حذف دائمی ماژیک از سطوح سخت و غیر متخلخل

از الکل استفاده کنید. مقدار کمی نوشابه را برای خودتان پیدا کنید. بوربن خوب کار می کند، مخصوصا اگر درصدش خیلی بالا باشد. از مشروب بالای ۸۰ برای این کار میتوانید استفده کنید اما مالیدن الکل کار حتی راحت تر و بهتری است. الکل را به یک حوله ای تمیز بمالید و از نقطه مرطوب استفاده کنید تا لکه های مارکر را از بین ببرید.

استفاده از خمیردندان مخلوط با نوشابه گازدار میتواند کارساز باشد. یک نوشابه گازدار را با یک خمیردندان در یک فنجان کوچک مخلوط کنید. این مخلوط را مستقیما به لکه مارکر بزنیم و آنرا یک یا دو دقیقه بگذارید. یک پارچه تمیز، کمی مرطوب را ببرید و از ان مخلوط برای لکه ها اسفاده کنید و انها را بردارید. این ممکن است یک کار خیلی سخت باشد و کار زیادی داشته باشد، اما لکه باید از بین برود.

از یک پاک کن جادویی استفاده کنید. پاک کننده سحر آمیز یک پد مخصوص تمیز کردن است که برای پاک کردن لکه ها از سطوح وسیع و متنوع طراحی شده است. همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که پاک کننده سحر و جادو کمی خیس شود، سپس از آن استفاده کنید تا رنگ لکه دائم را از سطح را پاک کنید.

از WD-40 استفاده کنید. WD-40 یک محصول تمیزکاری تجاری با استفاده چندگانه در خانه است. به سادگی اسپری WD-40 را به طور مستقیم بر روی لکه مارکر و سپس آن را با یک پارچه تمیز برای از بین بردن استفاده کنید.

از پاک کردن خشک استفاده کنید. برای پاک کردن لکه ها از بسیاری از سطوح، می توان از نشانگر پاک کردن خشک استفاده کرد، و این کار به خوبی بر روی تخته سفید کار می کند. این به دلیل این واقعیت است که نشانگرهای پاک کردن خشک شامل یک حلال غیر قطبی است. به سادگی لکه شی قبلی را با وسیله ای خشک پاک کنید

در شرایط خاص از پاک کن مداد استفاده کنید، ممکن است یک لکه مارکر را از بین ببرد، به سادگی با پاک کردن مداد آن را مالش دهید.

. به تنهایی اسپری یا کمی کمی از کرم های ضد آفتاب را روی لکه ها بزنید و از پارچه ای پاک استفاده کنید تا آن را به لکه بمالید.

از پاک کننده ی لاک ناخن استفاده کنید. یک پارچه تمیز با استفاده از پاک کننده ناخن استون جهت پاک کردن استفاده کنید و از ان برای پاک کردن دائمی استفاده کنید.

پوریا

Recent Posts

در خانه تکانی مراقب مواد شوینده باشید

تا چشم بر هم بگذارید امسال نیز تمام شده و سال نو شروع می شود…

5 سال ago

خانه ی مرتب داشتن مستلزم رعایت چه نکاتی است؟

فوت و فن داشتن خانه ی مرتب ممکن است شما همیشه سعی کنید خانه ی…

5 سال ago

ماست یونانی و طرز تهیه آن در منزل

ماست یونانی ماست یونانی ماستی غلیظ است کهدرمقایسه با ماست معمولی از خامه و پروتئین…

5 سال ago

کپک رب، سرکه و ترشی راچه کنیم؟

مهم ترین دلایل کپک رب ، سرکه و ترشی چیست؟ کپک رب ، سرکه و…

5 سال ago

ادویه جات و سبزیجات خشک

ادویه جات و سبزیجات خشک و تاریخ مصرف آنها ادویه جات و سبزیجات خشک مانند…

5 سال ago

بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب را به راحتی از بین ببرید بوی بد فاضلاب از هر گوشه…

5 سال ago