آخرین محصول کمپانی هارلی دیویدسون

رو نمایی از محصول 2018 کمپانی هارلی دیویدسون

می توان گفت کمپانی هارلی دیویدسون یکی از شناخته شده ترین و همچنین پر طرفدار ترین کمپانی های موتور سیکلت سازی در کشور آمریکا و سایر کشور ها می باشد. بیشتر علاقه مندان و طرفداران این کمپانی شیفته ابهت و شکل ظاهری این موتور سیکلت می باشند.

در چند سال گذشته به علت سیاست های ناکار آمد مدیران کمپانی هارلی دیویدسون، رقبا گویی سبقت را از این کمپانی ربوده و این کمپانی با افت سهام شرکت خود رو به رو شد است.

با توجه به مواردی که در قسمت بالا بیان گردید در سال 2018 کمپانی هارلی دیویدسون اقدام به ساخت و طراحی سری جدیدی از محصولات خود گردید تا توانای دوباره رقابت با رقبای خود را داشته باشد.

کمپانی هارلی دیویدسون در سال 2018 از محصول جدید خود یعنی Fat Bob رونمایی کرد. این موتور سیکلت دارای حجم موتوری 1585 cc می باشد که با اتکا به این توانایی می تواند به سرعت 190 کیلومتر بر ساعت برسد.

در طراحی جدید این موتور سیکلت، طراحان به کم عرض کردن و همچنین سبک کردن این موتور سیکلت پرداخت اند که این امر موجب آن گردید تا مصرف سوخت Fat Bob در هر صد کیلومتر 5/6 لیتر باشد که به نسبت سری های گذشته خود کاهش پیدا کرده است.

علاوه بر تاثیربر روی مصرف سوخت در قابلیت کنترل و هندلینگ آن نیز تاثیر فراوانی گذاشته است. از دیگر مواردی که در این امر تاثیر فراوانی داشته بهره گیری از سیستم تعلیق بادی و استفاده از سیستم ضد قفل در ترمز های دیسکی این موتور سیکلت می توان نام برد.

نمایه ظاهری آخرین موتور سیکلت شرکت هارلی دیویدسون

در سری Fat Bob کمپانی هارلی دیویدسون ماهیت خود را در این موتور سیکلت همان محصولات پیشین که دارای حالت عریض است را حفظ کرده که این یکی از ویژگی های منحصربه فرد کمپانی هارلی دیویدسون می باشد.

در این موتور سیکلت که آخرین محصول شرکت هارلی دیویدسون می باشد از دوشاخه عضلانی و قوی استفاده شده که ابهت سری محصولات کمپانی هارلی دیویدسون را یاد آوری می کند.

لاستیک های 130 میلی متری این موتور سیکلت  به همراه رینگ های آلمینیومی 16 اینچی موجود در این موتور سیکلت علاوه بر افزایش بازده، طراحی قدرت مندانه این موتور سیکلت را به رخ رقبا میکشد.

از دیگر ویژگی های این موتور سیکلت چراغ ها جلوی این موتور سیکلت می باشد که به شکل دوقلو طراحی شده که بازه دیده بهتری را به شخص راننده  خواهد داد. یکی دیگر از مواردی که به ابهت این موتور سیکلت می افزاید روکش طراحی شده از جنس کروم بر روی چراغ های این موتور سیکلت می باشد.

یکی از موارد قابل ذکر استفاده بی نهایت زیبا از رنگ مشکی می باشد که این رنگ را شما در ظاهر کلی و جزئی این موتور سیکلت می توانید ببینید به نحوی که حتی جعبه باتری این موتور هم مشکی می باشد.

در پایان لازم به ذکر می باشد که تمام موارد فوق سبب آن گردیده است که کمپانی هارلی دیویدسون یکی از پر طرفدار ترین و همچنین باثبات شرکت ها در حیطه کاری خود باشد تا بتواند علاقه مندان فراوانی را از سرتا سر جهان مجذوب خود کند.

از من بپرس

Recent Posts

ایمنی خودرو در سفر

اگر برای سفر کردن خود را آماده کرده اید بهتر است برنامه ریزی های لازم…

5 سال ago

چرا باتری خودرو خالی می شود ؟

دلیل های خالی شدن باتری خودرو بسیار زیاد است و نمی توان همه آن ها…

5 سال ago

ماشین های پلیس ایران

در همه کشورها ماشین پلیس ها باید از بهترین و با کیفیت ترین ماشین های…

5 سال ago

رولزرویس سوپتیل

رولزرویس سوپتیل از جمله گران ترین خودروهای جهان است .به صورت کلی کمپانی رولز رویس…

5 سال ago

رولزرویس فانتوم

شرکت رولزرویس نسل جدید خودروهای فانتوم در سال 2018  وارد بازار کرده است . این…

5 سال ago

با هوشمندترین خودروی جهان آشنا شوید ؟

در این مطلب می خواهیم با هوشمندترین خودروی جهان که توسط شرکت McLaren عرضه شده…

5 سال ago