#


چگونگی کارایی بیشتری در خانه داشته باشیم؟

چگونگی کارایی بیشتری در خانه داشته باشیم؟
24 آگوست 2017 بدون نظر 1045 بازدید

چگونگی کارایی بیشتری در خانه داشته باشیم؟

همیشه یکی روزها خواهد بود که شما هیچ کاری برای انجام دادن ندارید، اما واقعا میخواهید همه چیز را انجام دهید؟

اینجا نشان می دهیم که چگونه در خانه کارآمدتر باشد.

مراحل:

  1. از یک روز قبل فهرستی از همه کارهایی که می خواهید انجام دهید را ایجاد کنید. آن را به صورت منظم بنویسید تا بتوانید بخوبی درکشان کنید. آن را روی یک دیوار قرار دهید یا جایی که می دانید آن را می بینید.چگونگی کارایی بیشتری در خانه داشته باشیم؟
  2. صبح زود از خواب بیدار شوید. این به شما اجازه می دهد زمان بیشتری برای انجام همه کارهایی که لازم دارید انجام دهید. زنگ هشدار را برای بیدار شدن در صبح کوک کنید. یک قهوه یا چای برای کمک به بیدار شدن بنوشید و هوشیار باشید.چگونگی کارایی بیشتری در خانه داشته باشیم؟
  3. بخاطر بیاور! به همه چیزهایی را که میخواستید انجام دهید اما هرگز در واقع انها را انجام ندادید فکر کنید. آیا تا به حال به یاد داشته باشید به مادر و پدر خود کارت کریسمس ارسال کرده باشید؟
  4. به آینده فکر کنید. آیا چیزهایی که برای جشن آینده و پیش رو برای پختن را نیاز دارید وجود دارند؟ در طول همین چند ماه آینده به همه چیز فکر کنید.چگونگی کارایی بیشتری در خانه داشته باشیم؟
  5. غذاهای پر انرژی بنوشید و بخورید. مقدار زیادی قهوه یا چای و پروتئین ها را بخورید. یک صبحانه پر انرژی و بزرگ داشته باشید؛ این چیزی است که عمدتا در طول روز به شما سوخت و انرژی کافی را می دهد.چگونگی کارایی بیشتری در خانه داشته باشیم؟
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *