#


راه هایی برای حفظ سلامت روانی در تابستان

سلامت روانی
8 آگوست 2017 بدون نظر 1469 بازدید

راه هایی برای حفظ سلامت روانی در تابستان

مراقبت از سلامت روانی

یک برنامه کار انعطاف پذیر تر، فراوانی فعالیت های اجتماعی و انتظار رعایت یک برنامه سنگین می تواند فشار زیادی را برای افراد با اضطراب ایجاد کند.

بسیاری از ما تا زمانیکه گرما و آرامش تابستان بیاید روز شماری می کنیم. این یک زمان هیجان انگیز با روزهای آفتابی است، ماجراهای جدید و روز های راحت تر است. اما برای برخی، به ویژه کسانی که با اضطراب مبارزه می کنند، ماه های تابستان می تواند احساس تحت فشار بودن و کنترل از دست دادن را بدهد. یک برنامه کاری انعطاف پذیر، فراوانی از فعالیت های اجتماعی و مراقب بودن بدون رغبت می تواند فشار زیادی بر ذهن ایجاد کند.

۱) تحرک داشته باشید

ورزش به مدت طولانی به عنوان یک راه عالی برای کاهش اضطراب شناخته شده است. لذت بردن از آب و هوای گرم، حمام آفتاب گرفتن و به پیاده روی رفتن، یک ترکیب برنده برای آرام کردن ذهن به هم ریخته است. عضویت در استخر دریافت کنید، به پیاده روی بروید به گروه های جنگل گردی بپیوندید، در فضای باز برای دریافت آن آندورفین ها و پمپاژ در خون در حالی که شما از ویتامین D روز لذت می برید باشید.

۲) یک هدف برای خود در نظر بگیرید

سعی کنید و خودتان را به چالش بکشید تا برای مسابقه یا فعالیت جدیدی تمرین کنید. اگر چه ترسناک است، تکمیل آن می تواند حس ماجراجویی شما را سرشار کند و این نشان می دهد که شما می توانید بر ترس های خود غلبه کنید و باعث افتخار به خود شوید. از چالش های این تابستان اجتناب نکنید اگرچه در ابتدا ممکن است ترسناک باشد، این احساس در خارج از منطقه راحتی بودن شما در نهایت هیجان انگیز است.

۳) برنامه یک مسافرت کوتاه بچینید

تغییر مناظر همیشه یک راه عالی برای من بود تا از افکار اضطراب انگیز و خسته کننده دور بشم. در یک محیط جدید، راه اندازی ماجراهای جدید و ارتباط مجدد با شوهر من اجازه می دهد تا مراحل تکراری روزانه از من دور بشه و فشارها را پشت سر بگذارم و احساس دوباره و شارژ شدن داشته باشم. با یک شریک مسافرتی مورد علاقه خود ، حتی اگر قصد ماندن در مقصد ندارید، برنامه مسافرت کوتاه بچینید. فرار از شلوغ پلوغی برنامه های روزانه می تواند یک جهان خوب را به شما هدیه کند.

۴) بیرون بروید

در معرض نور خورشید و هوای تازه قرار گرفتن به مدت طولانی توصیه شده است که سطح سروتونین را افزایش داده و اضطراب را کاهش می دهد. بودن در خارج از خانه باعث تندرستی و آرامش می شود. این تابستان، یک سرگرمی در فضای باز، مانند باغبانی را آغاز کنید. این کار شما را مجبور می کند وقت خود را در خارج از منزل صرف کنید و به همان اندازه که بذر کار خود را میبینید که ریشه می کند، احساس موفقیت شما را سرشار می کند.

۵) تمرین ذهن و مدیتیشن را امتحان کنید

هنر تمرین ذهنیت به سادگی در اینجا و در حال بودن است. چند دقیقه ای هر روز برای تمرکز بر مناظر و صداهای آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد تمرکز کنید. با توجه به موسیقی طبیعت، بوی چمن تازه زده شده و احساس گرمای خورشید روی صورت شما به شما کمک می کند تاز یادآوری افکار مخرب دست بردارید.

۶) استفاده مناسب از تعطیلات

ما اغلب از وقت تعطیلات به عنوان راهکاری برای انجام وظایف ناتمام استفاده می کنیم، قرار ملاقات های طولانی مدت را انجام می دهیم و کارها را در خانه انجام می دهیم. این تابستان، از برخی از تعطیلات خود برای رسیدن به خود استفاده کنید. یک کتاب را که می خواستید بخوانید را بخوانید، بیرون کنار استخر وقت بگذرانید یا یک دوست قدیمی را برای ناهار دعوت کنید. اضافه کردن برخی از سرگرمی ها و آرامش به تابستان شما می تواند به شما کمک کند انرژی تازه بگیرید و استرس خود را کاهش دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *