#


چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم و سوم)

روش دوم: کم کردن شکر 1: مقدار شکر که هر روز مصرف می کنید را کاهش دهید. اگر بعد از خوردن شیرینی اغلب به خواب میروی، ممکن است نشانه ای باشد که شما نیاز دارید تا میزان شکر مصرفی خود را کاهش دهید. سعی کنید قند مصرف روزانه خود را در دستورالعمل های رژیم غذایی خود قرار دهید. وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می کند که تنها 10 درصد کالری روزانه یک فرد باید از شکر تهیه شود. به عنوان مثال، یک رژیم غذایی کالری 2000 باید روزانه بیش از 200 کالری از قند باشد. سعی کنید نوشیدنی های شیرین را با آب جایگزین کنید. شما همچنین می توانید خوراکی های شیرین را با میوه های کم قند جایگزین کنید، مانند انواع توت ها. 2: نگاهی به قندهای اضافه داشته باشید. بسیاری از غذاهای فرآوری شده حاوی مقدار زیادی شکر است. غذاها مانند سس سالاد یا ماست می توانند مقادیر شگفت انگیزی از قندهای اضافه داشته باشند و بهترین تلاش شما را برای کاهش شکر خود از بین بین ببرد. برچسبهای غذا را با دقت بخوانید و به دنبال قندهای اضافه مانند: شکر قهوه ای شیرین کننده ذرت شربت ذرت دکستروز فروکتوز گلوکز شربت ذرت با فروکتوز بالا عسل لاکتوز شربت مالت مالتوز ملاس شکر خام ساکارز 3: با دکتر خود صحبت کنید. اگر پس از خوردن شیرینی احساس خواب آلودگی کنید، این می تواند نشانه ای از مسائل پزشکی است. اگر بعد از خوردن شکر مشکلی پیدا کردید وقت خود را برای دیدن دکتر تعیین کنید. آنها می توانند آزمایش های خود را انجام دهند تا ببینند آیا قند خون شما طبیعی است یا نه، و می تواند به شما در پیدا کردن راه هایی برای کاهش قند در رژیم غذایی کمک کند. روش سوم: غلبه کردن بر خواب آلودگی 1: حرکت کنید. اگر پس از خوردن شیرینی احساس خواب آلودگی کردید، سعی کنید تمرین کنید. پیاده روی ملایم یا تمرین کامل می تواند به شما انرژی بخشید. در صورتی که بعد از ظهر از خواب بیدار شدید، برای پیاده روی در اطراف ساختمان اداری خود بروید. 2: اجتناب از مصرف شکر اضافی! اگر شما خود را در معرض سقوط قرار دهید، آسان است برای رسیدن به یکی دیگر از کوکی ها یا نوشیدنی های انرژی زا برای افزایش سریع تلاش میکنید. از انجام این کار اجتناب کنید زیرا شما تنها قند خون خود را به حداکثر می رسانید و سپس دوباره سقوط خواهید کرد، احتمالا خستگی بیشتری را به شما خواهد داد. 3: یک لیوان آب یا یک فنجان چای را بنوشید! کم شدن آب بدن اغلب می تواند خود را به عنوان یک اشتیاق شکر پنهان کند. قبل از این که یک درمان شیرین داشته باشید، سعی کنید یک لیوان آب بزرگ یا یک فنجان چای بنوشید تا ببینید آیا آب کاهنده می تواند اشتیاق را متوقف کند. 4: اجازه دهید که تایش نور خورشید بیاید. راه دیگری برای غلبه بر خواب آلودگی که باعث مصرف بیش از حد قند می شود، مرحله بیرون است. آفتاب شما را می تواند گرم و تقویت کند. صرف زمان در خورشید افزایش ویتامین D، یک ماده مغذی ضروری برای سلامتی و سلامت عمومی را به شما هدیه می دهد.
31 آگوست 2017 بدون نظر 1595 بازدید

چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم و سوم)

روش دوم: کم کردن شکر

۱: مقدار شکر که هر روز مصرف می کنید را کاهش دهید. اگر بعد از خوردن شیرینی اغلب به خواب میروی، ممکن است نشانه ای باشد که شما نیاز دارید تا میزان شکر مصرفی خود را کاهش دهید. سعی کنید قند مصرف روزانه خود را در دستورالعمل های رژیم غذایی خود قرار دهید. وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می کند که تنها ۱۰ درصد کالری روزانه یک فرد باید از شکر تهیه شود. به عنوان مثال، یک رژیم غذایی کالری ۲۰۰۰ باید روزانه بیش از ۲۰۰ کالری از قند باشد. سعی کنید نوشیدنی های شیرین را با آب جایگزین کنید. شما همچنین می توانید خوراکی های شیرین را با میوه های کم قند جایگزین کنید، مانند انواع توت ها.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم و سوم)

۲: نگاهی به قندهای اضافه داشته باشید. بسیاری از غذاهای فرآوری شده حاوی مقدار زیادی شکر است. غذاها مانند سس سالاد یا ماست می توانند مقادیر شگفت انگیزی از قندهای اضافه داشته باشند و بهترین تلاش شما را برای کاهش شکر خود از بین بین ببرد. برچسبهای غذا را با دقت بخوانید و به دنبال قندهای اضافه مانند:
شکر قهوه ای
شیرین کننده ذرت
شربت ذرت
دکستروز
فروکتوز
گلوکز
شربت ذرت با فروکتوز بالا
عسل
لاکتوز
شربت مالت
مالتوز
ملاس
شکر خام
ساکارزچگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم و سوم)

۳: با دکتر خود صحبت کنید. اگر پس از خوردن شیرینی احساس خواب آلودگی کنید، این می تواند نشانه ای از مسائل پزشکی است. اگر بعد از خوردن شکر مشکلی پیدا کردید وقت خود را برای دیدن دکتر تعیین کنید. آنها می توانند آزمایش های خود را انجام دهند تا ببینند آیا قند خون شما طبیعی است یا نه، و می تواند به شما در پیدا کردن راه هایی برای کاهش قند در رژیم غذایی کمک کند.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم و سوم)

روش سوم: غلبه کردن بر خواب آلودگی

۱: حرکت کنید. اگر پس از خوردن شیرینی احساس خواب آلودگی کردید، سعی کنید تمرین کنید. پیاده روی ملایم یا تمرین کامل می تواند به شما انرژی بخشید. در صورتی که بعد از ظهر از خواب بیدار شدید، برای پیاده روی در اطراف ساختمان اداری خود بروید.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم و سوم)

۲: اجتناب از مصرف شکر اضافی! اگر شما خود را در معرض سقوط قرار دهید، آسان است برای رسیدن به یکی دیگر از کوکی ها یا نوشیدنی های انرژی زا برای افزایش سریع تلاش میکنید. از انجام این کار اجتناب کنید زیرا شما تنها قند خون خود را به حداکثر می رسانید و سپس دوباره سقوط خواهید کرد، احتمالا خستگی بیشتری را به شما خواهد داد.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم)

۳: یک لیوان آب یا یک فنجان چای را بنوشید! کم شدن آب بدن اغلب می تواند خود را به عنوان یک اشتیاق شکر پنهان کند. قبل از این که یک درمان شیرین داشته باشید، سعی کنید یک لیوان آب بزرگ یا یک فنجان چای بنوشید تا ببینید آیا آب کاهنده می تواند اشتیاق را متوقف کند.

۴: اجازه دهید که تایش نور خورشید بیاید. راه دیگری برای غلبه بر خواب آلودگی که باعث مصرف بیش از حد قند می شود، مرحله بیرون است. آفتاب شما را می تواند گرم و تقویت کند. صرف زمان در خورشید افزایش ویتامین D، یک ماده مغذی ضروری برای سلامتی و سلامت عمومی را به شما هدیه می دهد.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش دوم و سوم)

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *