#


برگزاری نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018 به زودی

24 نوامبر 2018 بدون نظر 1692 بازدید

برگزاری نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018 به زودی

حضور جدیدترین خودروها در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018

با نزدیک شدن به آخرین روزهای هر سال میلادی، صنعت اتومبیل سازی جان تازه ‌ای می ‌گیرد؛ نمایشگاه خودروی لس ‌آنجلس، هر ساله میزبان تازه ترین، زیبا ترین و مورد انتظار ترین تولیدات خودروسازان بزرگ می باشد. در نمایشگاه سال جاری هم شناخته شده ترین برندهای اتومبیل سازی با محصولات متنوع خود و هر چند رونمایی ‌های جالب، حضور خواهند یافت.

نمایشگاه خودروی لس‌ آنجلس نخستین بار در سال۱۹۰۷ برگزار شد و به اندازه ای مورد استقبال شرکت های خودروسازی قرار گرفت که به یکی از بزرگ‌ ترین و مهم ترین نمایشگاه های صنعت اتومبیل سازی تبدیل گردید. درست شبیه چند سال گذشته، درب های این نمایشگاه از روز جمعه نهم تا یکشنبه هجدهم آذر ماه به ‌روی علاقه مندان باز خواهد بود. قبل از بازدید طرفداران دنیای خودرو از تازه ترین تولیدات برندهای گوناگون، نمایشگاه خودروی لس‌ آنجلس۲۰۱۸ به ‌مدت چهار روز (دوشنبه پنجم آذر تا پنجشنبه هشتم آذر)  میزبان اختصاصی خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه خواهد بود.

در نمایشگاه سال قبل، معرفی های مهمی مانند نسل جدید مرسدس بنز CLS و بی ‌ام ‌و i8 رودستر به همراه تولیدات متنوع برندهای دیگر، انجام شد؛ لس‌ آنجلس۲۰۱۸ نیز از این لحاظ کمبود ندارد و در حال حاضر تعدادی از خودروسازان حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده ‌اند. با توجه به اطلاعات کنونی، بیش از شصت ماشین جدید در نمایشگاه لس‌ آنجلس برای نخستین بار به ‌نمایش عمومی در خواهند آمد؛ تقریبا نیمی از این اتومبیل ها، نخستین رونمایی جهانی را خواهند داشت و مدل ‌های دیگر، برای نخستین بار به یالات متحده وارد می‌ شوند.

همان گونه که انتظار داشتیم، قسمت اعظمی از غرفه‌ های کمپانی های مختلف در اختیار مدل ‌های متنوع کلاس‌ های شاسی‌ بلند، کراس ‌اور و وانت پیکاپ خواهد بود. می ‌توان نمایش نسخه هایی مانند بی ‌ام ‌و X7، شاسی ‌بلند بزرگ جدید هیوندای پلیسید، لینکلن اویاتور نسل جدید، رنجرور ایوک جدید و به احتمال زیاد نسل جدید فورد اسکپلورر را پیش ‌بینی نمود. علاوه بر مدل مورد انتظار نسل جدید مزدا 3، رونمایی اتومبیل های دیگری نظیر تویوتا کرولا سدان جدید، بی‌ ام‌ و M340i و نیسان ماکسیما دیگر قطعی شده است. مانند همیشه، به احتمال زیاد چند نمونه مفهومی جذاب و زیبا هم معرفی خواهد شد.

در این مطلب تولیدات برندهای گوناگون در نمایشگاه لس‌ آنجلس ۲۰۱۸، از نمونه ‌های تأیید شده تا پیش بینی ها را مورد بررسی قرار می دهیم. با توجه به این که تعداد زیادی از برندها برنامه‌ ی نهایی خود را برای حضور در نمایشگاه اعلام نکرده‌ اند، این لیست کامل نیست.

آئودی؛ از R8 جدید تا  E-Tron GT

خودروساز پر طرفدار اینگلوشتات با چند نمونه خودرو در کلاس‌ های متنوع به نمایشگاه لس‌ آنجلس خواهد رفت. نسخه فیس ‌لیفت سوپر اسپرت R8 با موتور۵.۲ لیتری۱۰ سیلندر V شکل و توان۶۱۲ اسب بخار، شاخص ماشین های اسپرت آئودی، مدتی قبل معرفی شد ولی تاکنون به ‌نمایش عمومی در نیامده است. رقیب مک‌ لارن 570S تغییرات زیادی در نمای بیرونی و داخلی، امکانات رفاهی و نیروی فنی نکرده است. کراس ‌اور SQ8 دومین نسخه آئودی می باشد که به احتمال زیاد در نمایشگاه معرفی خواهد شد؛ تصاویر غیر رسمی و جاسوسی نسخه پروتوتایپ آئودی SQ8 چند ماه قبل منتشر گردید. بر پایه اطلاعات به دست آمده، SQ8 با دو موتورV8 دیزل۴ لیتری و۳ لیتری TFSI به فروش خواهد رسید.

مسئولین کمپانی آئودی قبل از این اعلام کرده بودند که SQ8 در سال۲۰۱۸ معرفی خواهد شد؛ معرفی مدل مفهومی و کوپه ‌ی چهار در E-Tron GT می‌ تواند در نمایشگاه لس ‌آنجلس انجام پذیرد؛ این نمونه که بر پایه پلتفرم پورشه تایکان (Taycan) تولید شده است، تمام برقی و با توان۶۰۰ اسب بخار همراه می باشد. E-Tron GT تولید شده زودتر از سال۲۰۲۰ رونمایی نمی شود. امکان دارد آئودی نسل جدید S7 اسپرت ‌بک که تاکنون مشخصات زیادی از آن به دست نیامده را به نمایشگاه بیاورد. S7 Sportback به احتمال زیاد با موتورV6 پانامرا 4S یا۴ لیتری V8 تولید شده باشد.

بایتون؛ نمایش نخستین محصول

برند چینی بایتون (Byton) که سال دو سال قبل توسط مدیران اسبق بی ‌ام ‌و و نیسان تاسیس شد، به احتمال زیاد با خودروی کراس ‌اور برقی M-Byte در نمایشگاه لس ‌آنجلس حضور پیدا کند. این نسخه تمام الکتریکی با توان۲۶۸ اسب بخار،۴۰۰ نیوتن ‌متر گشتاور، تکنولوژی خودران سطح ۳، باتری۷۱ کیلو ولت ساعت و میانگین حرکتی۴۰۰ کیلومتر مجهز خواهد بود. نمونه تمام چرخ محرک (AWD) کراس‌ اور M-Byte با میانگین حرکتی۵۲۰ کیلومتر،۴۶۹ اسب بخار توان و۷۱۰ نیوتن ‌متر گشتاور تولید شده است. تا سال۲۰۲۰، تکنولوژی خودران سطح ۴ به این خودرو اضافه خواهد شد. بایتون نسخه مفهومی K-Byte را نیز در غرفه رونمایی خواهد کرد.

بنتلی؛ کروک قدرتمند جدید

کمپانی بنتلی به قطع یقین با نسخه روباز کانتیننتال GT که مدتی قبل در پیست نوربرگ‌ رینگ در حال تست بود، در نمایشگاه حضور خواهد یافت. کانتیننتال GT کروک با دو موتورW12 و V8 معرفی خواهد شد و با توجه به شباهت آن با پورشه پانامرا، اسپرت ‌ترین نسخه کروک این کمپانی انگلیسی خواهد بود.

بی ‌ام ‌و؛ رونمایی از شاسی ‌بلند، سدان، کوپه، کروک و مدل مفهومی

غرفه ‌ی بی ‌ام ‌و در نمایشگاه لس ‌آنجلس۲۰۱۸ قطعاً پر تردد خواهد بود. بزرگ‌ ترین خودروی شاسی ‌بلند این کمپانی، نسخهX7 هفت سرنشینه با سیستم تهویه چهارگانه، صندلی ‌های برقی، عایق بادی، صفحه نمایش لمسی۱۲.۳ اینچ، موتورهای دیزل و بنزینی و کابین جادار شیک به ‌نمایش علاقه مندان گذاشته خواهد شد تا هواداران با رقیب تازه لندرور دیسکاوری و مرسدس‌ بنز GLS بیشتر آشنا شوند. نسخه کروک نسل جدید سری8 هم بعد از معرفی به صورت رسمی اینترنتی، برای نخستسن بار در برابر مردم به ‌نمایش گذاشته خواهد شد؛ مثل مدل کوپه، کروک سری8 با دو موتور۶ سیلندر خطی و۸ سیلندر V شکل به فروش خواهد رسید.

نسخه جدید M340i و بهترین مدل از نسل جدید سری 3 تا معرفی M3، نماینده ‌ی سدان‌ های اسپرت بی‌ ام ‌و در نمایشگاه خواهد بود؛ به احتمال زیاد اطلاعات کامل M340i مانند قیمت، تا چند روز دیگر اعلام می شود. در میان رونمایی ‌های احتمالی کمپانی بی ‌ام ‌و، می ‌توان مدل جدید خانواده ‌ی i این کمپانی، M8، X3 و X4M را پیش‌ بینی نمود. نسخه ‌های Z4 و X5 جدید نیز در غرفه بی ‌ام ‌و حضور خواهند یافت، ولی قبل از این نمایش‌ عمومی این خودروها انجام شده است.

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.