#


درست تمیز کردن!

درست تمیز کردن!
31 جولای 2017 بدون نظر 1563 بازدید

درست تمیز کردن!

چند سال پیش، متوجه شدم که من تماما اشتباه تمیز کرده ام. من در اتاق هتل بودم، وقتی یک خدمتکار وارد شد و یک راه پله را در هر سطح اسپری کردم … و سپس به سمت چپ رفتم. درست زمانی که فکر کردم او فراموش شده بود، برگشت. او کمتر از دو دقیقه پارچه را خشک کرد و تمام برق زد. به رغم آن، هرگز به من نگفت که اجازه دهید یک راه حل که تمام کارها را انجام دهد، بنابراین از او خواسته شد که از چه چیزی استفاده می کند. این چیزی بود که Bath Mate Butcher’s Waitress نامیده می شد.

خانمان و طرفداران ترفندهای درخشان دارند تا کار را انجام دهند. سه نفر از ما خواسته بودند که ما آموزش بدهیم.

استراتژی خود را عوض کنید:

بزرگترین اشتباه مردم تمیز کردن اتاق است (این “تمیز کردن منطقه” نامیده می شود). خیلی خیلی آهسته! لیزا رومرو، صاحب تمیز کردن Just Like New در فورت کالینز، کلرادو می گوید: “شما می توانید ۴ ساعت در آشپزخانه خود را تمیز کنید و یا کل خانه خود را به طور کلی در چهار ساعت تمیز کنید.” “بسیاری از مردم در یک منطقه تمرکز می کنند – مثلا، انجام یک کار فوق العاده برای تمیز کردن شمارنده ها – و هرگز به اجاق برسد، بجز اتاق بعدی. در واقع، فقط پاک کردن چیزها و حرکت سریع و کارآمد است. ”

اکثر جوانب مثبت به “تمیز کردن کار”:
تکمیل یک کار سخت، مانند گرد و خاک، در کل خانه، قبل از شروع بعدی. رونالد پین، صاحب خدمات نگهداری RZJ در Plano، تگزاس، می گوید: “شما قدم زدن کمی بیشتر می کنید، پس تمرین خوبی است،” و من متوجه شدم که این سریعتر است زیرا شما در حال فکر کردن هستید که در حال حرکت هستید. ” این هفت گام را دنبال کنید و کل خانه خود را در چهار ساعت درخشید، اگر یک تازه کار هستید، دو و نیم بعد از اینکه شما تبدیل به حرفه ای خواهید شد.

نقطه شروع: حمام در طبقه بالا

رمرو می گوید:
“من همیشه آنجا می روم.” “این محل خوبی برای ترک مواد غذایی است.”طرح حمله: از بالا به پایین، چپ به راست برای هر کار، از بالاترین نقطه اتاق شروع کنید (اگر گرد و خاک باشد، این ممکن است به معنای قفسه های بالا باشد) و از سمت چپ به راست در اطراف اتاق حرکت کنید. به این ترتیب، چیزی را از دست ندهید و به طور تصادفی گرد و غبار را روی قفسه های پایین تر تمیز نکنید.

 

مرحله ۱: گرد و غبار

هر کدام از اتاقها از گرد و غبار همه ی مبلمان، زیر قفسه ها و تمام دستگیره ها، و همچنین فریم های تصویری، صفحه نمایش تلویزیون و کت و شلوار ها استفاده می کنند. رومرو می گوید: “وقتی که ممکن است گرد و غبار را پاک کنم، کاری را انجام می دهم که خمیر را سخت تر می کند.” برای پاک کردن اثر انگشت، یک پارچه میکروفیبر را با آب گرم خیس کنید. راهنمایی طرفدار: بالا نگاه کنید رومرو می گوید: “مردم در بالای مبلمان نمیایستند و این همان جایی است که گرد و غبار جمع می شود و سپس سقوط می کند.”

گام ۳: آینه و شیشه

آینه ها و پنجره ها را در سراسر خانه پاک کنید. نکته Pro: با استفاده از یک پارچه مرطوب و یک میکروفیبر خشک رگه ها را تمیز خواهد کرد.

مرحله ۴: تمیز کردن سطوح

تمام سطوح را در سراسر خانه پاک کنید و به صورت لازم ضد عفونی کنید. راهنمایی طرفدار: مطمئن شوید که تمام مکان هایی را که انگشتان دست شما را لمس می کنند پاک کنید، مانند دستگیره های درب، سوئیچ های نور، تلویزیون و تلفن. پین می گوید: “این مکان هایی است که مردم فراموش می کنند و آنها واقعا از کثافت جوانه می زنند.”

گام ۵: آشپزخانه و حمام

پیاده روی و تمیز کردن اسپری بر روی وان، توالت. بازگشت و اسکراب سپس، در آشپزخانه، داخل مایکروویو، و در کابینت و لوازم خانگی پاک کنید.
مرحله ۶ جارو، سپس مپ یا خیس حمام و کف آشپزخانه، و هر طبقه دیگری که به آن نیاز دارد. رومرو می گوید: “من همیشه کف دست ها و دست ها را با دست و پا زدن با پارچه های میکروفیبر و پاک کننده انجام می دهم.” “این همان چیزی است که من می دانم که من هر گوشه ای را حتی در پشت توالت ها می بینم و آنها ۱۰۰٪ ضد عفونی می کنند.”

گام ۷: دستشویی

رومرو می گوید: “من از اتاق خواب، پایین پله ها، از طریق اتاق نشیمن و خارج از خانه خلاص می شوم.” یکی از طرفداران: هر یك اینچ مهم نیست. فقط حرکت کن شما نقاطی را که هفته آینده از دست دادید به دست می آورید.

هیچ تمیز کننده حرفه ای دوست ندارد حمل بیش از حد بسیاری از منابع. پنج تن از آنها باید داشته باشند:

۱ پا از حوله های میکروفیبر. رمرو می گوید: “من هزاران دلار از حوله های کاغذی و پاک کننده پنجره را از زمان شروع استفاده از میکرو فیبر نجات دادم.” اطمینان حاصل کنید که پارچه با کیفیت خوب، معمولا در حدود ۱ $ در هر پارچه از یک فروشگاه عرضه فراشی، و هرگز با ورق خشک کن و یا نرم کننده پارچه را بشویید. نکات مثبت: قبل از استفاده از یک محصول تمیز برای گرد و غبار، فقط آب گرم و میکرو فیبر را امتحان کنید. “این معمولا کار می کند،” رومرو می گوید.

۲. میکرو فیبر.

در بودجه کم، ارزان تر و کمتر هدر می رود از مگس های یکبار مصرف. نکته Pro: عالی برای برداشتن گرد و غبار در گوشه های بالا و پایین.

۳. جارو

. پین می گوید: “این دیوارها را نمی شکند و یا موی خود را از دست نمی دهند.” نوک طرفدار: پشیمان فرش کنید این اغلب بهتر از خلاء کار می کند.

۴. یک نسخه مصنوعی از پارچه جیر سنتی، این لاستیک، حوله بیش از حد جذب بزرگ برای خیساندن تا آب و به سرعت سنباده شمارنده و مبلمان است. نکته Pro: یک Shammy خشک را روی یک نیمکت یا کف قرار دهید تا موهای حیوانات را به خوبی پاک شود.

پاک کردن:

“خانه خود را درست مثل بدن خود از انجام بسیاری از کارها مبراست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *