#


آقایان هم می توانند خانه دار باشند

28 دسامبر 2017 يك نظر 1885 بازدید

آقایان هم می توانند خانه دار باشند

آقایان هم می توانند خانه دار باشند

کارهایی که در خانه وجود دارد سخت و تمام نشدنی می باشند و تمام سنگینی که دارد بر روی دوش خانم ها می باشد ولی بد نیست که کسانی که عضو خانواده هستند و مخصوصا آقایان نیز در سبک کردن این کار به خانم های شان کمکی بکنند. چنانچه اهل کمک کردن به خانم های تان نیستید می توانید از کارهایی که باعث ناریاحتی خانم تان می شود پرهیز کنید. اگر می خواهید که آرامش را به منزل تان بیاورید می توانید از راهنمایی که در ادامه در اختیارتان قرار می دهیم استفاده کنید.

لباس ها را روی زمین نیندازید

برای اینکه از به هم ریختگی و ریختن لباس ها بر روی زمین جلوگیری کنید می توانید لباس هایی که کثیف هستند را درون سبدی قرار دهید و لباس هایی که تمیز هستند و از آن ها استفاده می کنید را درون کمدتان بچینید.

اگر پس از آمدن به منزل حوصله ی این را ندارید که لباس های تان را در کمد بچینید می توانید آن ها را بر روی صندلی و یا تخت تان قرار دهید و بعد از اینکه خستگی تان را در کردید آن ها را جمع کنید، چون هیچ کسی جز خودتان نمی تواند و نباید که به این لباس ها سازماندهی دهد.

خوب ها، بدها

از جمله کارهایی که می توانید در زمان رفتن به رختخواب انجام دهید عبارتند از: خواندن، تماشای تلویزیون، خوابیدن ودر صورت نیاز کوک کردن ساعت.

همچنین کارهایی که نباید زمانی که در رختخواب هستید آن ها را انجام دهید خوردن، ناخن گرفتن و سیگار کشیدن می باشد.

کارهای ناشایست

از کارهای ناشایست دیگری که می توان نام برد عبارتند از: سر و صدا کردن جلوی تلویزیون، ریختن غذا روی مبل و کوسن ها و بازی هایی که خیلی سروصدا دارند که نباید در زمان تماشای فیلم و مخصوصا فوتبال آن ها را انجام دهید. همچنین اگر بر سر کنترل تلویزیون جنگ داشته باشید به هیچ عنوان کار خوبی نمی باشد. مخصوصا اگر طرف مقابل تان پسر دوازده ساله تان باشد.

لکه های آب

اگر بر روی میزهای تان لکه آبی ایجاد شده باشد باعث بد شدن و نامناسب بوده ظاهر میزتان می شود. اگر از یک زیر لیوانی برای لیوان های تان استفاده کنید می توانید از ایجاد چنین لکه هایی جلوگیری کنید و یا اگر زیر لیوانی در دسترس ندارید می توانید از یک کتاب و یا مجله به کار ببرید و از پیدا شدن این لکه ها که به خاطر لیوان و ظروف خیس بر روی میز و یا صندلی به وجود آمده است پیشگیری کنید.

کامل خوردن غذا

به شما پیشنهاد می کنیم که نوشیدنی و خوراکی که می خواهید بخورید را به یک مرتبه و کاملا آن را میل کنید تا اینکه شیر و یا آبمیوه تان را برای خوردن آن را مزه مزه کنید و یا اینکه غذا و خوارکی های تان کم کم میل کنید و روی زمین هم بریزید.

بنشینید و بخورید

غذاهایی که سبک و یا اینکه میان وعده هستند را می توانید بر روی پیشخوان و یا اپن آشپزخانه میل کنید. ولی برای غذاهایی که سنگین و حجیم و پر از مخلفات هستند باید بنشینید و آن غذا را میل کنید.

در حمام

زمانی که می خواهید مسواک بزنید و یا اینکه اصلاح کنید می توانید در حمام را کمی نیمه باز بگذارید، ولی برای کارهای دیگری مانند دوش گرفتن باید در حمام را کاملا ببندید.

این را به یاد داشته باشید که زماین که برای دوش گرفتن اقدام می کنید باید بین ده تا پانزده دقیقه باشد. اگر در زمان هایی که می خواهید به میهمانی بروید و یا اینکه میهمانی به منزل تان بیاید زمان دوش گرفتن تان را طولانی کنید باعث می شود که همسرتان بسیار ناراحت شود.

برای اصلاح صورت تان حتما در روشویی این کار را انجام دهید. برای اینکه از ریخت و پاش جلوگیری کنید پس از اینکه کارتان تمام شد ژیلت و سایر وسایل تان را جمع کنید و سپس روشویی را هم تمیز کنید.

وظایف مردانه

قبل از اینکه همسرتان برای بار چندم به شما تذکر دهد، زباله ها را به بیرون از خانه ببرید. وسایلی که خراب شده اند و نیاز به تعمیر دارند را تعمیر کنید. پس از این که غذای تان را میل کردید میز را تمیز کنید و هر کار دیگری که باعث برداشتن باری از روی دوش همسرتان می شود را انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *