#


زمینه های مشترک همسرتان

زمینه های مشترک همسرتان
17 آوریل 2017 بدون نظر 1069 بازدید

زمینه های مشترک همسرتان

رسیدن به زمینه های مشترک همسرتان

با همسرتان تصمیم بگیرید می خواهید به کدام یک از از مشکلات قابل حلتان بپردازید. سپس بنشینید و به صورت جداگانه در مورد مسئله فکر کنید.

روی یک تکه کاغذ، دو دایره بکشید؛ یکدایره کوچک تر درون یک دایره بزرگ تر. در دایره درونی جنبه های گوناگون مسئله که در مورد ان نمی توانید کوتاه بیایید را فهرست کنید.

در دایره بیرونی تمامی جوانب مسئله که می توانید در مورد ان توافق کنید را فهرست کنید. اصل “ایکدیدو” در تسلیم شدن برای برنده شدن را به خاطر داشته باشید: هرچه بیشتر قادر باشید توافق کنید، بیشتر قادر خواهید بود همسرتان را متقاعد کنید.

بنابراین تا جایی که ممکن است سعی کنید دایره بیرونی تان را بزرگ و تا جایی که می توانید دایره درونی تان را کوچک کنید.

در اینجا دایره های درونی وبیرونی یک زوج به نام های ریموند وکارول ارائه می شود، زن و شوهری که هر دو از رابطه زناشویی شان ناراضی بودند:

ریموند،دایره درونی رابطه زناشویی شان

۱.دوست دارم رابطه زناشویی ما تحریک امیزتر باشد./۲.من رویای این را دارم با یک لباس خواب تحریک امیز باشد و من با او ملاعبه کنم.

دایره بیرونی رابطه زناشویی شان:

۱.می توانم توافق کنم که صبح یا شب معاشقه داشته باشیم،حتی اگر خسته باشم./۲.می توانم موافقت کنم در حین معاشقه با هم حرف بزنیم.

کارول، دایره درونی رابطه زناشویی شان

۱.وقتی هم بستر می شویم، بیشتر دوست دارم احساس کنم داریم عشق بازی می کنیم./۲.دوست دارم ریموند زیاد مرا در اغوش بگیرد ونوازشم کند. دوست دارم بیشتر ملاعبه کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *