#


با قابل اعتمادترین خودروسازان سال 2018 آشنا شوید

9 نوامبر 2018 بدون نظر 1205 بازدید

با قابل اعتمادترین خودروسازان سال 2018 آشنا شوید

معرفی خودروسازان قابل اعتماد سال 2018

کانسومر ریپورتز نتیجه های مربوط به بررسی سالانه میزان اعتماد به خودروها را انتشار داده و بر اساس آن بعضی سورپرایزها هم دیده می شوند.

بررسی سال جاری داده ‌های بیش از پانصد هزار عضو کانسومر ریپورتز برای مشخص شدن این که مالک یک اتومبیل با چه مشکلاتی می بایست مواجه شوند را جمع ‌آوری نموده است. این مشکلات شامل طیف گسترده ای می ‌شود و از موتورهای توربو گرفته تا سیستم‌ های اطلاعات سرگرمی پیچیده، مشکلات جعبه دنده و… را در بر گرفته است.

در این نشریه عنوان شده است بررسی های قابلیت اعتماد سال جاری توصیه‌ های کانسومر ریپورتز در خصوص صبر یک یا دو ساله ‌ی مشتریان جهت برطرف شدن شماری از مشکلات و نخریدن خرید خودروهای صفر نسل جدید را تقویت می‌ کند.

در هر صورت قصد داریم تا در ادامه این مطلب شما را با قابل ‌اعتمادترین خودروسازان سال جاری میلادی به انتخاب کانسومر ریپورتز آشنا ‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

هیوندای

با امتیاز قابلیت اعتماد متوسط 57، کمپانی هیوندای رتبه نهم را از آن خخود کرده است. بر اساس اعلام نظر کانسومر ریپورتز، غیر قابل‌ اعتمادترین خودروی این برند کره ‌ای خودروی آیونیک و قابل ‌اعتمادترین این کمپانی هم سانتافه XL انتخاب شده است.

مالکان خودروی هیوندای توسان در مورد موتور چهار سیلندر1.6 لیتری توربو و جعبه دنده7 سرعته دو کلاچه ناراضی هستند و عنوان کرده ‌اند که این جعبه دنده تعویض ‌های بد، ایرادات کامپیوتری و… دارد. در واقع آیونیک هیبرید امتیاز قابلیت اعتماد زیر مقیاس متوسط را گرفته و مالکان در مورد تعویض‌ های دنده بد جعبه دنده 6سرعته و ایرادات موتوری آن انتقاد داشته ‌اند.

رتبه ‌ی اصلی هیوندای در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشته و در مجموع پنج خودروی آن مورد بررسی قرار گرفته اند.

مینی

جایگاه مینی و هیوندای و هر چند امتیازات این دو همانند یکدیگر است ولی باید عنوان کرد که این خودروساز در سال قبل اصلاً جایگاهی در این فرست نداشته است.

دو خودروی مینی در بررسی امسال مورد ارزیابی قرار گرفتند و نسخه کوپر پایین ترین اعتماد را گرفته در صورتی ‌که کانتری من دقیقاً در نقطه مقابل قرار دارد. کوپر امتیاز متوسطی گرفته در صورتی که کانتری من قابلیت اعتماد بالاتر از اندازه متوسط را از آن خود کرده است.

ب ام و

ب ام و در بررسی سال جاری کانسومر ریپورتز سه پله‌ نزول داشته است. تعداد هفت محصول این کمپانی آلمانی مورد نظرسنجی قرار گرفتند و امتیاز کلی ب ام و به رقم58 رسید. خودروی X1 پایین ترین میزان اعتماد را گرفته در صورتی ‌که i3 قابل‌ اعتمادترین خودروی این برند در سال جاری انتخاب شد.

ب ام و X3 طراحی جدید، امتیاز زیر حد متوسط را گرفته و مالکان از ایرادات سیستم تهویه مطبوع از جمله نشتی مایع خنک‌ کننده گله مند هستند.

X1 هم به دلیل ایرادات سیستم تعلیق، ترمز و لرزش‌ های غربیلک فرمان موجب پایین آمدن امتیاز کمپانی ب ام و شده است.

آئودی

آئودی هم مانند ب ام و در سال جاری با افت سه پله‌ ای مواجه بوده اما با به دست آوردن60 امتیاز یک پله بالاتر از حریف هم‌ وطنش قرار می گیرد. شش خودروی آئودی در نظرسنجی امسال شرکت کرده اند و مد A3 کمترین میزان اعتماد میان هم ‌گروهی ‌های خود را به دست آورده، در صورتی ‌که آئودی Q5 بالاترین میزان اعتماد را نشان می ‌دهد.

در واقع همه ی مدل‌ های آئودی میزان اطمینان و اعتماد خوبی دارند، گرچه امتیاز این برند در قیاس با سال ‌های گذشته بالا نیست.

اینفینیتی

با حضور چهار خودرو در نظرسنجی قابلیت اطمینان سال 2018، اینفینیتی یک پله صعود داشته و به مقام مشترک پنجم دست پیدا کرده است. Q50 غیر قابل ‌اعتمادترین خودروی این برند زیبای ژاپنی بوده، در صورتی که با خیال راحت می ‌توان به Q60 اعتماد نمود.

اینفینیتی امتیاز61 کلی را به دست آورده و هر دو خودروی Q50 سدان و QX60 هم با افزایش میزان اطمینان مواجه بوده ‌اند.

کیا

با همان امتیاز همانند اینفینیتی، در واقع کیا دو پله پایین آمده است. هشت خودروی این برند کره‌ ای در نظرسنجی امسال حضور پیدا کرده اند و عنوان شده مدل کادنزا پایین ترین میزان اطمینان را به دست آورده؛ ولی مینی ون سدونا قابل ‌اعتمادترین خودروی کمپانی کیا شده است.

هرچند کیا اسپورتیج دقیقاً مشابه هیوندای توسان می ‌باشد ولی خودروی قابل‌ اعتمادتری نسبت به این توسان است. همین موضوع در مورد نیرو هیبرید هم صادق است، اتومبیلی که میزان اطمینان بالاتر از اندازه متوسط دارد. کیا استینگر که خودروی سال سال جاری اتوگاید شده هم در نظر سنجی میزان اعتماد متوسطی را به دست آورده.

مورد مهمی که موجب پایین آمدن میزان اطمینان کادنزا شده وجود ایراداتی در حسگرهای ترموستات، سیستم تهویه مطبوع و سیستم خنک‌ کننده موتور می‌ باشد.

سوبارو

سوبارو دو پله صعود داشته و به رتبه ‌ی چهارم رسیده و امتیاز متوسط65 را از آن خود کرده است. شش خودروی این برند نتایج به دست آمده خوبی را تهیه کرده ‌اند. سوباروWRX پایین ترین میزان اطمینان را در میان محصولات این خودروساز ژاپنی داشته، در صورتی ‌که قابل ‌اعتماد ترین خودروی سوبارو اتومبیل کراس ترک بوده است.

بر اساس نقل قول کانسومر ریپورتز، ایمپرزای طراحی جدید مشکلاتی را در سال قبل داشته ولی در سال جاری عملکرد بالاتر از حد متوسط را داشته است. کراس ترک هم ارتقا داشته و خیلی بهتر عمل کرده است. WRX به دلیل ایرادات جعبه دنده خود امتیاز پایین ‌تر از حد متوسط را به دست آورده است.

مزدا

مزدا در نظرسنجی قابلیت اطمینان سال 2018 به طور کامل عملکرد خوبی داشته و با9 پله صعود به رتبه ‌ی سوم دست پیدا کرده است. امتیاز این برند ژاپنی در واقع69 بوده است. با شش خودروی مورد ارزیابی قرار گرفته،CX-3 پایین ترین میزان اطمینان و MX-5 بالاترین میزان اعتماد را در این برند به دست آورده اند.

به نظر می آید مزدا ایرادات خودروهای CX-9 و MX-5 میاتا را برطرف نموده ولیCX-3 هنوز هم از ایراد سیستم تهویه مطبوع رنج می ‌برد.

تویوتا

تویوتا در نظرسنجی سال جاری رتبه ‌ی نخست را از دست داده است. با حضور چهارده خودرو در نظرسنجی امسال، تویوتا امتیاز متوسط76 را از آن خود کرده است. پریوس C قابل ‌اعتماد ترین خودروی سال جاری این برند بوده، در صورتی که نمی ‌توان به تاکوما خیلی اعتماد نمود. این خودرو هنوز هم ایراداتی را در سیستم ‌های کمک‌ راننده و جعبه دنده دارد.

کمری2018 هم هر چند مقداری نسبت به نمونه های قبل افت داشته ولی بهتر از حد متوسط عمل کرده است. بر اساس گفته های مالکان این خودرو، سیستم اطلاعات سرگرمی انتیون و تعویض‌ های بد جعبه دنده8 سرعته اتوماتیک کمری جای اعتراض و شکایت دارد.

لکسوس

ممکن است تویوتا در سال جاری جایگاه نخست را از دست داده باشد ولی دست کم بازوی لوکس این کمپانی یعنی لکسوس عنوان قابل‌ اعتماد ترین برند جهان خودرو را به خود اختصاص داده است.

لکسوس که یک رتبه بالاتر آمده با شش خودرو در این نظرسنجی حضور یافته و موفق شده است تا 78 امتیاز را به دست آورده است. IS پایین ترین میزان اطمینان و GX هم بالاترین سطح اعتماد را به دست آورده اند. در سال جاری همه محصولات لکسوس امتیاز اعتماد متوسط یا بالاتر از حد متوسط را به دست آورده اند.

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.