#


وظیفه همسران در امور خانه

24 آوریل 2017 بدون نظر 981 بازدید

وظیفه همسران در امور خانه

وظیفه همسران در امور خانه داری

“کلفیت “و “لین” توافق دارند که این وظیفه کلیف است که سطل زباله اشپزخانه را هر شب بعد از شام  بیرون بگذارد. اما اخیر او به واسطه یک ضرب العجل کاری قریب الوقوع ذهنش ان قدر مشغول شده است که مرتبا این قرار را فراموش می کند.

یا لین مجبور می شود ظرف زباله را خودش بیرون بگذارد و یا اینکه همچنان سطل زباله در اشپزخانه می ماند. در این صورت هنگام  صبح کل اپارتمان بو می گیرند گویی که مرکز تخلیه زباله شهر است وبدین ترتیب لین به شدت عصبانی می شود.

قابل حل_____دایمی______

۲.الیز دوست دارد وقت کمتری با جوال سپری کند و بیشتر را با دوستانش باشد. جوال می گوید این حالت باعث احساس کند طرد شده است. الیز می گوید که نیاز دارد گاهی با دوستانش و به دور از جوال باشد. جوال ظاهرا خیلی به الیز وابسته است، و الیز از این حالت احساس خفگی می کند.

قابل حل_____دایمی_____

  1. اینگرد ارزو دارد که گری به جای اینکه اخم کرده و چهره در هم بشکند درباره موضوعاتی که او را اذیت می کند حرف بزند. بحث کند اما وقتی گری هنگامی که از بعضی از کارهایی که او کرده است عصبانی است و مطلب را با او در میان می گذارد از طرز مطرح کردن قضیه انتقاد می کند.
  2. از او می خواهد چندین مسئله را یک باره مطرح نکند.گری می گوید که از انجایی که برای او سخت است درباره مسائل این چنینی بحث کند،وقتی بالاخره چیزی را مطرح می کند انتظار دارد پاداش دریافت کند: مشخصا اینکه دوست دارد اینگرد بگوید متاسف است به جای اینکه سبک مطرح کردن مشکل توسط او را مورد انتقاد قرار دهد.

قابل حل_____دایمی_____

۴.هلن هر دوشنبه شب با دوستانش دور هم جمع می شوند.جانان دوست دارد هلن با او به کلاس نمایش بیاید اما تنها شبی که کلاس تشکیل می شود دوشنبه هاست .هلن دوست ندارد قید بیرون رفتن با دوستانش در دوشنبه شب ها را از دست بدهد.

قابل حل____دایمی_____

۵.”پنی”گله می کندکه”راجر” از او انتظار دارد که همه کارهای مربوط به مراقبت از نوزادان را انجام دهد. راجر می گوید دوست دارد بیشتر کمک کند اما از انجایی که در طول روز کار می کند در عوض کردن پوشاک حمام کردن و کارهای مشابه همسرش تجربه ندارد .

هرگاه سعی می کند کاری انجام دهد مثلا وقتی بچه گریه  می کند او را بغل کند. پنی می گوید که او دارد این کار را اشتباه انجام می دهد. این حرف باعث می شود او عصبانی می شود ودر نهایت سر پنی داد بزند و بگوید که خودشاین کار را انجام دهد.

قابل حل____دایمی_____

۶.”جیم”تمام وقت کار می کند در حالی که “تی” در خانه می ماند .جیم می خواهد که او با نظم بیشتری خانه را مدیریت کند؛ بیشتر خانه را تمیز کند؛ و صبح ها بهتر برنامه ریزی کند طوری که بچه ها به موقع به مدرسه برسند.

او با غرور با”تی” برخورد کند و به او این احساس را می دهد که بی نظمی خانه ان ها مربوط به اختلال شخصیتی استکه اودارد.

تی احساس می کند به او حمله شده است و هربار که جیم این موضوع را مطرح می کند، تی حالت تدافعی بهخودمی گیرد.

او می گوید خانه ان ها قرار است یک خانه باشد نه یک سربازخانه و این کهجیم لازم  است درباره این مسئله خیلی سختنگیرد چراکه در خواست های اوغیر منطقی هستند. انها ۴ سال است که سر این مسئله با هم مرتب مشاجره دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *