#


نکاتی برای حفظ سلامت استخوان برای سالمندی سالم

سلامت استخوان
30 جولای 2017 بدون نظر 1041 بازدید

نکاتی برای حفظ سلامت استخوان برای سالمندی سالم

هیچ وقت برای در نظر گرفتن سلامت استخوان ها زود نیست

پیری سالم می تواند یک روند دشوار باشد. چیزهای زیادی برای یادآوری وجود دارد! و در مورد آن اشتباه نکنید، برای سلامت استخوان هایتان هیچ وقت زود نیست. به خصوص بعد از ۵۰ سالگی … آمارها نشان می دهد که تا نیمی از زنان و یک چهارم مردان بالای ۵۰ سال، پوکی استخوان را در برحه ای تجربه می کنند، و از این به بعد احتمال بیشتری برای شکستن استخوان وجود دارد.

همه ما نیاز به توجه به سلامت اسخوان ها داریم

مهم تر این است که به خاطر داشته باشید که همه ما به همان اندازه که دوست داریم تناسب اندام داشته باشیم نداریم و یا گاهی اوقات به همان اندازه که فکر میکنیم تناسب اندام داریم نداریم. آگاه باشید این نکات ساده را برای حفظ سلامت و تغذیه استخوان برای پیری سالم دنبال کنید.

۱. حفظ رژیم غذایی سالم

بدیهی است که انتخاب غذاهای سالم اولین گزینه در فهرست ما است، زیرا این یک کلید برای هر گونه مسئله بهداشتی است که ممکن است تجربه کنید. تغذیه باید یک فرم جامع پزشکی داشته باشد، به ویژه هنگامی که به سلامت استخوان شما مربوط می شود. در حالی که اکثر ما می دانیم که کلسیم یک ماده مغذی مهم برای استخوان های ما است، ما همچنین باید غذاهای غنی از ویتامین D، C و K را در نظر بگیریم.

۲. مکمل ها را در رژیم غذایی خود جا دهید

همانطور که ما اهمیت یک رژیم غذایی سالم را ذکر کردیم، مهم است که رژیم غذایی خود را با آن ویتامین ها و مواد مغذی که در رژیم منظم خود مصرف نمی کنید غنی کنید، حالا مهم نیست که چقدر رژیم غذایی سالمی را پیرو هستید. باز هم می دانیم که کلسیم برای توسعه مناسب دندانها و استخوان ها ضروری است، اما این که بدانید که چگونه در سیستم شما جذب می شود حتی مهم تر است. مصرف کلسیم خود را با مقدار زیادی ویتامین D تکمیل کنید. سعی کنید غذاهای غنی از ویتامین K را برای کمک به تراکم استخوان پیدا کنید. اگر بروکلی (و سبزیجات از هر نوع) را دوست نداشته باشید، مطمئن شوید که مکمل را مصرف می کنید.

۳. ورزش را فراموش نکنید

آیا واقعا به صحبت بیشتر در مورد ورزش نیاز است؟  این یک سایت سلامت و تناسب اندام است. ما اینجا هستیم تا به شما بگویم چقدر اهمیت دارد که تمام روش های زندگی ما سالم باشد. اگر در مورد سلامت استخوان های خود نگران هستید، مطمئن شوید که مقدار زیادی ورزش برای تناسب اندام انجام می دهید. به یاد داشته باشید که زمانی که فعال هستید استخوان های شما قوی تر می شوند. تمرین همراه با تحمل وزن را امتحان کنید و البته پیاده روی ساده در اطراف محل زندگی به طور روزانه می تواند برای سلامت استخوان ها کافی باشد. شما می توانید با پزشک خود در مورد یک رژیم ورزشی که برای شما مناسب است، صحبت کنید.

۴. ویتامین D مورد نیاز بدن خود را تامین کنید

– علاوه بر مصرف این مکمل، باید مدت زمان بیشتری را درزیر نور خورشید بگذرانید. نور خورشید طبیعی یک پاسخ طبیعی در پوست شما ایجاد می کند تا ویتامین D ایجاد کند و این واقعا بهترین راه برای تامین نیاز بدنتان است. فراموش نکنید بهترین کرم ضد آفتاب را انتخاب کنید

۵. از مصرف الکل و نوشابه گازدار اجتناب کنید

تحقیقات نشان می دهد که مصرف نوشابه می تواند تراکم استخوان را کاهش دهد. مصرف مشروبات الکلی خطر سقوط را افزایش می دهد،بدون در نظر گرفتن از دست دادن استخوان. اگر قصد دارید به الکل مصرف کنید، سعی کنید به یک نوشیدنی در روز بسنده کنید، شاید یک لیوان شراب با شام – این مقدار خاص فواید شراب قرمز را ثابت کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *