#


احتمال شرکت برخی از ابرخودروها در نمایشگاه SEMA

31 اکتبر 2018 بدون نظر 1705 بازدید

احتمال شرکت برخی از ابرخودروها در نمایشگاه SEMA

انتظار حضور برخی از ابرخودروها در نمایشگاه SEMA لاس‌ وگاس

هر ساله نمایشگاه ‌های خودروی بسیاری در کشورها و شهرهای مختلف برگزار می‌ شود ولی در میان همه ی این نمایشگاه ‌ها حساب نمایشگاه خودروی SEMA لاس‌ وگاس با دیگر نمایشگاه ‌ها فرق دارد، به این دلیل که در این نمایشگاه معمولاً خودروهای پر طرفدار و پرابهتی حضور پیدا می ‌کنند که در نمایشگاه ‌های دیگر کمتر شاهد آن‌ ها می باشیم.

این اتومبیل ها در بیشتر اوقات توسط برندهای شناخته شده تیونینگ خودرو بهینه ‌سازی شده‌ ‌اند و مدل های خیلی پیشرفته ‌تر از نسخه های معمولی محسوب می شوند. در نهایت طرفداران تیونینگ هم به نمایشگاه خودروی SEMA علاقه بیشتری نشان می ‌دهند.

این موضوع باعث شده تا نمایشگاه SEMA علاقه مندان بسیاری در بین طرفداران دوآتشه خودرو داشته باشد و با نمایشگاه پرهیاهویی مواجه هستیم که حرف‌ های بسیاری برای زدن دارد. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی به اتومبیل هایی داشته باشیم که در نمایشگاه SEMA منتظر دیدن آن ‌ها هستیم.

دوج چنلچر اس‌ آر ‌تی دیمون

تجربه نشان داده است که همواره اتومبیل های دوج جذابیت و قدرت خاصی داشته ‌‌اند و در نمایشگاه SEMA 2018 شاهد حضور دوج چلنجر اس ‌آر ‌تی دیمون با موتور واقعاً قوی هستیم که۱۴۰۰ اسب‌ بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌ دهد تا با سرعت و قدرتی منحصر به فرد در جاده ‌ها تاخت و تاز کند.

بدنه دوج چلنچر اس ‌‌آ‌ر ‌تی دیمون هم خیلی زیبا و با‌ ابهت طراحی شده است و کمپانی Speed kore مسئولیت طراحی این دوج قوی را بر عهده داشته است تا در نمایشگاه SEMA لاس‌ وگاس یک مرتبه دیگر شاهد قدرت‌ نمایی این خودروی فوق العاده باشیم.

شورولت کامارو شوک

برند پر طرفدار و شناخته شده شورولت مدلی جدید از خودروی با ابهت کامارو با رنگی متفاوت و جذاب را رونمایی کرده است و با کامارویی مواجه هستیم که با نام شوک Shock در خیابان ‌ها تردد خواهد کرد.

شورولت کامارو روند تغییرات و بهینه‌ سازی‌ های گوناگونی را شاهد بوده است که در این خصوص می ‌توان به بال عقب این خودرو، سیستم مکش هوای سرد به درون خودرو، صندلی‌ های راحت با برند Recaro ترمزهای Brembo و لوازم تعلیق 1LE اشاره نمود.

شورولت چول لاگونا

همان طور که در آغاز هم اشاره نمودیم نمایشگاه خودرو SEMA آوردگاه محصولات پر قدرت است و به همین خاطر برخی مواقع خودروهای قدیمی به این نمایشگاه می آیند که حتی جدیدترین خودروهای روز دنیا از لحاظ قدرت به گرد آن ‌ها هم نمی ‌رسند.

یکی از این خودروها را می‌ توان شورولت چول لاگونا عنوان کرد، این خودرو که تولید آن به سال۱۹۷۳ میلادی بر می ‌گردد یک مرتبه دیگر خودی نشان داده است تا با موتوری قدرتمند جاده ‌ها را به زیر لاستیک‌ های خود ببرد.

شورولت چول لاگونا که به نمایشگاه خودروی SEMA خواهد آمد به یک موتور۶.۰ لیتری از نوع L96 V8 مجهز شده است و۳۶۰ اسب‌ بخار بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می ‌دهد.

فورد موستانگ باس ۴۲۹

این اتومبیل که سال تولید آن به۱۹۶۵ میلادی باز می ‌گردد از آن گروه خودروهای قدرتمندی می باشد که هیچ وقت قصد باز نشستگی ندارد و با مدل‌ های متنوع و به روزرسانی های بیشتر گاهی اوقات شاهد قدرت‌ نمایی فورد موستانگ باس ۴۲۹ هستیم.

این دفعه هم فورد موستانگ باس۴۲۹ در ظاهری جدید با موتوری۸.۴ لیتری از نوع V8 در نمایشگاه خودروی SEMA لاس‌ وگاس حضور خواهد داشت. تولید کننده کلاچ این خودرو کمپانی شناخته شده Center force که سابقه درخشانی در تولید کلاچ ‌های حرفه‌ ای دارد بوده است.

نمونه های تیونینگ شده ‌ای از موستانگ

بر اساس اطلاعات به دست آمده کمپانی فورد تعداد پنج دستگاه از خودروهای موستانگ را در اختیار بهترین برندهای تیونینگ قرار داده است تا حدی که می توانند به این خودروها برسند. این طور که مشخص شده است برندهای TJIN Edition، CGS Motorsports، CJ Pony Parts، Gal pin Auto Sports و Bojix Design همه تلاش خود را برای تیونینگ کردن این خودورهای انجام داده‌ اند و با خودروهایی بسیار قدرتمند و جذاب مواجه هستیم که علاقه مندان را در مراسم SEMA لاس‌ وگاس انگشت به دهان باقی خواهند گذاشت.

نمونه های تیونینگ شده از خودروهای شاسی ‌بلند فورد

در کنار خودروهای موستانگ که پیش تر به آن ‌ها اشاره نمودیم فورد تعداد شش دستگاه خودروی شاسی ‌بلند دیگر را هم به نمایشگاه SEMA خواهد آورد. این خودورها نسبت به نسخه های معمولی آن ‌ها شاهد به روزرسانی ‌ها و تیونینگ ‌های متنوعی هستند و از جایی که با خودروهای شاسی‌ بلند مواجه هستیم این خودروها برای تفریح و خوشگذارنی در طبیعت به روزرسانی شد‌ه ‌اند.

نمونه بازسازی‌ شده ‌ای از فورد جی ‌تی

کمپانی های تولید کننده قطعات و تیونینگ Super formance و Magna flow با فورد هماهنگ شده‌ اند تا مدلی بازسازی شده از خودروی پر طرفدار فورد جی‌ تی را در نمایشگاه خودروی SEMA معرفی کنند. این خودرو به یک موتور۳.۵ لیتری از نوع V6 مجهز شده است و رنگ آن هم مثل نمونه های مسابقه ‌ای فورد جی ‌تی طراحی شده تا زنده کننده‌ روزهای موفقیت فورد جی ‌تی در میادین مسابقه باشد.

خودروهای مسابقه ‌ای هوندا

برند ژاپنی هوندا هواداران و علاقه مندان بسیاری را در کشورهای مختلف دارد و قرار است در لاس‌ وگاس هم از چند مدل جدید خود رونمایی کند، ولی تاکنون در مورد این خودروها اطلاعاتی را نگفته اند و مشخص نیست چه خودروهایی را از طرف این برند دوست داشتنی در SEMA 2018 شاهد خواهیم بود.

در این میان گفته می‌ شود چندین مدل مسابقه ‌ای از طرف هوندا در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد که یکی از آن‌ ها مدل شناخته شده هوندا سیویک تایپ آر تی‌.‌سی‌.آر است.

نسخه ای بهینه سازی ‌شده از خودروی گلف آر

متخصصین تیونینگ برند شناخته شده فولکس‌ واگن به خودروی گلف آر، یک کیت توربو شارژ را اضافه نموده اند تا این خودرو به موتوری با۵۳۶ اسب‌ بخار قدرت دست پیدا کند. از سوی دیگر از نظر بدنه هم این خودرو شاهد بهینه‌ سازی‌ هایی شده است و این طور که گفته شده در درون این خودرو هم شاهد تعبیه شدن صندلی‌ های مختص اتومبیل های مسابقه ‌ای در گلف آر هستیم.

با این وجود می ‌توان عنوان کرد که فولکس‌ واگن نمونه ای مسابقه ‌ای از خودروی گلف آر را در نمایشگاه SEMA 2018 به نمایش خواهد گذاشت.

شورولت کی ۵ بلیزر

این طور که عنوان شده است برند تیونینگ Ringbrothers قصد دارد دستی به سر و روی شورولت کی ۵ بلیزر بکشد، ولی تا به امروز خبرهای زیادی در این رابطه را شاهد نبوده‌ ایم و توقع اخبار بیشتری از این اتومبیل در SEMA لاس‌ وگاس داریم. در این میان گفته شده است یک موتور قدرتمند از نوع V8 در این خودرو گذاشته شده است و ظاهر آن هم با ‌ابهت بیشتری نسبت به نمونه های معمولی شورولت کی ۵ بلیزر طراحی شده است.

مشخصات کلی خودرو

  • نام خودرو
  • کشور سازنده
  • سال ساخت
  • موتور
  • حجم موتور
  • حداکثر قدرت
  • حداکثر گشتاور
  • جعبه دنده
  • شتاب 0 تا 100
  • حداکثر سرعت
  • وزن
  • اندازه
  • فاصله بین دو محور
  • مصرف سوخت داخل شهر
  • مصرف سوخت خارج شهر
  • مصرف سوخت ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • استاندارد امنیت
  • میزان تولید co2
  • ترمز و پایداری
  • کیسه هوا
  • سیستم صوتی
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.