#


پاسخ هایی به عنوان نمونه

رابطه
15 آوریل 2017 بدون نظر 891 بازدید

پاسخ هایی به عنوان نمونه

پاسخ هایی به عنوان نمونه در رابطه زناشویی

۱.بخش منطقی در خواست همسرتان :رابطه زناشویی شما نیاز به کمی کمک دارد.شما می گویید:”موافقم که بهبود رابطه زناشویی ما خیلی مهم است. وشاید مشاوره راه حل مشکل باشد. بیا فکر کنیم چه طور می توانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم تا استطاعت مالی ان را داشته باشیم در این صورت من دیگر نگران پولش نخواهم بود.

۲.بخش منطقی در خواست همسرتان :او باید احساس کند بابت کارهایی که در خانه انجام می دهد از او تقدیر می شود. شما می گویید:”متاسفم تو درست می گویی. من به اندازه کافی متوجه نبوده ام. بیا از اول شروع کنیم .به من کمک کن تا بهتر بتوانم قدر دان زحمات تو باشم.

در این صورت شاید من هم بتوانم قدری کمک کنم و مثلا لباس ها را مرتب کنم. این اواخر تو خیلی کار کرده ای . شاید بهتر باشد امشب برای شام بیرون برویم.” ۳.بخش منطقی در خواست همسرتان:اینکه باید در اوقات فراغتشان وقت بیشتری با او سپری کنید. شما می گویید:”ایده خوبی است.

بیا به رستورانی برویم که قبلا وقتی نامزد بودیم به انجا می رفتیم و تا صبح با هم بیرون باشیم.” ۴. بخش منطقی در خواست همسرتان :خانه شما نیاز به تعمیر دارد. شما می گویید:”باشد شاید تودرست می گویی. فکر می کنی چه تعمیراتی واقعا لازم است؟”

۵.بخش منطقی در خواست همسرتان: شما باید روی این تمرکز کنید که چه چیزها یا کارهایی او را تحریک می کند و به وجد می اورد. شما می گویید:”صحبت کردن درباره این مسئله برایم سخت است اما سعی می کنم به راهنمایی های تو گوش دهم. به من بگو دوست داری تو را لمس کنم.”

۶.بخش منطقی در خواست همسرتان:می توانید قبل از شام اتاق را مرتب کنید. شما می گویید:” متاسفم باشد. الان اتاق را تمیز می کنم.”و سپس اینکار را انجام دهید. ۷.بخش منطقی در خواست همسرتان:خرید لامپ های بیرون لازم بود. شما می گویید:” کاملا حق با توست که ما به ان ها احتیاج داشتیم.

اشکال ندارد که لامپ خریدی . ممنون که این کار را کردی .اما دفعه بعد ایا می توانیم ابتدا درباره اش صحبت کنیم همانگونه که معمولا این کار را انجام می دهیم؟” ۸. بخش منطقی در خواست همسرتان :نباید سعی می کردید با خرید اتومبیل جدیدی که سلیقه او را متعجب کنید.

شما می گویید:”اجازه بده درباره اش صحبت کنیم .به من بگو چرا ناراحت شدی؟” ۹.بخش منطقی در خواست همسرتان:اینکه قدری بدون بچه ها استراحت کند. شما می گویید :”باشد،بچه ها سریع اماده شوید برویم بیرون موقع برگشتن برای همه بستنی می خریم.”

۱۰.بخش منطقی در خواست همسرتان:اینکه بیشتر هم بستر شوید. شما می گویید:”عالی است .می شود لباس خواب ساتن را بپوشی من عاشق هم بستر شدن با تو هستم.”
اکنون که روی این مثال ها کار کرده اید حتما درک بهتری از مفعوم “تسلیم شدن” در یک رابطه زناشویی پیدا کرده اید. مرحله بعدی این است که به تسلیم شدن در برابر همسرتان و تقسیم بیشتر قدرت در رابطه زناشویی خودتان عادت کنید. تمرین جالب زیر را به شما کمک می کند روی تصمیم گیری با هم کار کنید.

هنگامی که این تمرین را انجام می دهید، بهخاطر داشته باشید که هدف تمرین این است که هر دوی شما هم روی نفوذ داشته باشید و هم تاثیر یکدیگر را بپذیرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *