#


روش هایی برای پولدار شدن

پولدار شدن
15 اکتبر 2017 يك نظر 1691 بازدید

روش هایی برای پولدار شدن

روش هایی برای پولدار شدن

بعضی افراد پولدار بودن را مساوی با خوشبختی می دانند ولی این را می دانید که نمی توانیم با این موضوع مخالفت کنیم. ولی به این اعتقاد داریم که هیچ وقت پول باعث شادی نمی شود و پول همه چیز نیست. ولی با این وجود می خواهیم در این مطلب درباره ی مزایای پولدار شدن صحبت کنیم. پس این موضوع منطقی است که هم چنان به فکر پیشرفت مالی خود باشیم.
آیا کسی را دیده اید که نخواهد پیشرفت مالی داشته باشد؟ تمام افراد علاقه دارند که پول بیشتری به دست بیاورند. اگر شما هم دوست دارید که پول بیتری را به دست بیاورید به شما پیشنهاد می کنیم که این موارد را با دقت بخوانید.

شما نمی خواهید که پولدار شوید

ما همچنان شاهد افزایش دو طبقه پولدارها و فقیرها در جامعه های گوناگون هستیم. امروزه ایده ی قدیمی ای که می گوید اگر شما پیشرفت نکنید مسلما ضعیف تر و فقیرتر می شوید کاملا درست است. اگر نتوانید که هر روز در وضع مالی تان پیشرفتی داشته باشید شانس تان از شما فرار می کند و باعث فقیرتر شدن تان می شود.

کسانی هستند که می گویند پول برای شان اهمیتی ندارد شاید به این خاطر است که دوست ندارند در طول شبانه روز به طور مدام کار کنند چون الویت های دیگری برای خودشان دارند. باید این الویت ها را قابل احترام قرار دهیم و ماهم به این اعتقاد داریم که باید تعادل را در زندگی خوب حفظ کنیم. ولی اگر دوست دارید که وضع مالی تان بهتر شود باید برای کار کردن زمان بیشتری را بگذارید.

پولدار شدن

پولدار شدن

برای اینکه بتوانید کاری را برای همیشه انجام دهید باید کاری را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. پس از آن نوبت خلاقیت می رسد که باید از خودتان ابتکار نشان دهید و چیز جدیدی را نوآوری کنید. اگر شغلی که دارید مورد علاقه تان نیست هیچ وقت به فکر موفقیت در این کار نیستید. در اصل در زمان کار کردن منتظر وقتی هستید که تعطیل شوید و یا اینکه آخر هفته برسد.

پس به شما توصیه می کنیم که تا زمان تان را از دست نداده اید کاری را پیدا کنید که مناسب با سازگار شما باشد. این را بدانید که درآوردن پول به این معنی نیست که شما از علایقی که دارید دور شوید. البته این را هم بگوییم که این مسئله در کشور ما ایران جواب نمی دهد زیرا در کشورمان کار ما را انتخاب می کند. در بعضی مواقع استثنا هم وجود دارد که ممکن است شما جزء یکی از آن ها باشید.

شما نمی دانید که چگونه پول دار شوید

همیشه از خود این سوال را بپرسید که از کجا شروع کنم؟ چگونه می توانیم به پول بیشتری دست پیدا کنم؟ و چگونه در آمد ماهیانه را افزایش دهم؟ و… این را بدانید که هیچ راهی برای به دست آوردن پول بیشتر راحت نیست ولی تنها فکری که باعث می شود اکثر افراد دچار شکست شوند تکرار کردن این جمله است: نمی دانم چگونه بیشتر پول در بیاورم. به شما توصیه می کنیم که این تصورات را از خود دور کنید و به جای اینکه بگویید نمی دانم و یا نمی توانم بگویید چگونه می شود که پول دار شد؟ هیچ فردی نمی داند که در آخر چه اتفاقی می افتد. ولی این را بدانید که کسانی که پول دار هستند بالاخره ازجایی کارشان را شروع کرده اند و به این ثروت رسیده اند.

فکر می کنید که مشکل و ریسک پذیر است

اکثر افراد علت رویگردانی از بعضی از کارهای دشوار را ریسک پذیر بودن آن ها می دانند. هیچ فردی تا به حال نتوانسته است که یک شبه پول دار شود مگر اینکه شانس خوبی به سراغش آمده باشد. به دست آوردن ثروت به مرور زمان اتفاق می افتد و ممکن است که بعد از گذر زما به ثروت زیادی برسید. باید از اشتباهاتی که تا به حال برای تان اتفاق افتاده است تجربه کسب کنید و در کارهایی که در آینده انجام می دهید آن را استفاده نکنید.

پولدار شدن

پولدار شدن

شما تنبل هستید

شما می توانید برای راحتی خود بر روی کاناپه تان دراز بکشید و کسی هم با شما کاری نداشته باشد ولی بین استراحت و تنبلی تفاوت های فراوانی وجود دارد. ما برای اینکه خستگی مان را در کنیم به استراحت نیاز داریم تا بتوانیم کار جدیدی را شروع کنیم. ولی تنبلی باعث می شود که به نا درست هدایت شویم. بهترین کار برای اینکه بتوانید از روی کاناپه تان بلند شوید این است که یک کار خوب برای خود تان پیدا کنید تا بتوانید در آمد داشته باشید و پوول تان را پس انداز کنید.

آیا شغل فعلی شما هزینه های تان را تامین می کند و کار خوبی است؟

این را بدانید که راه قدیمی زندگی کردن دیگر به هیچ دردی نمی خورد. به دلیل اینکه راه های پولدار شدن با گذر زمان تغییر می کند. حقوق های بازنشستگی دیگر برای یک زندگی خوب به در نمی خورد و نمی شود که بر تامین اجتماعی برای دوران بازنشستگی تکیه کنیم.
با وضع اقتصادی که الان وجود دارد باید تا سن ۷۰سالگی کار کنید تا بتوانید راحت بازنشسته شوید. امروزه رفتن به سرکار از ساعت ۸صبح تا ۴بعداز ظهر کارساز نمی باشد زیرا راه های جدیدی را باید به کار ببرید. سعی کنی که هدف تان را مشخص و برای رسیدن به آن از همین الان شروع کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *