#


پر جستجو ترین سوالات سلامتی گوگل در ۲۰۱۸

پر جستجو ترین سوالات سلامتی
31 دسامبر 2018 بدون نظر 1317 بازدید

پر جستجو ترین سوالات سلامتی گوگل در ۲۰۱۸

پر جستجو ترین سوالات سلامتی گوگل

پر جستجو ترین سوالات سلامتی در گوگل بیشتر مربوط به سلامتی می باشد. از آنجایی که اولین جایی که ما برای یافتن جواب سوالات به آن پناه می بریم گوگل است. اما زمانی که صحبت از سلامتی می شود بهتر است تنها به اطلاعات این سایت اکتفا نکنیم.

 بیشترین جستجو در سال ۲۰۱۸ طبق آماری که از پر جستجو ترین سوالات سلامتی از گوگل به دست آمده است شامل موارد زیر می باشند:

آنفولانزا چقدر طول می کشد؟

 مردم برای بالا بردن آگاهی خود از این بیماری به گوگل پناه می برند زیرا حدود ۸۰ هزار نفر در سال ۲۰۱۷ بر اثر آنفولانزا از دنیا رفته اند در واقع مردم می خواهند بدانند که طول این بیماری چقدر است و چه زمانی از تب و لرز این بیماری رهایی می یابد.

 عوامل بسیار زیادی بر دوران این بیماری تاثیرگذار هستند برای همین نمی توان زمان دقیقی را برای این بیماری در نظر گرفت اما به طور کلی گفته شده است که این بیماری حدود یک تا دو هفته به طول می انجامد و شدت بیماری، میزان سلامتی بدن فرد و اینکه چه زمانی فرد مبتلا شده است بر این زمان تأثیرگذار می‌باشد.

آیا آنفولانزا مسری است؟

 علاوه بر اینکه مردم در طول بیماری آنفولانزا در گوگل جستجو هایی کرده اند در رابطه با مسری بودن این بیماری نیز کنجکاوند  که این بیماری مسری است و یا نه و چه زمانی انتقال پیدا می کند.

 نشانه‌های این بیماری از دو روز بعد از مبتلا شدن به آن نمایان می شود و این بیماری در سه تا چهار روز اول مهر می باشد و امکان اینکه بتوان فرد مبتلا به این بیماری را شناسایی و از آن دوری کرد در روزهای اول وجود ندارد.

رژیم کتوژنیک چیست؟

 یک رژیم چربی سوز مشهور رژیم غذایی کتوژنیک است که دارای نام های متفاوتی مانند رژیم چربی سوز و یا رژیم کتوژنیک است. لیست غذاهای موجود در رژیم کتو متنوع و جذاب هستند و بر خلاف سایر رژیم های غذایی که در آنها لیست خوراکی ها به شدت محدود است و باید در آن گرسنگی زیادی را تحمل کنید تا به کاهش وزن دست پیدا کنید.

این رژیم به جای اینکه بخواهد از طریق تمرین های شدید ورزشی و محدود کردن خوراکی به کاهش وزن شما کمک کند از طریق دیگری شما را به هدفتان نزدیک می‌کند که منبع سوخت بدن که آن برای تامین انرژی روزانه استفاده می شود قند را به چربی ها تغییر می‌ دهد و مواد غذایی پرچرب جایگزین کربوهیدرات دار می شود.

کتو بر پوست نیز تأثیر مثبتی دارد و شاید به همین دلیل است که بیشترین سرچ را در گوگل سال ۲۰۱۸ داشته است.

 آندومتریوز چیست؟

 از آنجایی که در سال ۲۰۱۸  درمورد بیماری آندومتریوز سرچ های زیادی در گوگل شده است از این رو می‌توان تشخیص داد که این بیماری در حال حاضر یک بیماری رایج است.

 آندومتریوز به معنی وجود غدد آندومتریال و استرومای رحم در  بیرون از آندومتر و عضله رحم است. در این بیماری بافت اندومتر پرکار در بیرون از محل اصلی پایه‌ریزی می گردد و این بافت در تمام بافت های بدن به وجود می آیند.

اما رایج ترین محل آن در ۵۰ درصد موارد لگن است که در این قسمت تخمدانها بیشتر از دیگر اندامها گرفتار اندومتریوز می شود از نشانه های اندومتریوز درد لگنی ،نازایی  و دیسپارونی است.

 چرا من همیشه خسته ام؟

 یکی از پر جستجو ترین سوالات سلامتی گوگل، این است که چرا من همیشه خسته ام؟از آنجا که جواب منطقی و مشخصی برای این سوال وجود ندارد اگر احساس خستگی مداوم می‌کنید بهتر است به پزشک مراجعه بکنید.

این سوالی است که برای تمام بزرگسالان به وجود می آید حتی زمانی که خواب ما کامل است باز هم ممکن است دچار احساس خستگی و کوفتگی بشویم احتمالا خستگی شما ناشی از کمبود ویتامین رژیم غذایی نامناسب و عوامل دیگری باشد.

 خونریزی لانه گزینی چه زمانی اتفاق می افتد؟

 لانه گزینی مرحله بسیار مهم و حیاتی از بارداری بوده است و در واقع اوایل آغاز زندگی رحمی به شمار می رود. نطفه برای اولین بار جهت دریافت اکسیژن و مواد غذایی خود را زمانی که به دیواره داخلی رحم می چسباند و از این طریق به بدن مادر متصل می شود و سبب می گردد تا خونریزی خفیفی از دیواره رحم ایجاد شود که به آن خونریزی لانه گزینی نطفه می گویند.

 ماری جوانا تا چند وقت در خون باقی می ماند؟

 ماری جوانا یک ماده مخدر می باشد و از راه های بسیاری روی جسم و مغز تاثیر می گذارد که این در هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت می باشد.

اما اینکه ماری جوانا تا چه مدت بعد از مصرف در خون باقی می ماند سوالی است که در گوگل بسیار سرچ شده است طبق تحقیقات انجام گرفته این ماده می‌تواند تا ۳۰ روز در خون جریان داشته باشد که البته به مقدار مصرف آن نیز بستگی دارد. این ماده مخدر در افرادی که روزانه از آن استفاده می‌کنند تا حدود سه ماه در خون جریان دارد.

چه چیزی موجب بالا رفتن فشار خون می شود؟

این سوال هم یکی از پر جستجو ترین سوالات سلامتی گوگل است که مانند سوالات قبلی جواب مشخصی را ندارد چون که عوامل مختلف زیادی می‌تواند بر روی بالا رفتن فشار خون شما تاثیر گذار باشد.

برای جواب این سوال باید به پزشک مراجعه کنید تا پزشک بتواند با استفاده از سبک زندگی و سلامت کلی بدن تان و طبق آنها علت را تشخیص دهد. مشکلات کبدی بیماری های لثه استفاده از گوشت قرمز به مقدار زیاد و حتی کم خوابی نیز می تواند در این امر تاثیر گذار باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *