#


راهکارهایی برای از بین بردن چسب از روی وسایل و لباس ها

از بین بردن چسب
5 دسامبر 2017 يك نظر 2483 بازدید

راهکارهایی برای از بین بردن چسب از روی وسایل و لباس ها

راهکارهایی برای از بین بردن چسب از روی وسایل و لباس ها

برای از بین بردن چسب قطره ای از روی وسایل و لباس ها راه های مختلفی وجود دارد که بسیار موثر هستند. ما در این مطلب شما را با این روش ها آشنا می کنیم که بتوانید با این راه هر نوع چسب قطره ای را از روی وسایل و لباس ها پاک کنید.

برای اینکه چسب را پاک کنید باید سرکه به کار ببرید. برای این کار پنبه ای را به سرکه آغشته کنید و بر روی لکه قرار دهید تا کم کم چسب ور بیاید. برای چسب های آکواریم این کار را باید چند بار تکرار کنید. چون چسب آکواریوم نسبت به چسب های دیگر قوی تر می باشد.

یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن چسب های معمولی و قوی۱۲۳ و حتی آدامس از روی وسایل و لباس ها استفاده از پیف پاف می باشد.

برای پاک کردن لکه چسب نواری از روی وسایل بهتر است که از روغن مایع استفاده کنید. برای این کار انگشت تان را کمی به روغن آغشته کنید و محل لکه را پاک کنید.

از بین بردن چسب قطره ای از روی وسایل با این راه ها

در این مطلب نکات مهم و اساسی در مورد پاک کردن چسب قطره ای و هر نوع لکه به جا مانده از چسب را بر روی وسایل گوناگون را توضیح داده ایم پس تا انتها آن را مطالعه بفرمایید.

از بین بردن چسب

از بین بردن چسب

از بین بردن چسب قطره ای با راه های موثر و کاربردی:

از بین بردن لکه چسب قطره ای بستگی به محل لکه چسب دارد و باید در قدم اول برای تمیز کردن آن جنس نقطه آلوده را شناسایی کنید. در ادامه راه های مختلفی را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید اجسام و وسایل گوناگون را بررسی کنید.

پاک کردن چسب قطره ای از روی لباس و یا پارچه

برای اینکه بتوانید چسب قطره ای را از روی پارچه و یا لباس تمیز کنید دو راه حل وجود دارد. مورد اول استفاده از بخار است. برای این کار می توانید با استفاده از اتو بخار لکه چسب را از بین ببرید. به صورتی که باید پارچه ای را در محل لکه قرار دهید و به آن محل بخار بدهید تا پسب توسط حرارت باز شود و به پارچه ای که بر رویش گذاشته اید بچسبد و از بین برود. برای این کار باید فورا اقدام کنید تا بتوانید لکه را به طور کامل از بین ببرید. دومین راهی که وجود دارد استفاده از سرکه است. برای انجام این کار باید پارچه ای را به سرکه آغشته کنید و بر روی چسب بکشید تا چسب قطره ای به وسیله آن نرم شود و از پارچه و یا لباس تان جدا شود.

پاک کردن چسب قطره ای از روی دست

برای اینکه چسب قطره ای را از روی پوست دست جدا کنید باید در قدم اول آن را با استفاده از آب گرم ماساژ دهید، پس از آن مقداری سرکه بر روی دست تان بریزید و سپس ماساژ دهید. بعد از این کار دستان تان را با آب و صابون به خوبی شست و شو دهید. با این کار چسب قطره ای به طور کامل از روی پوست جدا شده و از بین رفته است.

از بین بردن چسب

از بین بردن چسب

 

پاک کردن چسب قطره ای از روی ناخن

برخی از خانم ها شاید این کار را کرده باشند که ناخن مصنوعی شان را با چسب قطره ای بچسبانند. بهترین راه حلی که برای جدا کردن چسب از روی ناخن وجود دارد فرو کردن انگشتان درون ظرفی است که مقداری آب گرم و استون در آن وجود دارد، با این کار پس از چند دقیقه چسب نرم می شود و از سطح ناخن های تان جدا می شوند.

تمیز کردن لکه چسب قطره ای از روی وسایل گوناگون

یکی از بهترین حلال های چسب قطره ای استون می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع گوناگون لکه های باقی مانده از چسب را پاک کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *