با استفاده از این روش ها جاکفشی تان را مرتب کنید

جاکفشی ها از جمله مهم ترین لوازم هر دکوراسیونی به حساب می آید، علاقه ی بیشتر افراد به خصوص خانم ها به کفش ها در هیچ فردی وجود ندارد و تمام افراد چه زن و چه مرد دست کم یک جفت کفش برای فصول و موقعیت های گوناگون داریم که فضای زیادی را در کمد و جاکفشی ما را به خود اختصاص می دهد، بنابر این در این مطلب می خواهیم شما را با طبقه بندی و مرتب سازی کفش ها در دکوراسیون منزل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

نظم دهی جاکفشی با جعبه های کفش

از جمله عواملی که در نگهداری کفش ها در جاکفشی مورد اهمیت قرار می گیرد سالم ماندن کفش ها می باشد. به همین خاطر اکثر افراد برای سالم ماندن کفش ها و پیشگیری از تغییر شکل آن ها از جعبه های کفش استفاده می کنیم که در اولین نگاه ایده ی بسیار فوق العاده ای است ولی در زمان پیدا کردن کفش ها شما با مشکلات بسیاری روبه رو می شوید برای پیشگیری از این کار می توانید جعبه های یکسان تهیه کنید و از کفش تان عکس بیندازید و روی هر یک از آن ها بچسبانید و به راحتی آن ها را پیدا کنید.

استفاده از جعبه های پلاستیکی

برای مرتب سازی کفش های جاکفشی تان می توانید از جعبه های پلاستیکی شفاف نیز کمک بگیرید با این کار به راحتی می توانید کفش های تان را پیدا کنید به غیر از آن همیشه سالم و مرتب می مانند، توجه داشته باشید که قبل از قرار دادن کفش ها در باکس ها حتما آن را تمیز کنید تا ظاهر کمد و جاکفشی را زست و نامرتب نکند.

استفاده از فضای خالی دیوار برای جاکفشی

با استفاده از فضاهای خالی دیوار، قناسی ها و کنج هایی که بی استفاده هستند به راحتی می توانید یک جاکفشی مخفی برای منزل تان درست کنید و به دکوراسیون تان ظاهر خاصی ببخشید. برای این کار کافی است این فضا را اندازه بگیرید و از نجار یا یک متخصص بخواهید تا برای این فضا درب و طبقه درست کند و به فضای داخلی شما نظم دهد.

استفاده از کمد برای جاکفشی

قسمتی از فضای کمد خود را در اختیار کفش های تان بگذارید، این فضا می تواند یک طبقه و یا قسمت کوچکی از فضای کمد تان باشد. ولی حتما توجه داشته باشید که جاکفشی تان با لباس های شما مجزا باشد ولی در صورتی که به دلیل کمبود فضا این امکان برای شما وجود ندارد به همین دلیل قبل از قرار دادن کفش ها داخل کمد حتما آن ها را تمیز کنید تا بدون هر گونه آلودگی باشد.

مرتب کردن جاکفشی

برای نظم دهی به جاکفشی ها می توانید از اسامی اعضای خانواده برای هر قسمت استفاده کنید، با این کار به راحتی کفش ها را از یکدیگر تفکیک می کنید و هر شخصی می تواند کفش مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، از این شیوه می توانید برای تفکیک کفش های گوناگون خود نیز به کار ببرید.

از من بپرس 2

Recent Posts

در خانه تکانی مراقب مواد شوینده باشید

تا چشم بر هم بگذارید امسال نیز تمام شده و سال نو شروع می شود…

5 سال ago

خانه ی مرتب داشتن مستلزم رعایت چه نکاتی است؟

فوت و فن داشتن خانه ی مرتب ممکن است شما همیشه سعی کنید خانه ی…

5 سال ago

ماست یونانی و طرز تهیه آن در منزل

ماست یونانی ماست یونانی ماستی غلیظ است کهدرمقایسه با ماست معمولی از خامه و پروتئین…

5 سال ago

کپک رب، سرکه و ترشی راچه کنیم؟

مهم ترین دلایل کپک رب ، سرکه و ترشی چیست؟ کپک رب ، سرکه و…

5 سال ago

ادویه جات و سبزیجات خشک

ادویه جات و سبزیجات خشک و تاریخ مصرف آنها ادویه جات و سبزیجات خشک مانند…

5 سال ago

بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب را به راحتی از بین ببرید بوی بد فاضلاب از هر گوشه…

5 سال ago