#


آشنایی با گران ترین شاسی بلندهای دنیا

گران ترین شاسی بلندهای
10 دسامبر 2017 بدون نظر 1831 بازدید

آشنایی با گران ترین شاسی بلندهای دنیا

آشنایی با گران ترین شاسی بلندهای دنیا

خودروهای شاسی بلندی که امروزه وجود دارد مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. ولی در بین این کلاس از خودروها کدام یک لقب گران ترین خودرو را در اختیار دارند. در سراسر دنیا بازار خودروهای شاسی بلند بسیار داغ می باشد. ولی جدا از خودروهای معروفی که در ایران وجود دارد نظیر کیا سورنتو، هیوندای سانتافه، محصولات لکسوس و تویوتا راوا4، خودروهای دیگری هم وجود دارند که به خاطر قیمت بالایی که دارند افراد بسیار کمی هستند که به خرید آن ها فکر می کنند. در ادامه چند نمونه از این خودروهای گران قیمت را به شما معرفی می کنیم.

بنتلی بنتایگا: قیمت ۳۵۳ هزار و ۵۵۵ دلار

این خودروی لوکس و مجلل به خاطر پیشرانه دوازده سیلندر و قدرت خروجی 600اسب بخار هم اکنون به عنوان گران قیمت ترین شاسی بلند در سراسر دنیا شناخته شده است. اگر این خودرو را بای ساخت سفارش دهید قیمت آن به 350هزار دلار می رسد. البته برای این خودرو هیچ سقف قیمتی وجود ندارد. چون به خاطر برنامه های گوناگون، خدمات مجلل و امکانات متنوعی که در اختیار مشتریان قرار می دهد به شکل آپشن می باشد، این خودرو هنوز هم افزایش قیمت بیش از 350هزار دلار را دارد. برای مثال این خودرو برای مشتریان ثروتمندش پکیج نصب و تعبیه ست ماهیگیری، نصب ساعت دست ساز و گران قیمت سویسی بریتلینگ و پیک نیک را با قیمتی معادل 160هزار دلار پیشنهاد می کند و به همین دلیل این مدل از بنتلی بنتایگا قیمتش به بیش از 510هزار می رسد.

گران ترین شاسی بلندهای

گران ترین شاسی بلندهای

مرسدس بنز G 65: قیمت ۲۴۲ هزار و ۳۸۵ دلار

سبک این خودرو مانند یک خودروی نظامی می باشد که حدود 38سال پیش به سفارش ایران طراحی شد و در حال حاضر به عنوان یکی از جذاب ترین خودروهای شاسی بلند در دنیا شناخته می شود. از طرفی دیگر سبک طراحی این خودرو به جای اینکه به عنوان یک خودروی لوکس دیده شود مانند خودرویی است که مرسوله های پستی را به درب منازل منتقل می کند. در هر صورت این خودرو امکانات متنوعی را برای سرنشینانش مهیا می کند و همین طور در بازار با درخواست های خوبی روبه رو است. گران قیمت ترین نسخه این خودرو مجهز به پیشرانه قدرتمند دوازده سیلندر 6لیتری با توربو شارژ دوگانه می باشد که قدرت خروجی آن برابر است با 621 اسب بخار و گشتاور آن 1000نیوتن متر می باشد. این مدل گران قیمت دارای پکیج امکانات رفاهی و ایمنی را با هزینه پانزده هزار دلار می باشد.

گران ترین شاسی بلندهای

گران ترین شاسی بلندهای

لندروور سوپرشارژ SV: قیمت ۲۳۴ هزار دلار

در حال حاضر این خودرو به عنوان برجسته ترین خودروی خط تولید کمپانی لندروور- رنج روور می باشد که در مدل های گوناگون با آپشن ها و امکانات مختلفی به عنوان یک خودروی آفرود شناخته می شود. البته کسانی که برای خرید یک خودرو بیش از 200هزار دلار هزینه می کنند انتظار خودرویی فراتر از آفرود را دارند که بتواند از صخره ها هم بالا برود. این خودرو با استفاده از آپشن های متنوع قیمت آن هم تغییر می کند.

گران ترین شاسی بلندهای

گران ترین شاسی بلندهای

پورشه کاین توربو S، قیمت ۲۳۳ هزار و ۹۹۰ دلار

ممکن است که باور این موضوع برای تان سخت باشد ولی جالب است بدانید که زمانی که شرکت آلمانی پورشه مدل کاین را معرفی کرد بسیاری از افراد را متعجب کرد. چون پورشه کاین توربو علاوه بر اینکه نخستین شاسی بلند این شرکت به حساب می آمد بلکه نخستین خودرویی بود که از این شرکت آلمانی خارج می شد که دارای چهار در بود. اسپرت ترین مدل این خودرو نسخه توربو S می باشد که هم اکنون در خط تولید این شرکت وجود دارد. همچنین دارای پیشرانه 4.6لیتری هشت سیلندر و تکنولوژی توربو شارژ دوگانه می باشد که قدرت آن 570اسب بخار می باشد. این خودرو پکیج ها و آپشن های بسیاری متنوعی را به همراه دارد که اگر مشتری آن ها را سفارش دهد به قیمت نهاییش چند هزار دلار اضافه می شود.

گران ترین شاسی بلندهای

گران ترین شاسی بلندهای

تسلا مدل X نسخه‌ی P100D، قیمت ۱۷۳ هزار و ۴۵۰ دلار

یکی دیگر از خودروهای گران قیمتی که در این لیست وجود دارد خودروی شاسی بلند و تمام الکتریکی تسلا می باشد که طراحی زیبا و متفاوتی را دارد که از درهای خفاشی که به شکل عمودی باز می شود استفاده کرده اند. بزرگ ترین باتری که در بین خودروهای تسلا وجود دارد در مدل P100D  از خودروی تسلا نسلX وجود دارد که باعث می شود با یک بار شارژ بتواند مسافتی بیش را 460کیلومتر را طی کند. همچنین این خودرو دارای سیستم بهبود یافته رانندگی خودران تسلا می باشد. این سیستم می تواند بدون دخالت راننده خودرو را کنترل و رانندگی کند.

گران ترین شاسی بلندهای

گران ترین شاسی بلندهای

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.