#


برخی از مشخصات Ns 200

18 نوامبر 2018 بدون نظر 7771 بازدید

برخی از مشخصات Ns 200

آشنایی بیشتر با Ns 200

برخی از مشخصات Ns 200 : کمپانی باجاج را می توان یکی از موفق ترین کمپانی های دانست که توانسته به خوبی محصولات خود را در کشور ایران به فروش رساند و همچنین در چند دهه اخیر کمپانی باجاج با ارائه محصولات مختلفی از محبوبیت خاصی در بین هواداران خود در این کشور برخوردار شد است.

 Ns 200

در این مقاله به بررسی یکی از آخرین محصولات پر فروش این شرکت در چند ساله اخیر که این کمپانی با اتکا به آن سود فراوانی نسیب خود کرده است اشاره خواهیم کرد.

موتور سیکلت Ns 200 :

 Ns 200

Ns 200 را می توان به عنوان اولین محصول این شرکت دانست که شباهت های به موتور سیکلت های اسپرت دارد و دارای سیستم خنک کننده و همچنین ضربه گیر قسمت عقب می باشد.

موتور این موتورسیکلت توانای تولید23.52 اسب بخار را دارا می باشد که این امر سبب آن می شود که Ns 200 ، سرعت صفر تا صد کیلومتر را به زیر سیزده ثانیه رساند.

 Ns 200

یکی از بهترین ویژگی های این موتور سیکلت قابلیت هندلینگ آن می باشد که سبب افزایش تسلط راننده در هنگام رانندگی با این موتور سیکلت می شود.

یکی از عواملی که باعث می شود موتور سواران به Ns 200 اطمینان بیشتر داشته باشند، جنس و نوع تایر های آن می باشد که از نوع MRF Zapper بوده که کششی نسبتا مناسبی دارد.

از دیگر نکاتی که می توان به آن اشاره کرد سیستم به کار رفته در قسمت ترمز های آن است که تشکیل شده از یک دیسک در جلو با ضخامت 280 میلی متر و همچنین دیسک عقب با ضخامت 230 میلی متر می باشد.

 Ns 200

با استفاده از این دیسک ها مدت زمان لازم برای توقف Ns 200 از سرعت 100 کیلومتر بر ساعت با زمان سکون کامل 3/28 ثانیه می باشد.

اما در ارتباط با انجین Ns 200 باید این را بدانید که از سه شمع در آن استفاده شده که در مقایسه با انجین های تک شمع باز دهی بهتر 50 % را دارد.

لازم به ذکر می باشد استفاده از سه شمع در انجی علاوه بر مزیت ها ، معایبی نیز از جمله افزایش سوخت، بالا رفتن دمای انجین اشاره کرد.

 Ns 200

یکی از معایب بزرگ Ns 200 سیستم سوخت رسانی این موتور سیکلت می باشد که در این موتور سیکات از سیستم کاربراتور استفاه شده و این امر از دید علاقه مندان به موتور سیکلت یک ایراد تلقی می شود.

در ارتباط با طراحی این موتور سیکلت باید این نکته را بیان کرد که طراحان این شرکت کار خود را به بهترین نحو انجام داده اند هم از نظر طراحی بدنه و هم از نظر رنگ بندی این موتور سیکلت که رنگ های انتخاب شده با یک دیگر به خوبی همپوشانی دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.