#


آخرین موتور شرکت BMW 

BMW HP4
4 نوامبر 2018 بدون نظر 4111 بازدید

آخرین موتور شرکت BMW 

آخرین دست آورد شرکت BMW در ساخت موتور سیکلت

شرکت BMW در سال 2018 آخرین دست آورد خود در عرصه موتور سیکلت های مسابقه ای را وارد بازار کرده و این اثر هنری را با BMW HP4 Race نامگذاری کرده است.

می توان گفت این موتور سیکلت را شرکت BMW برای افراده خاص و رانندگان حرفه ای در زمینه مسابقات موتور سواری طراحی نموده است.

از سری HP4 Race تنها 750 دستگاه ساخته شده و شرکت BMW این موتور سیکلت را در فستیوال باربر وینتج توسط راننده این کمپانی یعنی نیت کرن به معرض نمایش قرار داده.

 BMW HP4

برای علاقه مندن به این ورزش چندان تشخیص این موتور سیکلت سخت نبود، زیرا به محض استارت، این موتورسیکلت توجه تمامی افراد حاضر در این فستیوال را به خود جلب کرد و همگان را شیفته خود نمود.

شرکت BMW علاوه بر هیولای HP4 Race چند محصول دیگر خود را به نمایش گذاشت محصولاتی همچون اسکرمبلر، ریسو و پیور که شرکت BMW به شرکت کنندگان در این فستیوال اجازه تجربه سواری با موتورسیکلت Rnine T با دستگاه های حقیقت مجازی فراهم کرد.

در 15 مهر، شنبه هواداران شرکت BMW شاهد نمایش بی نظیر راننده این کمپانی، نیت کرن با موتور سیکلت های شرکت BMW بودن که بیشتر افراد را مجذوب هنر نمایی خود کرد.

 BMW HP4

فستیوال باربر وینیج را می توان یکی از بزرگترین و مشهورترین فستیوال های روز کشور آمریکا دانست که برگزار کنندگان آن از قبل برنامه های گوناگونی را برای علاقه مندان به حرفه موتور سواری طراحی کرده و آن را به معرض نمایش عموم قرار می دهند.

می توان گفت BMW HP4 یک موتور بی نظیر در عرصه مسابقه بوده و به بهترین شکل برای پیست های مسابقه طراحی شده است که با توجه به رقیب خود یعنی BMW S1000 سبک تر بوده از همتای خود در این زمینه پیشی گرفته است.

از دیگر ویژگی های این موتور سیکلت می توان به دست ساز بودن آن اشاره کرد که این امر گویایی خواص بودن این موتور سیکلت می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.