#


۷ توصیه که در زیبایی پوست صورت معجزه می کند

15 ژانویه 2019 بدون نظر 1689 بازدید

۷ توصیه که در زیبایی پوست صورت معجزه می کند

۷ توصیه که در زیبایی پوست صورت معجزه می کند

 یک وقتی قصد بیرون رفتن از خانه را دارید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. این را به خاطر داشته باشید که استفاده کردن از کرم ضد آفتاب تنها مختص فصل تابستان نیست و باید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که اس پی اف کرم ضد آفتاب را بر اساس رنگ پوست و پیشنهاد پزشک انتخاب نمایید با این کار به زیبایی پوست خود کمک کرده اید.

 مواد غذایی شیرین کم مصرف کنی

 از آنجایی که  بلا بودن قند خون باعث می‌شود تا کلاژن پوست کاهش یابد و چین و چروک پوست افزایش پیدا کند بهتر است مواد غذایی شیرین را کمتر مصرف کنید .همچنین افزایش قند خون باعث عفونت های قارچی پوست میشود وزیرسینه ها و کشاله ران و پو ست  صورت عوارض پوستی ایجاد میکند.

  جنس و نوع پوست خود را بشناسید

 یکی از نکات مهمی که با دانستن آن می توانید زیبایی و سلامت پوست خود را محافظت کنید شناخت جنس و نوع پوست خود است .اگر دارای پوست خیلی چرب هستید باید از لوسیون های بدون چربی استفاده کنید تا منافذ پوستتان بسته نشوند .اما اگر پوست شما بیش از اندازه خشک است از لوسیون های حاوی چربی استفاده نمایید.

زیبایی پوست

  سیگار نکشید

 اگر می خواهید پوست صورت تان ۱۰ سال پیرتر بشود مصرف دخانیات را به شما پیشنهاد می کنیم. سیگار و دارای رادیکال های آزاد می باشد که به کلاژن و بافت های الاستیک پوست حمله می کنند و باعث می گردند تا پوست ضعیف و نازک تر شود و بیشتر مستعد به ابتلای چین و چروک گردد.

  مراجعه به پزشک متخصص پوست در شرایط لازم

 به زیبایی پوست خود اهمیت دهید .سعی کنید حداقل سالی یک بار به متخصص پوست مراجعه نمایید تا به طور تخصصی مشکلات پوستی شما را تشخیص داده و آنها را درمان کند.

تاریخ مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی را در نظر بگیرید

 بر اساس نظر پزشکان پوست لوازم آرایشی را نباید بیشتر از سه ماه نگه داشت .توجه داشته باشید اگر بعد از استفاده از لوازم آرایشی دچار ناراحتی پوستی یا چشمی شدید آنها را دور بیندازید.

 به بهداشت پوست اهمیت دهید و صورت خود را قبل از رفتن به رختخواب بشویید

 در بیرون از خانه در طول روز چربی آلودگی هوا و گرد و خاک روی پوست شما قرار می گیرد. در این شرایط مواد آرایشی نیز به آلودگی‌های قبلی اضافه می شود اگر قبل از خواب صورت تان را نشویید هنگامی که سرتان را روی بالش می گذارید تمامی آلودگی ها به سطح بالشتآن می مالد و باعث می گردد منافذ پوست شما بسته شود در نتیجه پوست شما دیگر نمی تواند نفس بکشد و جوش و سایر مشکلات پوستی به سراغ شما می آیند و زیبایی پوست را زا شما می گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *