#


آغاز نمایشگاه خودروی تهران96 از فردا

نمایشگاه خودروی تهران
27 نوامبر 2017 بدون نظر 2121 بازدید

آغاز نمایشگاه خودروی تهران96 از فردا

آغاز نمایشگاه خودروی تهران96 از فردا

دومین سال متوالی است که مهم ترین نمایگاه خودرو ایران در مایشگاه بین المللی جدید تهران برگزار می شود که این نمایشگاه در بزرگراه خلیج فارس قرار گرفته است. در سال گشذته تعداد کسانی که از این نمایشگاه طی پنج روز بازدید کردن بیش از یک میلیون و 46هزار نفر بودند. بعد از نمایشگاه کتاب این نمایشگاه پر بازدیدترین نمایشگاه در ایران محسوب می شد. برای فعالان ایرانی و خارجی در صنعت خودرو تقریبا هشتاد هزار متر مربع فضا را در نظر گرفته اند تا علاوه بر معرفی جدیدترین خودروها، قسمت هایی را برای ارائه دهندگان موتور سیکلت، تجهیزات اختصاصی خودروهای آف رود، ماکت، مدل های کلاسیک و فناوری های مربوط به اتومبیل ها و موتور سیکلت های تمام برقی قرار داده اند.

معمولا اکثر قسمت های این نمایشگاه را در اختیار سازندگان داخلی مانند ایران خوردو و سایپا قرار می دهند. در این نمایشگاه نمایندگان برندهای چینی و کره ای نیز حضور پر رنگی دارند. در ادامه مهم ترین مدل های که ممکن است در این نمایشگاه عرضه شوند را در اختیارتان قرار می دهیم.

سیتروئن C3

یکی از قدیمی ترین تولیدکندگان خودروی فرانسه که به نوعی هم بنیان گذار شرکت سایپا بوده است دوباره همکاری اش را با این برند ایرانی شروع کرده است. هدف از این همکاری، تولید ارزان ترین و پرفروش ترین خودروی سیتروئن که در اروپا می باشد وارد شرکت سایپا شده است. علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند از این مدل هاچبک فرانسوی دیدن کنند. تعداد فروش این خودرو از سال 2002تا به الآن بیش از 3.6میلیون دستگاه بوده است و می توان گفت که به خاطر قیمت ارزانی که دارد می تواند محصولی موفق در بازار داخلی باشد.

نمایشگاه خودروی تهران

نمایشگاه خودروی تهران

در حال حاضر دو مدل از این خودرو با بدنه های ایرکراس و استاندارد در سبد سیتروئن وجود دارند، که در مدل دوم این خودرو ارتفاع بدنه بیشتر و آپشن های بهتری وجود دارد. به خاطر تفاوتی که در بین این دو مدل از نظر ظاهر و فنی وجود دارد ممکن است که اگر از این مدل استقبال شود شرکت سایپا این خودرو را در آینده ارائه می دهد.

جدیدترین نسل C3 در سال 2017رونمایی شد که قرار است توسط کارخانه سایپا مونتاژ شود. این خودرو به خاطر طراحی جدید و افزایش ارتفاعش نزدیک به کراس اورهای کوچک شده است. پرفروش ترین مدل این خودرو دارای پیشرانه ی توربوشارژر 1.2لیتری ات که قدرت خروجی آن 110اسب بخار می باشد. این خودرو سرعت صفر تا صد را در مدت زمان 11ثانیه طی می کند.

کامیون سنگین ولوو FH16 نسخه750

سایپا دیزل در نمایشگاه خودروی تهران یکی از قوی ترین محصولات شرکت ولوو تراکس سوئد به نمایش خواهد گذاشت. این مدل دارای موتور شش سیلندر است که قدرت خروجی آن 750اسب بخار می باشد. این خودرو مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 5می باشد تا اگر در ایران به فروش رسید، قوی ترین کامیون کشنده قابل خرید در کشور به حساب بیاید.

نمایشگاه خودروی تهران

نمایشگاه خودروی تهران

پژو

معرفی مدل های جدید پژو برای تولید و ارائه آن به بازارهای ایران بعید به نظر می رسد. همکاری این محصول فرانسوی با ایکاپ بعد از برجام شکلی عملی به خود گرفت. ولی هنوز نتوانسته که محصولات متنوعی را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد. هنوز نمونه هایی از پژو 508و پژو 301در خیابان ها مشاهده نمی شود.

نمایشگاه خودروی تهران

نمایشگاه خودروی تهران

بورگوارد

این برند خودرو که به عنوان برند اصیل و آلمانی بورگوارد محسوب می شود و یک خودرو ساز ورشکسته و فراموش شده به حساب می آید که با سرمایه گذاری چند شرکت چینی توانسته است مجددا به بازار جهانی بر گردد. همچنین در حال سعی کردن است که بتواند به عنوان یک برند لوکس و کیفیت بالا در جهان شناخته شود. تولید این محصول هنوز فراوان نشده است. ولی بدون شک قیمت آن فراتر از مدل های مرسوم چینی می باشد. این خودرو دارای پیشرانه توربوشارژ 2لیتری می باشد که قدرت خروجی آن 225اسب بخار است.

نمایشگاه خودروی تهران

نمایشگاه خودروی تهران

تویوتا

ایرتویا یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که خودرو را به ایران وارد می کند و در این نمایشگاه غرفه ای را به اختصاص خود در آورده است و مانند سال های گذشته نمونه هایی از محصولات لکسوس و تویوتا را به نمایش می گذارد.

در حال حاضر تعداد محدودی از کراس اور C –HR در خیابان ها به چشم می خورد و بدون شک برای بازدیدکنندگان از جذابیت بالایی برخوردار است. این خودرو دارای پیشرانه ی هیبرید 1.8لیتری می باشد که قدرت خروجی آن 122اسب بخار است.

نمایشگاه خودروی تهران

نمایشگاه خودروی تهران

در این نمایشگاه از تویوتا آئوریس که به نوعی مدل هاچبک و بروز شده تویوتا کرولا می باشد رونمایی می شود. در بازار اروپا این محصول فروش زیادی را دارد. همچنین پیشرانه آن 1.2لیتری توربوشارژ است که قدرت خروجی آن 115اسب بار می باشد. این خودرو از سال 2012در حال تولید است.

رنو

مسلما یکی از موفق ترین واردکننده های خودرو به ایران شرکت رنو می باشد. حضور این خودرو از اوایل دهه نود توانست تنوع زیادی به محصولات این برند فرانسوی به مدل های وارداتی داد. احتمال دارد که مگان2017 در ایران به مونتاژ بالایی برسد و به احتمال زیاد در این نمایشگاه حضور داشته باشد. این خودرو دارای پیشرانه های 1.6لیتری 115اسب بخار و 1.2لیتری توربوشارژ 130 اسب بخار می باشد. احتمالا مدل 1.2لیتری این خودرو وارد ایران می شود. در غرفه رنو این نمایشگاه احتمالا میزبان خودروی فرمول یک تیم رنو اسپرت می باشد. حضور این محصولات در نمایشگاه می تواند برای طرفدارن آن بسیار جالب باشد.

نمایشگاه خودروی تهران

نمایشگاه خودروی تهران

خودروهای دیگری که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت عبارتند از: لوکسژن، ولوو، دی اس، فولکس واگن و لکسوس.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.