#


امن ترین اس یو وی ها!! SUV

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - تویوتا C-HR
21 آگوست 2017 بدون نظر 3107 بازدید

امن ترین اس یو وی ها!! SUV

اس یو وی های امن!! – از من بپرس

 

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - ولوو XC90

ولوو XC90

ولوو پیشگام ایمنی بوده است، از زمانی که اولین کمربند ایمنی سه جانبه در سال 1959 در جهان را ابداع کرد.ولوو از سال 1944  پیشگام ایمنی بوده است زیرا اولین شیشه جلو خودرو  را در جهان به نمایش گذاشت و پس از آن به معرفی بسیاری از ایمنی های اولیه پرداخته است ،از کمربند ایمنی سه نقطه ای تا تست تصادف و کیسه های هوای جانبی و AEB. بله، ایمنی جزو وجودی “ولوو” است. در سال 2015 ولوو تقریبا خود را با دومین نسل سواری بزرگ XC90 معرفی کرد.

در سال 2015 ،ANCAP ، خودرو XC90 را در بخش های :97 درصد برای حفاظت از ساکنان بزرگسال، 87 درصد برای حفاظت از ساکنان کودک، 73 درصد برای کمک  ایمنی و 72 درصد برای حفاظت از عابران پیاده امتیاز دهی کرد. XC90 توسط  تست تصادفEuro NCAP شده و عنوان “بهترین در کلاس” را در سال 2015 به او اهدا شد.

AEB بر روی رانندگی شهر با دوربین ها و سنسورهای راداری که قادر به بیان تفاوت بین یک عابر پیاده، یک دوچرخه سوار و یک ماشین دیگر است،متمرکز شده است.

همراه با هفت کیسه هوا (از جمله کیسه های هوا پرده ای که به ردیف سوم گسترش می یابند) تجهیزات ایمنی پیشرفته ای در قالب AEB (استاندارد در همه کلاس ها) و تشخیص علامت های محدودیت سرعت برای آن وجود دارد. تمام مدل ها از لاستیک اضافی تا سیستم تشخیص نقاط کور و هشدار برخورد عقب و هشدار ترافیکی را دارند. پکیج اختیاری 2600 دلاری کنترل کروز انطباقی و کمک به رانندگی در بین خطوط  را اضافه می کند.

AEB بر روی رانندگی شهر با دوربین ها و سنسورهای راداری که قادر به بیان تفاوت بین یک عابر پیاده، یک دوچرخه سوار و یک ماشین دیگر هستند،متمرکز شده است. ترمز ها به طور خودکار اعمال می شود تا خودرو با سرعت 50 کیلومتر در ساعت متوقف شود.در سرعت های بیش از 50 کیلومتر در ساعت سیستم ممکن است قادر به جلوگیری از ضربه نباشد، اما می تواند SUV را تا سرعت 15 کیلومتردر ساعت کاهش دهد.

ولوو XC90 دارای یک فضای ذخیره ی چرخ یدکی به عنوان استاندارد است. در حال حاضر ممکن است این فضا اهمیت خاصی برای شما نداشته باشد، اما اگر شما پنچر کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که صرفه جویی در فضا اهمیت زیادی دارد(اغلب تنها 250 کیلومتر) و سرعت شما به طور معمول  به 80 کیلومتر در ساعت محدود شده است. در یک کشور به اندازه استرالیا با فاصله بسیار زیاد بین شهرهای دورافتاده، یک تانک یدکی تمام عیار بسیار بهتر است.

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - فولکس واگن Tiguan

فولکس واگن Tiguan

این خودرو ثابت می کند که پول بیشتری به این معنی نیست که ایمنی بیشتری داشته باشید، Tiguan جدید با ابزار ایمنی مسلح شده است.

نسل جدید فولکس واگن Tiguan متوسط در سال 2016 وارد استرالیا شد و با استفاده از ابزار ایمنی به طرز عجیبی مسلح بود.

در سال 2016، ANCAP امتیاز 96 درصد برای حفاظت از ساکنان بزرگسال، 84 درصد برای حفاظت از ساکنان کودک، 68 درصد برای کمک های ایمنی و 62 درصد برای حفاظت از عابران پیاده به آن اختصاص داد. فولکس واگن Tiguan در سال 2016 توسط Euro NCAP تست تصادف شد و عنوان “بهترین در کلاس” را به خود اختصاص داد.

موردی که جلب توجه می کند ، مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته ایمنی است که  حتی در کلاس های استاندارد فولکس واگن Tiguan مشهود است.

فولکس واگن Tiguan پنج صندلی دارد که دارای هفت کیسه هوا (پرده های جلو و عقب) است و دوربین عقب با چند زاویه دید. ما در حال صحبت کردن از شهری از AEB هستیم، کمک به نگهداری بین خطوط، پارکینگ اتوماتیک و سیستم تشخیص خستگی – هزینه ی عالی برای ایمنی در SUV است که با این قیمت $ 31،990 فهرست شده است. برخی ازبرند های خودروسازی این ویژگی ها را به عنوان یک بسته اختیاری به شما می دهند و برای شما هزاران بار هزینه یر میدارد.

یک بسته کمک راننده ی اختیاری برای 2000 دلار اضافه ،تجهیزات ایمنی بیشتر مانند هشدار ترافیکی، کنترل کروز انطباقی، 360 دوربین و هشدار نقطه کور.

AEB به طور خاص برای رانندگی در شهر و به طور خودکار اعمال ترمز برای جلوگیری از برخورد در سرعت کمتر از 30km / h است.

فولکس واگن Tiguan همچنین دارای فضای ذخیره ی چرخ یدکی است.

 

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - مرسدس بنز GLC

مرسدس بنز GLC

ویژگی های پیش ایمن مرسدس بنز GLC، سیستمی است که وسیله نقلیه را برای برخورد با تعدادی تنظیمات آماده می کند.

یکی دیگر از خودرو های Euro NCAP 2015  در کلاس  برنده، مرسدس بنز GLC متوسط SUV، یکی از مقرون به صرفه ترین و امن ترین مدل های تجاری آلمان است.

برای رسیدن به استرالیا در سال 2015، ANCAP به مرسدس بنز GLC امتیاز 95 درصد برای حفاظت از ساکنان بزرگسال، 89 درصد برای حفاظت از ساکنان کودک، 71 درصد برای کمک به ایمنی و 82 درصد برای حفاظت از عابران پیاده را ارئه کرد.

مرسدس بنز GLC دارای نه کیسه هوا است، از جمله کیسه هوای جانبی در پشت که از سینه های مسافران عقب محافظت می کند.

GLC 250 و 250d  با AEB به صورت استاندارد می آیند، کنترل کروز انطباقی، نظارت بر نقاط کور، کنترل کمک به فرمان و سیستم های کنترل ترافیکی نیز ارائه می شوند. AEB واقعا برای محیط های شهری است و برای هر دو عابر پیاده و سایر اتومبیل ها کار می کند.

مرسدس بنز GLC از سنسورها، رادار ها و دوربین ها به طور کامل در اطراف خودرو برای دیدن استفاده می کند و با سیستم های ایمنی کار می کند.

کنترل کروز انطباقی استثنایی است که تا سرعت 200 کیلومتر در ساعت عمل می کند و خودرو را به طور کامل متوقف می کند، تا ترافیک دوباره حرکت کند.

ویژگی “پیش ایمن” ویژگی کم فرمانی هنگام حرکت در پیچ ها ، همچین بیش فرمانی و وضعیت ترمز اضطراری را تشخیص می دهد و وسیله نقلیه را برای تصادف قبل از آن با استفاده از طیف وسیعی از تنظیمات، از تسمه کمربند ایمنی تا بسته شدن پنجره ها آماده می کند.

مرسدس بنز GLC به همراه یک ست  لاستیک پهن به جای کیت لاستیک اضافی یا کیت های دیگر ارائه می شود که می تواند  نگرانی شما ازتعویض چرخ هنگام خرابی را از بین ببرد اما شما را به فاصله حداکثر 80 کیلومتربا سرعت 80 کیلومتر در ساعت محدود می کند.

 

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - آئودی Q7

آئودی Q7

لوازم جانبی اختیاری در Audi Q7 شامل تکنولوژی نگهداری بین خطوط، کنترل کروز انطباقی و دوربین دید در شب است.

نسل دوم  آئودیQ7 بزرگ در سال 2015 به استرالیا وارد شد و از آن موقع هیچ BMW X5 یا  مرسدس بنز GLE ای خواب خوبی را نداشته است! چرا که این SUV بزرگ در همه چیز بسیار عالی است، به خصوص در قسمت امنیت است.

استاندارد ANCAP آن را 94 درصد برای حفاظت از ساکنان بزرگسال  ارزیابی کرد، در حالی که حفاظت از ساکنان کودک 88 درصد، ایمنی 76 درصد و حفاظت از عابر پیاده 70 درصد بود. این Q7 در ابتدا در تست تصادف Euro NCAP در سال 2015 مورد آزمایش قرار گرفت.

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - آئودی Q7

آئودیQ7 دارای هشت کیسه هوا از جمله کیسه های هوا جانبی است که ردیف سوم را پوشش می دهند. سطح بالایی از تجهیزات پیشرفته ایمنی مانند شهر AEB وجود دارد که تا 85 کیلومتر / ساعت کار می کند تا در صورت پیش بینی یک تصادف به صورت خودکار عمل کند. با سرعت کمتر از 40 کیلومتر در ساعت، ترمز خودکار موثرتر است و احتمال بیشتری   برای جلوگیری از برخورد به طور کامل وجود دارد.

همچنین استانداردتشخیص نقاط کور راداری و هشدار ترافیک عبور عقب و همچنین سیستم آماده سازی برخورد عقب است.

تکنولوژی پیشرفته ایمنی مانند دوربین دید در شب می تواند گزینه ای باشد که می تواند به نشان دادن عابران پیاده در هنگام رانندگی کمک کند، همچنین دارای کنترل کروز انطباقی و تکنولوژی نگهداری در بین خطوط نیز هست.

کیت تعمیر تایر  در تمام کلاس های آئودیQ7 به صورت استاندارد است. این شامل یک کیت تورمی و چسبنده  است که   سوراخ را مهر و موم می کند. مشکل این است که، اگر  تایرشکاف بخورد، چسب فقط از سوراخ خارج می شود و شما همچنان یک سوراخ دارید. صرفه جویی در فضا اختیاری است، اما دوباره، یک یدکی کامل را از دست ندهید.

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

هنگامی که ما تویوتا C-HR را بررسی کردیم، با سیستم های ایمنی آن متحیر شدیم.

در ابتدا فکر کردیم تویوتا C-HR SUV کوچک فقط در موردزیبایی و ظاهر آن می توان بحث کرد، اما وقتی ما آن را بررسی کردیم، ما با سواری و فرماندهی آن تحت تاثیر قرار گرفتیم، اما فقط به سیستم های ایمنی آن نگاهی انداحتیم.

ANCAP تویوتا C-HR  آن را 87 درصد برای حفاظت از ساکنان بزرگسال، 77 درصد برای حفاظت از ساکنان کودک، 68 درصد برای کمک های ایمنی و 65 درصد برای حفاظت از عابران پیاده امتیاز دهی کرده است. این نتایج خوبی برای خودرویی است که قیمتی در محدوده ی  $ 30K دارد.

دارای هفت کیسه هوا، تمام کلاس های C-HR نیز با AEB  شهری ارائه می شوند، همچنین کنترل کروز انطباقی، سیستم خروج از خط و هشدار نقاط کور، هشدار ترافیکی عقب، دوربین عقب و چراغ های خودکار نیز وجود دارند.

این مقدار فوق العاده ای از تجهیزات ایمنی پیشرفته برای SUV با این قیمت است و بر روی هر مدل از C-HR – نه تنها در نسخه های بالایی ازآن -وجود دارد.

بسیاری از SUV های گران قیمت وجود دارند که  این مجموعه ای ازقسمت های ایمنی به عنوان استاندارد را ندارند، و تویوتا باید نشان دهد که ایمنی هزینه زیادی برای شما ندارد – به ویژه با دیدن اینکه این خودرو توسط جوانتر ها خریداری خواهد شد .

ممکن است متوجه شده باشید که نمره ایمنی که اندکی کم است، زیرا ANCAP خودرو C-HR را به دلیل اینکه AEB آن کمتر از 20 کیلومتر در ساعت کار نمی کند، پایین می آورد.

تویوتا C-HR همچنین دارای فضای چرخ یدکی صرفه جویی شده است.

 

امن ترین اس یو وی ها!! SUV - تسلا مدل X

تسلا مدل X

در حالی که مدل X توسط ANCAP تست تصادف نشده است، نشانه ها نشان می دهند که این خودرو می تواند عملکرد عالی ایمنی داشته باشد.

تسلا مدل X همه فن حریف یک SUV هفت صندلی است که توسط ANCAP یا Euro NCAP تست نشده است، اما نشانه ها نشان می دهند که این می تواند عملکرد عالی ایمنی داشته باشد.

نه تنها آن با 12 کیسه هوا پوشیده شده است،بلکه زمانی که آخرین نرم افزار رانندگی خودکار از بین می رود، مدل X کاملا مستقل خواهد شد. این باعث می شود چیزهایی مانند AEB ساده به نظربرسند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.