#


مشکل زوجین بر سر رانندگی

مشکل زوجین بر سر رانندگی
24 آوریل 2017 بدون نظر 1247 بازدید

مشکل زوجین بر سر رانندگی

مشکل زوجین بر سر رانندگی و تاثیرات آن

مشکل این زوج بر سر رانندگی یک مشکل قابل حل است؛ زیرا حداقل به موفقیت خاص محدود است؛ فقط وقتی دارند به سر کار می روند رخ می دهد و دیگر حیطه های زندگی ان ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد. ان ها مانند النور و کلن یکدیگر را بد جلوه نمی دهند.

بحث ان ها درباره خود خواهی جیسون یا اعتماد نداشتن راشل به جیسون نیست؛ ان ها صرفا درباره رانندگی و برنامه صبحگاهی بحث می کنند.

اگر یاد بگیرند به روشی موثرتر درباره اینموضوع با هم صحبت کنند، بهراحتی می توانند به توافق برسند. ان ها می توانند سرزنش کردن را کنار بگذارند و برنامه زمان بندی مناسبی طراحی کنند که ان ها را به موقع به سر کار برساند بدون اینکه مجبور باشند با سرعتی خارج از حد مجاز رانندگی کنند.

می توانند ساعت هشدار را برای یک ربع زودتر تنظیم کنند یا راشل می تواند ابتدا دوش بگیرد یا جیسون می تواند خیلی ساده  به خاطر داشته باشد که ظرف ها را بشوید.

به هر حال اگرروی رسیدن به توافق در این زمینه کار نکنند.این احتمال وجود دارد که به تدریج دلخوری ان ها افزایش یابد و در موضع خودشان مستحکم شوند.

این درگیری ممکن است عمیق تر شود و معنای نمادین تری پیدا کند. به عبارت دیگر این اختلاف می توتند به یک مشکل دایمی تبدیل شوند.

یعنی گیر اختلافی پیدا می کنند.  در زیر سناریو های گوناگونی از اختلافات زناشویی راتوصیه کرده ام .در هر مورد با زدن علامت مشخص کنید که از نظر شما مشکل قابل حل است یا دائمی.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *