#


چگونه در منزل  گل آرایی کنیم؟

گل آرایی
18 نوامبر 2017 يك نظر 2685 بازدید

چگونه در منزل  گل آرایی کنیم؟

چگونه در منزل  گل آرایی کنیم؟

گلدان عشق

از یک  گلدان چوبی که با استفاده از چوب درخت درست شده است استفاده کنید و حرفی از همسرتان را بر روی آن کنده کاری کنید و از گل های زیبایی برای گذاشتن داخل آن استفاده کنید و به او بدهید.

میخک مخروطی

شما می توانید کاغذ هایی را مانند شکل مخروطی و یا به اصطلاح قیفی شکل در بیاورید و گل های میخک را درون آن بگذارید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که تمام ساقه های گل ها داخل آن قرار بگیرد و تنها قسمت گل آن بیرون باشد.

گلدانی از جعبه شکلات

تعدادی گل رز صورتی و چند عدد شاخ و برگ سبز رنگ و مقداری گل های نیلوفر پیچیده را در کنار هم قرار دادیم و سپس این دسته گل زیبا را درون جعبه خالی شکلاتی قرار دادیم. این را به یاد داشته باشید که از جعبه شکلات زیبا برای این کار استفاده کنید. همچنین اگر نوشته ای بر روی این جعبه ی شکلات وجود داشت آن را می توانید با استفاده از یک کاغذ رنگی بپوشانید تا دیگر معلوم نباشد، سپس می توانید برای زیباتر شدن بر روی آن نوشته ای را بنویسید.

گل آرایی

گل آرایی

قرار دادن آب نبات های رنگی در میان گل ها

دسته گلی از لاله و نیلوفرهای به هم پیچیده درست کنید و در میان آن ها چند عدد آبنبات قلبی بگذارید. برای انکه بتوانی این اب نبات ها را درون دسته گل قرار دهید می توانید از یک سیم فلزی استفاده کنید و سپس آب نبات ها را بر روی آن متصل کنید و در آخر این شاخه فلزی که آب نبات بر روی آن قرار دارد را در بین دسته گل تان قرار دهید.

حلقه گلی به شکل قلب

علاوه بر دسته گلی بزرگ، بلکه یک حلقه کوچک گل که به شکل قلب تزئین شده است می تواند بهترین هدیه ای باشد که به همسرتان می دهید. برای درست کردن این حلقه ی گل بهتر است از گل های رز قرمز و یا صورتی استفاده کنید. برای اینکه بتوانید آن را دست کنید باید شاخه های بلند گل ها را بچینید تا با استفاده از آن ها بتوانید حلقه ی گل زیبایی را درست کنید.

گل آرایی

گل آرایی

ایده ای جذاب

شما می توانید برای بیشتر شدن جذابیت و درخشنگی میز غذای تان از تعدادی شمع و گل استفاده کنید. کاسه ای را که عمقش کم بر دارید و مقداری آب درون آن بریزید و سپس شمع را درون آن قرار دهید و شکوفه ی گل های نرگس و یا هر گل دیگری که دوست دارید را کنار شمع ها قرار دهید.

قلب شناور

گل ها می توانند با افراد حرف بزنند و از احساسات هر شخصی صحبت کنند و زمانی که شما گلی را به شخصی هدیه می دهید در اصل توانستید جملات زیبایی را به او انتقال دهید. شما می توانی برای این کار شکوفه ی گل های زیبایی را درون کاسه ی آبی قرار دهید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای این کار از گل های میخک و یا سنبل استفاده کنید.

گل آرایی

گل آرایی

گل های رز در یک جعبه ربان زده

جعبه ای را بر دارید و دور آن را با ربان ببندید و سپس تعداد زیادی گل های رز قرمز و صورتی را درون آن قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *