانی خواهد شد و Bo Rui GE تنها به عنوان یک کد برای این خودرو می باشد که برای فروش در کشور چین برای آن در نظر گرفته شده استو نسل نخست جیای Bo Rui در سال2013 میلادی رونمایی شد و در سال2015 نیز تولید نهایی آن انجام شد و به علت دارا بودن طراحی مدرن و سه نوع پیشرانه ی1.8، 2.4و 3.5لیتری به عنوان یکی از محصولات موفق در سبد کمپانی جیلی معرفی گردید. این خودرو در حال حاضر به کمک پیشرانه ای که به وسیله ولوو تولید شده و تکنولوژی پلاگین هیبرید به عنوان یک سدان پیش رو و پرچم دار به شمار می رود که به وسیله یکی از کمپانی های مهم خودروسازی چینی تولید شده است.

نیروس محرک Bo Rui GE پلاگین هیبرید چنانچه از شارژ کامل باتری ها و سوخت بنزین استفاده نماید میانگین مصرف سوخت1.6 لیتر در100 کیلومتر را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد که می توان آن را آمار بسیار خوبی به شمار آورد. مدل دیگری از این اتومبیل جدید با پیشرانه ی هیبرید ساخته می شود که میانگین مصرف سوخت آن5.8 در100 کیلومتر می باشد. خودروی جیلی Bo Rui GE در هر دو مدل هیبرید (MHEV) و پلاگین هیبرید (PHEV) دارای موتور بنزینی1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک7 سرعته که شاید ساخت ولوو باشد و یا شباهت زیادی به آن داشته باشد می باشد. البته ناگفته نماند هنوز در خصوص توان خروجی و عملکرد فنی خودروهایی که به تازگی به وسیله جیلی تولید شده اطلاعات دقیقی انتشار پیدا نکرده است.

در شکل ظاهری محصول جدید جیلی می توان مدعی شد که Bo Rui GE در مقایسه با سدان های دیگری که تولید چین هستند دارای طراحی مدرن تری می باشد و می توان گفت این خودرو فاقد چراغ های بزرگ و حجیمی است که در تولیدات چینی دیگر استفاده شده است. البته باید این نکته را نیز به خاطر داشته باشیم که طراحان زبردست و متخصصی در کمپانی جیلی مشغول ببه کار هستند و این مساله م یتواند به عنوان یک امتیاز برای این کمپانی به شمار برود. پیتر هاربوری به عنوان یکی از طراحان این کمپانی بیشتر از30 سال از عمر کاری خود را به عنوان طراح ارشد و مدیر طراحی برندهای ولوو و لینکلن و فورد فعالیت داشته و در حال حاضر به عنوان مدیر تیم طراحی جیلی در حال فعالیت می باشد. البته باید بگوئیم افراد دیگری مانند مت نیکولسون نیز در تیم طراحی جیلی قرار دارند که پیش از این در تیم طراحی فراری حضور داشته و در حال حاضر در این کمپانی چینی وارد شده و یکی از طراحان مطرح محصولات جیلی به شمار می رود.

زمانی که از روبرو به خودروی جیلی Bo Rui GE نگاه کنید شباهت بسیار زیاد آن به هیوندای سوناتا2017 قابل توجه می باشد و نمی توان آن را انکار کرد. از طرف دیگر جیلی جلو پنجره ی خاص خود را در محصولات خود و به ویژه Bo Rui GE به کار برده است تا به نوعی بتواند وحدت طراحی را نشان دهد. در زیر چراغ های این خودرو چند خط بسیار باریک از فلز براق کروم دیده می شود که البته این خطوط باریک بر روی رکاب ها و سپر نیز به چشم می خورد تا موجب شود کاربران این خودرو حس لوکس بودن این سدان خانوادگی را داشته باشند. رینگ های Bo Rui GE اسپرت بوده و فرمی که به صورت کلی برای بدنه در نظر گرفته شده است نسبت به هیوندای سوناتا بسیار شبیه است البته خطوط متعددی که بر روی نمای کناری بدنه و کاپوت جلو و سپر وجود دارد کاملا اسپرت بوده و موجب می شود تا این خودرو بسیار چشم نواز جلوه کند.

علیرغم ظاهر عادی ای که در نمای ظاهری وجود دارد فضای داخلی موجب می شود تا شبیه به خودروهای مفهومی و آینده نگر به نظر برسد. زمانی که در کابین این خودرو می نشینید تقریبا می توان گفت تمام موارد بسیار فراتر از یک خودرویی است که تولید شده چین است و بیشتر خودروهایی که در فیلم های علمی و تخیلی وجود دارد را یادآور می شود. صفحه نمایش لمسی میانی مخصوص سیستم سرگرمی و ناوبری سایز12 اینچ در نظر گرفته شده است، علاوه براین که ساختار یک پارچه ی ظاهری در بین داشبورد عریض تر و بزرگ تر از حد معمول به چشم می آید. افرادی که به خودروهای لوکس اروپایی علاقه مند هستند مسلما به علت وجود قطعاتی از چوب و فلزی که به رنگ نقره ای هستند به سمت این خودروی چینی جذب خواهند شد چرا که جیلی در مورد خودروی Bo Rui GE این قطعات فلزی را به کار گرفته تا افراد بسیاری را به آن علاقه مند کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.