#


برترین موتور سیکلت های 2018 کدام اند؟

موتور سیکلت
5 نوامبر 2018 بدون نظر 2225 بازدید

برترین موتور سیکلت های 2018 کدام اند؟

3 موتور سیکلت برترسال کدام اند؟

می توان گفت موتور سیکلت یکی از پرطرفدار ترین وسایل نقلیه در جهان بوده و افراد مختلفی را از قشرهای مختلف جوامع مجذوره خود کرده است.

در این مقاله به 3 مورد از این موتور سیکلت ها که در بهترین رنکینگ سال 2018 قرار گرفته اند پرداخته و آنها را مورد بررسی قرار میدهیم.

Zero S ZF7.2

موتور سیکلت

شرکت Zero زمان شروع به تولید موتور سیکلت های خود از سال 2008 تا کنون تغییرات فراوانی را در سطح های مختلف خود ایجاد کرده است، اما نکته حائز اهمیت در ارتباط با این شرکت تغییر نکردن تعرفه باتری های مورد استفاده در موتور سیکلت های این شرکت می باشد.

Zero S ZF7.2 را می توان ارزان ترین موتور سیکلت شرکت Zero نام گذاری کرد که در این موتور سیکلت از باتری kwh 7.2 استفاده شده که می توان با یکبار شارژ کامل این باتری حدود 143 کیلومتر را در سرعت های پایین طی کنید.

این موتور سیکلت یکی از بهتری نمونه ها در کلاس خود می باشد ولی لازم به ذکر می باشد که در مسافت های برون شهری از توانای های این موتور کاسته خواهد شد.

Zero S قابلیت تعویض باتری را دارا می باشد و شما می توانید بجای استفاده از باتری Kwh 7.2 از باتری جایگزین kwh 16.6 که به مراتب قویتر از باتری قبلی می باشد استفاده کنید.

لازم به ذکر می باشد استفاده از باتری kwh 16.6 مضراتی را نیز دارد به عنوان مثال وزن این باتری به مراتب بیشتر از باتری این موتور بوده و ممکن است در روند کاری این موتور سیکلت اختلالاتی ایجاد کند. مدت زمان لازم برای تکمیل شارژ باتری این موتور سیکلت نزدیک به 4 ساعت می باشد.

BMW R Nine T Pure

موتور سیکلت

شکل ظاهری این موتور سیکلت برگرفته از طرح های کلاسیک و Roadster می باشد که می توان گفت یکی از مجذوب کننده ترین در نوع خود می باشد. از مزیت های این موتور سیکلت می توان به قیمت مناسب در مقایسه با دیگر مدل ها در این سری اشاره کرد.

موتور استفاده شده در R nine T توانای تولید نیروی با 110 اسب سخار را دارد که بر گرفته از سری موتور های به کار رفته در محصولات این شرکت در سال های 1970 و 1980 است.

می توان گفت این موتور سیکلت با توجه به قیمت نسبتا پایینی که در مقایسه با هم سری های خود دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای دوست داران این موتور سیکلت می باشد.

Indian Scout Bobber

موتور سیکلت

در سال 2011 شرکت Polaris کنترل کلیه امور شرکت lndian را بر عهده گرفت و این شرکت از آن تاریخ شاهد پیشرفت های فراوانی در زمینه های مختلف به دست آورده است.

آخرین محصول تولید شده توسط این کمپانی به نام lndian scout bobber می باشد که با مقایسات انجام شده توسط متخصصین در رتبه 3 برترین موتور های سال 2018 قرار گرفته است.

این شرکت برای بالا بردن سطح رضایت دوستداران این برند تغییرات جزئی در ظاهر آن ایجاد کرد که می توان که می توان به کاهش ارتفاع آن اشاره کرد.

این موتور سیکلت در تک رنگ مشکی وارد بازار شده البته متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغی بیشتر به کمپانی از باقی رنگ ها نیز بهرمند شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.