#


گریل تان را با این روش ها تمیز کنید

7 آوریل 2018 بدون نظر 2099 بازدید

گریل تان را با این روش ها تمیز کنید

چند روش برای تمیز کردن گریل

امروزه افراد در دورانی زندگی می‌کنند که امکانات بسیاری را در اختیارشان دارند. می ‌توان تعداد زیادی از غذاها  را بدون به کار بردن از گاز و تنها از راه گریل کردن آماده کرد. گریل کردن یک شیوه خوب و دوست داشتنی برای حاضر کردن غذا می باشد. ولی همیشه معضل تمیز کردن گریل را به همراه دارد.

از جمله راه هایی که می توان از آن برای پاک کردن دستگاه گریل به کار بردن نان همبرگر می باشد و بسیاری از افراد تصور می کنند که این روش بهترین و سریع ترین راه برای انجام این کار می باشد. ولی واضح است که روش های بهتری نیز برای تمیز کردن دستگاه گریل وجود دارد.

می توان از برس های مخصوصی که برای این کار است به کار برد. ولی به خاطر پلاستیکی بودن موهای این برس ها این وسیله زیاد مناسب نمی باشد چرا که باید منتظر ماند تا دستگاه گریل تان خنک گردد و پس از آن، آن را تمیز نمایید در صورتی که زمانی دستگاه همواره  گرم می باشد راحت تر می توان تکه های غذای چسبیده به آن را جدا کرد و این حس به وجود می آید که پس از خنک شدن آن تکه های غذا همواره به گریل چسبیده و تمیز کردن آن دشوار می باشد.  میزان دفعاتی که می توان از این برس ها افزود محدود می باشد چرا که موهای آن ذوب می ‌شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

وسیله ای برای تمیز کردن دستگاه گریل

دومین وسیله‌ ای که با کم گرفتن از آن می توانیم دستگاه گریل مان را تمیز نماییم برس‌های برنجی با دسته‌ ی فلزی ضد زنگ می باشد این وسیله ؛ چیزی شبیه سلاح جنگی می باشد. این وسیله موجب می ‌شود که سینی گریل ما خراب گردد و علاوه بر آن تعداد زیادی از افرادی که از آن استفاده کرده بودند بر این اعتقاد بودند موهای این برس به دستگاه گریل گیر خواهد کرد و در زمان پختن غذا به آن می چسبد و بسیاری از افراد را روانه ی اورژانس کرده است.

آخرین وسیله و بهترین وسیله ای که ما برای این کار پیشنهاد می کنیم یک ابزار چوبی مخصوص آشپزخانه می باشد که از چوب بلوط تولید شده و لایه ‌ی نازک آن در مرور زمان منجر می ‌شود شیارهایی در آن به وجود بیاید و موجب می شود میان شیارهای گریل را به راحتی همان هنگامی که گریل همواره داغ است تمیز کند و این وسیله شیارهایش همچون شیارهای دستگاه شما می ‌شود و این مسئله موجب می ‌شود که دستگاه گریل شما یک وسیله مخصوص به خودش را داشته باشد. به مرور زمان احتمال دارد این راه را تا دسته‌ خود طی کند ولی  این رویداد بسیار آرام رخ می‌ دهد. پیشنهاد می شود اندکی صبر کنید تا حرارت دستگاه کاهش یابد پس از آن، از این دستگاه استفاده کنید. جالب است که این دستگاه هر مرتبه بهتر از دفعات پیش دستگاه گریل را تمیز می‌ کند.

حتی در صورتی که از دستگاه گریل تان کم مصرف می ‌کنید، تمیز کردن آن یک موضوع مهم می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *