#


با بوگاتی دیوو بیش تر اشنا شوید

27 فوریه 2019 بدون نظر 2208 بازدید

با بوگاتی دیوو بیش تر اشنا شوید

شرکت بوگاتی به مناسبت 110 سالگی اش از جدیدترین خوردوی خود به نام بوگاتی دیوو رونمایی کرده است.این خودرو از بوگاتی شیرون نیز قیمت بالاتری دارد.قیمت این خودرو برابر 6 میلیون دلار است.

تجهیزات فنی و هم چنین سایر پیشرانه های بوگاتی دیوو با مدل قبلی اش هیچ تفاوتی ندارد .اما بهبودهایی در نسخه جدید صورت گرفته  و هم چنین در ظاهر ان تغییراتی ایجاد شده است که ان را بسیار مورد توجه همگان قرار داده است.

مدل های قبلی از محصولات جدید بوگاتی مانند شیرون و ویرون دارای سرعتی بالای 400 کیلومرت بودند و در شتاب گیری بی نظیر بودند.البته این خودروها مشکل دیگری نیز داشتند و ان این بود که در پیچ های تند به دلیل وزن زیاد نمی توانستند فرمان پذیری خوبی داشته باشند .بوگاتی اعلام کرده است که بوگاتی دیوو قدرت فرمان پذیری بهتری خواهد اشت.

از لحاظ ظاهری بوگاتی دیوو با نمونه های قبلی تفاوت های زیادی دارد و تنها شباهت ان همان جلو پنجره سنتی این خودرو است.

بوگاتی دیوو

مشخصات فنی بوگاتی دیوو

موتور بوگاتی دیوو همان موتور بوگاتی شیرون است که دارای 16 سیلندر خورجینی به همراه چهار سیستم توربو شارژ است.موتور 8 لیتری ان می تواند نیروییی را برابر 1500 اسب بخار را در دور موتور6700 دور بر دقیقه  تولید کند. گشتاور حاصل از این موتور برابر 1600 نیوتون بر متر است .

قدرتی که موتور بوگاتی دیوو تولید می کند با استفاده از یک جعبه دنده 7 سرعته به چرخ های عقبی منتقل می شود.این خودرو می تواند به حداکثر سرعت 420 کیلومتر بر ساعت برسد.

از قابلیت های جدید در این خودرو این است که لاستیک های ان قابلیت خم شدن را دارد تا به این ترتیب بتواند با حداکر سذعت از پیچ ها بگذرد.سرعت بوگاتی دیوو به 380 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

منتقدان خودروهای بوگاتی بیان داشته اند که مدل های قبلی وزن زیادی دارند و نمی توانند مانور پذیری خوبی داشته باشند در بوگاتی دیوو وزن کاهش پیدا کرده و بسیاری از مشکلات حل شده است.

این خودرو دارای 1996 کیلوگرم وزن است که نسبت به نمونه های قبلی 35 کیلو کاهش وزن داشته است و می تواند درمدت 2.4 ثانبه به سرعت 100 کیلومتر برسد.در پیست های مسابقه عملکرد بوگاتی دیوو از شیرون بهتر است و می تواند در زمان 8 ثانیه زودتر مسیر مورد نظر را طی کند.

طراحی ظاهری

شاید از لحاظ فنی بوگاتی دیوو تقریبا مانند شیرون باشد اما از لحاظ ظاهری مورد بهینه سازی قرار گرفته است.در طراحی بدنه این خودرو نیز بهبودهایی صورت گرفته است برای مثال وزن ان کاهش یافته است،عملکردهای حرکتی ان بهبودیافته اند،سیستم تعلیق ان بهبود یافته است و… .

کابین داخلی این خودرو نیز تا حد زیاید شبیه به شیرون است و فضایی بسیار زیبا را برای سرنشینان دارد.در داخل خودرو از چرم بسیار با کیفیت و فیبر کربن استفاده شده است تا وزن خودرو کاهش پیدا کند.

قیمت بوگاتی دیوو

این خودرو رد سال 2019 وارد بازار می شود و تنها قرار است 40 عدد از ان تولید شودکه این خودروهایی که هم که در دست تولید است  نیز از قبل توسط افراد متمول خریداری شده اند.قیمت این خودرو نیز برابر 64 میلیارد در بازار ازاد است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.