#


آشنایی بیشتر با برخی از مشخصات BMW X7

10 دسامبر 2018 بدون نظر 2177 بازدید

آشنایی بیشتر با برخی از مشخصات BMW X7

BMW X7 را بیشتر بشناسید

BMW X7 را می توان به عنوان یکی از گرانترین شاسی بلند دنیا دانست. قیمت این خودرو 73 هزار و 900 دلار می باشد که اگر شما قصد اضافه کردن آپشن به این خودرو را دارید باید بدانید که این قیمت به بیش از 100 هزار دلار خواهد رسید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه فراوانی به پیشرانه ی قوی دارید بهتر است از مدل xDrive50i کمپانی بی ام و استفاده نمایید، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت این مدل در حدود 96 هزار دلار خواهد بود.

همچنین اگر اقدام به استفاده از رینگ های 22 اینجی نمایید باید 1300 دلار دیگر به مبلغ بیان شده اضافه نمایید، گرچه این تغییرات در نمایه ظاهری چندان تغییری ایجاد نمی کند و اما از نظر قدرت و همچنین طراحی داخلی نمی توان قافل شد.

اگر شما به روکش و داشبورد چرمی علاقه دارید باید این را بدانید که بابت این تغییرات 4900 دلار پرداخت نمایید. کمپانی بی ام و برای آنکه نظر علاقه مندان به BMW X7 را جلب کند از پکیج های مختلفی در این خودرو استفاده نموده است.

از پکیج های که برای BMW X7 در نظر گرفته شده می توان به Cold weather ، Dynamic Handling ، Luxury Seating ، Premium Package ، Executive اشاره کرد.

BMW X7

پکیج Cold weather BMV X7

این پکیج شامل سیستم تهویه خودکار، گرمکن فرمان، گرمکن زیر آرنجی، گرمکن صندلی های جلو و عقب که اگر شخص اقدام به استفاده از این پکیج نمایید باید هزینه 1200 دلاری آن را مد نظر داشته باشد.

پکیج Dynamic Handling BMW X7

این پکیج را به افرادی که علاقه فراوانی به قابلیت های اسپرت دارند پیشنهاد می کنیم این پکیج شامل دیفرانسیل اسپرت M Sport، ترمز های تقویت شده ی M Sport ، سیستم پایداری الکترومکانیکی و سیستم چهار چرخ فرمان پذیر می باشد. هزینه این پکیج برای علاقه مندان به به قابلیت های اسپرت 4 هزار و 750 دلار می باشد.

پکیج Luxury Seating

این پکیج شامل ماساژر در صندلی های جلو BMW X7 می باشد. علاقه مندان به این پکیج باید مبلغ 1200 دلار را برای بهرمندی از آن بپردازند.

پکیج Premium Package

این پکیج دارای امکاناتی همچون جالیوانی های سرد و گرم شونده، پرده های برقی برای پنجره ها عقب، قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو با ریموت و وکیوم درها اشاره کرد. هزینه ی این پکیج برای افراد متقاضی 1550 دلار می باشد.

پکیج Executive

می توان این پکیج را به عنوان فول ترین و بهترین در BMW X7 نامید، این پکیج دارای سقف پانوراما با نور پردازی LED ، پوشش دست ساز لوکس برای اهرم تعویض دنده، استفاده از چراغ های LED هوشمند با فناوری نور دهی لیزری و … اشاره کرد. هزینه این پکیج برای علاقه مندان به آن در حدود 2100 دلار می باشد.

اگر شما تمایل به داشتن تمامی این پکیچ ها در خودروی خود باشید باید این را بدانید که مبلغ کل این خودرو در حدود 123 هزار دلار می باشد. اما BMW X7 را نمی توان گران قیمت ترین محصول کمپانی بی ام و نامید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.