#


نظافت تخت و روتختی های سفید

نظافت تخت و روتختی
16 جولای 2017 بدون نظر 1755 بازدید

نظافت تخت و روتختی های سفید

همانطور که هر بانوی دوست داشتنی می تواند ادعا کند ، به اشتراک گذاری یک تخت تمیز با یک شریک و همسر پر از چرک و عرق ، می تواند درد سر های زیادی برای تمیز کردن پارچه های سفید رو تختی به همراه داشته باشد . (در واقع لکه های زرد عرق ، روز بعد کاملا قابل مشاهده خواهند بود .)  همه ما تخت خواب سفید و نرم خود را با هیچ چیز عوض نمی کنیم … و هرگز آن را پر از لک و نامرتب دوست نخواهیم داشت . بنابراین ما با بررسی کار ملیسا هومر ، استاد ماهر تمیز کردن MaidPro ، برخی از نکات برای از بین بردن لکه ها از روی پارچه های سفید روتختی را برای بانو های حرفه ای خانه دار را در این پست آورده ایم .

تزریق سفید کننده اکسیژن به مواد شوینده معمولی خود …

با استفاده از راه حل سفید کننده اکسیژن (ماهیانه یا به طور معمول) قطعا روشنایی به پارچه های سفید شما باز می گردد . نگران نباشید ، اگر مقدار توصیه شده تولید کننده محصول را درست در ظرف شستشوی خود اضافه کنید ، یا اگر ۳۰ دقیقه قبل از خیس شدن به آن اضافه شود ، لکه ها به صورت فوق العاده ای نابود می شوند . نکته مهم : هرگز ، از کلر سفید کننده استفاده نکنید ، زیرا می تواند الیاف پارچه را ضعیف و شکننده کند و به زرد شدن پارچه سرعت بخشد .

استفاده از قدرت خورشید…

درخشش قدیمی آفتاب یک عامل موثر در سفید کنندگی سطحی است . پارچه های خود را مقابل نور جادویی خورشید پهن کنید (اجازه می دهد آب و هوا در تمام سطح پارچه رد و بدل شود.) و از قدرت طبیعی سفید کنندگی خورشید ، برای خشک کردن و همچنین سفید کردن آن ها کمک بگیرید (به علاوه ، با این کار پارچه های خود را با بوی عالی که می گیرند ، دوباره روی تخت پهن کنید) . اگر شما در منطقه ای از شهر زندگی می کنید که خشک کردن آن ها با نور خورشید غیر ممکن است ، پیشنهاد هومر این است که عواملی که جلوی نور خورشید را می گیرد موقتا برای خشک کردن رو تختی خود از بین ببرید . (اگر عوامل غیر قابل حذف و جا به جایی بود ، می توانید از پشت بام منزل استفاده کنید.)

از سفید کننده های شناخته شده استفاده کنید…

بسیاری از لکه ها و تغییر رنگ ها که در رو تختی مشاهده می کنید ، نتیجه چرک هایی است که از عرق بدن ، رنگ فابریک پارچه ، باقی مانده مواد شوینده و غیره می باشد . بنابراین راه حل تمیز کردن ، دنبال جایی دیگر برای خرید سفید کننده نیست ، بلکه ، به دنبال برند های بزرگ تر شوینده و تغییر مارک آن باشید . (مانند P & G یا Unilever) چرا که فرمول سفید کننده ها بسیار موثر در بازده آن هاست و موارد ذکر شده همگی تست شده و تضمین شده هستند در روشنایی و پاک کنندگی کامل تر و پیشرفته تر پارچه های کثیف شما .

حداقل هر چند هفته پارچه های سفید را با آب داغ بشویید…

با عرض پوزش از طرح این موضوع در اینجا ، اما بدن شما ۱،۵ میلیون سلول مرده زیر پوستی و ۲۵ میلی لیتر عرق را در هر ساعت از خواب به جا می گذارد ؛ بنابراین شستشوی پارچه های رو تختی به طور مداوم برای سلامت و زیبایی بسیار مهم و ضروری است . هومر می گوید شستشوی ماهانه پارچه های سفید با آب داغ برای حفظ تمیزی و کشتن میکروب ها ، ضروری است . (چرا که به طور معمول شست و شو با آب داغ به نسبت آب سرد و گرم ، پارچه ها را تمیز تر می کند .)

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *