#


سریع و حرفه ای جارو کنید !!!

درست تمیز کردن!
12 جولای 2017 بدون نظر 1227 بازدید

سریع و حرفه ای جارو کنید !!!

چطور در استفاده از جارو برقی حرفه ای شویم ؟

 

اگر چه جارو کردن خانه امر مهم و ضروری ای است اما ، اگر تمیز کردن خانه خود را بین دو گزینه شام خوردن با همسر خود و انجام مسئولیت خانه داری انتخاب کنید ، بدون شک اشتباه کرده اید . بنابر این انتخاب زمان مناسب برای جارو کردن و همچنین رعایت اصولی که مدت جارو کردن شما را کاهش دهد می تواند بسیار مفید باشد . علاوه بر این احساس شگفت انگیزی که بعد از جارو شدن و تمیز کردن خانه به انسان دست می دهد را هیج کس نمیتواند وصف کند جز کسانی که به طور حرفه ای و بسیار راحت محل زندگی شان را تمیز و جارو می کنند .

در اینجا ، ما پنج گام بسیار راحت را برای کمک به شما در جارو کردن آوردیم تا بتوانید در مدت زمان کمتری محیط زندگی یا کار خود را تمیز کرده و وقت آزاد بیش تری برای رسیدگی به سایر امور زندگی خود داشته باشید :

مرحله اول : جارو کردن را در آخرین مرحله تمیز کاری انجام دهید

تمام وسایل مزاحم که که جارو کردن شما را کند می کند مرتب کرده و سپس به گردگیری خانه بپردازید . زیرا با این کار هم وقت کمتری برای جارو کردن صرف خواهید کرد و هم از دو باره کاری جلوگیری ، چرا که هنگام گرد گیری نیز مقداری خاک روی فرش ها و زمین به جا می ماند . بنابراین جارو کردن را در مرحله آخر تمیز کاری انجام دهید .

سریع و حرفه ای جارو کنید

مرحله دوم : پاک کردن فضا

قبل از اینکه شروع به جارو کردن کنید ، با یک نگاه سریع آشغال های بزرگ و چیز هایی که می توانند باعث مسدود شدن ماشین جارو برقی شود را جمع آوری کنید . همچنین با این کار شما جلوی گم شدن وسایل ریز و با ارزش ( مانند پول ، جواهرات ، عروسک های ریز فرزندان و کاغذها و مدارک مهم اداری ) را هم میگیرید .

سریع و حرفه ای جارو کنید

مرحله سوم : کیسه جارو را خالی کنید

برای افزایش مکش جارو و کاهش مصرف انرژی ، کیسه آن را همواره چک می کرده باشید و از خالی بودن آن حداقل به اندازه یک سوم حجم کل کیسه مطمئن شوید . ( نه زمانی که جارو با ایجاد صدای عجیب و غریب از خود به شما شیر فهم کند 🙂 ) همچنین هر چند مدت یک بار فیلتر آن را نیز تعویض کرده تا دچار مشکل نشوید . یادتان نرود اگر با این کار ها همچنان مشکل مکش داشتید ، پرز و مو های جمع شده اطراف ورودی را با یک چاقو یا قیچی جدا کرده و دور بریزید .

سریع و حرفه ای جارو کنید

مرحله چهارم : استراتژیک جارو کردن

خوب ، حالا آماده شروع جارو کردن هستید . ایتدا پرده ها را از بالا به پایین دست بکشید و زیر آن ها را جارو کنید . سپس اثاثیه یا لوازم داخلی خانه و در نهایت کف منزل را جارو کنید و از استفاده این ابزار اضافی درون جارو نترسید آن ها خود به خود تمیز نمی کنند . از وسیله شکاف دار دراز (لوله صاف و کمی طویل ) برای گوشه های دیوار ها استفاده کنید و با آن از شر پله ها خلاص شوید . با استفاده از برس مسواک مانند (یک برس کوچک با دهانه تقریبا دایره ای ) روی مبلمان و کاناپه را تمیز کنید . برای تمیز کردن مبل یا صندلی خود ، ابتدا  بالشتک ها را جدا کنید و پایه ، پشت ، دسته ها و اطراف آن را قبل از تمیز کردن بالشتک ها ، جارو کنید .

سریع و حرفه ای جارو کنید

مرحله پنج : تکرار و تکرار ( حذف باز مانده ها )

ممکن است جارو کردن شما دو باره کاری به نظر برسد ، اما اطمینان حاصل کنید که بیش از چندین بار از روی فرش یا موکت خود با جارو رد شده اید . با این کار گرد و خاک موجود میان تمام تار و پود و مژه ها را نابود می کنید . شما همچنین باید مسیر جارو کردن را نیز تغییر دهید و مطمئن شوید که از تمام زوایا به فرش حمله ور می شوید .

سریع و حرفه ای جارو کنید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *