#


آئودی E-Tron GT رونمایی گردید

آئودی E-Tron GT
4 دسامبر 2018 بدون نظر 2017 بازدید

آئودی E-Tron GT رونمایی گردید

آئودی E-Tron GT یکی از آخرین محصولات کمپانی آئودی می باشد. کمپانی آئودی یکی از قوی ترین و همچنین محبوب ترین کمپانی های اتومبیل سازی می باشد که علاقه مندان فراوانی را در سرتاسر جهان مجذوب خود کرده است.

برخی از مشخصات

آئودی E-Tron GT را می توان سومین محصول برقی کمپانی آئودی نامید، کمپانی آئودی بعد از معرفی دو محصول تمام الکتریکی خود اقدام به رونمایی استتاری از این محصول خود در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس نموده است.

این خودرو در واقع یک کوپه چهار در با طراحی اسپرت می باشد. با توجه به ظاهر آئودی E-Tron GT می توان حدس زد که طراحان این خودرو همان طراحان آئودی RS می باشند و شما با کمی توجه می توانید به این موضوع پی ببرید.

آئودی E-Tron GT

نکاتی همچون سقف شیبدار، دیفیوزر انتهای خودرو و … مواردی هستند که این صحبت ها را تا حدودی تایید می نمایند.

کمپانی آئودی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نکرده است اما طی گزارشات به دست آمده می توان گفت کمپانی آئودی از همان ساختار پیشرفته پورشه برای آئودی E-Tron GT استفاده کرده است.

ساختار بدنه ی این خودرو از فولاد و آلمینیوم می باشد به استثنایی سقف که از کربن ساخته شده است.

صفر تا صد آئودی E-Tron GT

در گزارشات به دست آمده از این منبع صفر تا صد این اتومبیل به دلیل دارا بودن موتورهای سنکرون با قدرت 582 اسب بخار، 3.5 ثانیه کیلومتر بر ساعت می باشد.

آئودی E-Tron GT

که با هر بار شارژ کامل باتری این خودرو، توانایی پیمودن مسافت 400 کیلومتری را دارد، باتری آئودی E-Tron GT در قسمت زیرین خودرو قرار دارد.

اما مدت زمانی که طول می کشد تا این خودرو با استفاده از شارژ سیمی، به بالای 80% شارژ برسد. در حدود 20 دقیقه می باشد. ولی شما می توانید از طریق القایی یا همان بی سیم هم اقدام به شارژ این خودرو نمایید.

یکی از نقطه قوت های این خودرو بهره مندی از چهار چرخ فرمان می باشد که قابلیت هندلینگ این خودرو را تا حد زیادی افزایش داده و این خودرو هندلینگ بسیار خوبی دارد.

ترمز های آئودی E-Tron GT از دیسک های سرامیکی می باشد که اگر شخص با انرژی بالای 0.3 g بر روی پدال فشار بیاورد این خودرو در سریع ترین زمان ممکن به حالت سکون در می آید.

از دیگر نکات این خودرو می توان به شباهت عجیب با آخرین محصول کمپانی آئودی یعنی A7 می باشد البته منهای چراغ ها و سپر که کمی تغییرات در این دو بخش اعمال گردیده است.

طراحی داخلی آئودی E-Tron GT بر گرفته از نسل پیشین خود A7 می باشد که کمپانی آئودی در زمینه ی نمایش گر نیز همچون نسل های گذشته خود اقدام نموده است.

اما در ارتباط با فضایی داخلی خودرو باید بدانیم که کمپانی آئودی در محصولات خود از هیچ یک از محصولات حیوانی همچون چرم استفاده نکرده و از چرم مصنوعی در طراحی داخلی خودرو استفاده می نماید.

با توجه به اطلاعات محدود باید دید که آیا آئودی E-Tron GT عمل کرده بهتری نسبت به پورشه دارد یا نه.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.