#


شیوه هایی برای جمع کردن وسایل آشپزخانه

وسایل آشپزخانه
29 نوامبر 2017 بدون نظر 3635 بازدید

شیوه هایی برای جمع کردن وسایل آشپزخانه

شیوه هایی برای جمع کردن وسایل آشپزخانه

جاهای مختلفی برای جمع کردن وسایل آشپزخانه وجود دارد که ممکن است اطلاعی از آن نداشته باشید. شرکت های گوناگونی برای این منظور وسایل مختلفی را طراحی کرده اند.

۱- خلاقانه روشی که وجود دارد این است که از فضاهای خالی و بی استفاده زیر کابینت ها استفاده کنید. برای انجام این کار فقط کافیست برای زیر کابینت های تان سفارش دهید تا کشویی بسازند تا وسایل های کوچکی که در آشپزخانه وجود دارد مانند دستمال آشپزخانه، تابه های صاف و یا دم کنی ها را داخل آن قرار دهید.

وسایل آشپزخانه

 ۲- اگر در منزل تان حیوان خانگی دارید، ظرف غذای او را هرچقدر هم که تلاش کنید در م دیدترین منطقه منزل تان قرار دهید باز هم می توانیم آن را ببینیم و همچنین جلوه ی چندان جالبی نخواهد داشت. ولی برای حل این مشکل نیز راه حل خوبی وجود دارد. کشویی را در پایین کمد، کتابخانه و یا حتی دیوار درست کنید و بعد از به پایان رسیدن صرف غذا، ظرف حیوان را داخل این کشو قرار دهید. در این صورت ظرف غذای حیوان تان علاوه بر اینکه همیشه در دسترس است بلکه دور از چشم خواهد بود.

۳ -برای اینکه سینی ها و دیس های تان را مرتب کنید می توانید کابینت کوچکی را سفارش دهید و از نجار بخواهید که بین این کابینت باریک ستون هایی به کار ببرد که بتوان سینی ها را جداگانه و مرتب در کنار هم قرار دهید. کابینتی که سفارش می دهید اگر در داشته باشد باعث می شود که به نظم آشپزخانه تان لطمه ای وارد نکند.

۴-ممکن است که در بین کابینت های تان فضای باریک و خالی وجود داشته باشد که می توانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. کابینت سازها می توانند برای این مکان ها کشوها و یا طبقه های عمودی بسازند که می توانید از این فضاها برای نگهداری از روغن، چاشنی ها و انواع ادویه ها استفاده کنید. این کشو هر چقدر به اجاق گاز نزدیک باشد برای شما بهتر است.

وسایل آشپزخانه

۵ -همیشه در یک ظرف قاشق ها، کفگیر و ملاقه ها به شکل درهم و برهمی قرار دارند. برای حل این مشکل می توانید درون کشوها شکاف هایی به وجود آورید و این وسایل را درون آن به طور جدا از هم  و مرتب قرار دهید.

۶ -معمولا قسمت آخر کابینت ها بلا استفاده می باشد و همیشه با یک چوب بلند آن را می پوشانند. شما می توانید از این فضا به نحو خوبی استفاده کنید. از این فضا می توانید برای نگهداری وسایلی مانند کلید، شارژر و یا وسایل بیرون مانند کیف و کلاه را قرار دهید.

-۷وسایل آشپزخانه در سایز و اندازه های مختلفی هستند. شما می توانید برای جمع آوری وسایلی که اندازه های گوناگون دارند به جای استفاده از جا قاشقی از جدا کننده های چوبی به کار ببرید و آن ها را به شکل مورد داخل کشو کار قرار دهید تا بتوانید وسایل بزرگ تری را درون کشو به راحتی قرار دهید.

وسایل آشپزخانه

۸-کسانی که علاقه زیادی به درست کردن شیرینی و پختن نان دارند، از همزن برقی استفاده ی بسیاری می کنند. ولی برداشتن و قرار دادن دوباره آن در داخل کابینت کار دشواری می باشد و به خاطر همین مسئله شما می توانید قسمتی از کابینت تان را برای قرار دادن این وسیله اختصاص دهید. شما می توانید برای انجام این کار از تاقچه تاشو به کار ببرید.

وسایل آشپزخانه

۹-معمولا سبد سیب زمینی و پیاز همیشه در گوشه از آشپزخانه قرار می گیرد که نمای جالبی ندارد. البته این مواد خوراکی را باید در فضایی تاریک و در معرض هوا قرار دهید تا باعث خرابی آن ها نشوند. به همین خاطر می توانید فضایی که در بین کابینت ها خالی می باشد را برای جای دادن سبدهایی که به شکل کشویی هستند استفاده کنید. چنین سبد هایی می توانند به ظاهر آشپزخانه تان جلوه زیبایی بدهند.

۱۰-به جز این که می توانید از فضای زیرین کابینت ها استفاده ی لازم را ببرید، بلکه می توانید برای قرار دادن اسکاچ، دستکش و سیم ظرفشویی از قسمت بالایی کابینت که استفاده ای از آن نمی شود به کار ببرید و آن ها را در این فضار قرار بدهید. دیواره ی خارجی این بخش از کابینت را می توانید به کشو و یا دربی تاشو تبدیل کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *