#


رژیم غذایی جنرال موتورز

5 فوریه 2019 بدون نظر 1585 بازدید

رژیم غذایی جنرال موتورز

اگر به دنبال رژیم غذایی هستید که به سرعت لاغر شوید و مشکلات زیادی هم بعد از این رژیم برایتان ایجاد نشود پیشنهاد ما رژیم غذایی جنرال موتورز است.با استفاده از این رژیم لاغری می تواندی هفته ای هفت کیلو کم کنید این رژیم جز رژیم های سالم و طبیعی برای کاهش وزن محسوب می شود.

رژیم غذایی جنرال موتورز در ابتدا برای کارکنان شرکت جنرال موتورز معرفی شد .ادعا هایی در این باره وجود دارد که مشخص می کند این رژیم غذایی طبق تحقیقات گستره ای تنظیم شده است البته هنوز صحت این ادعا ثابت نشده است .

رژیم غذایی جنرال موتورز

این رژیم غذایی مناسب تمام گروه های سنی است البته باید توجه داشته باشید این رژیم غذایی را نباید بیش دوهفته پشت سرهم استفاده کنید بلکه باید یک هفته به خود استراحت داده و دوباره ان را شروع کنید .البته در هفته ای که به خود استراحت می دهید توجه کنید که نباید زیاد پرخوری کنید و تمامی زحمات قبلی خود را هدر دهید.

این رژیم به شما اجازه می‌دهد هر روز غذاهای مختلف بخورید. طرفداران رژیم جنرال موتورز مدعی‌ هستند این تکنیک می‌تواند بدن را به کاهش وزن وادارد و زودتر از سایر رژیم‌ها موجب چربی‌سوزی شود.

مراحل رژیم غذایی جنرال موتورز

روز اول :هر میوه ای به جز موز می توانید بخورید.در میزان مصرف میوه محدودیتی وجود ندارد.این رژیم غذایی مصرف کنندگان را تشویق می کند تا از میوه هایی مانند هندوانه و یا طالبی استفاده کنند.توجه داشته باشید روز اول در این رژیم بسیار مهم است پس اگر احساس گرسنگی کردید فقط می توانید یک میوه بخورید.

روز دوم: شما در روز دوم رژیم غذایی جنرال موتورز تنها باید از سبزیجات استفاده کنید .این میل خودتان است که این سبزیجات را بپزید و یا خام مصرف کنید.اگر می خواهید از سبزیجات به صورت پخته استفاده کنید برای پختن ان به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید.سیب زمینی را هم می توانید در این روز مصرف کنید اما توجه کنید ان را باید در اول روز مصرف کنید چون سیب زمینی کربوهیدات زیادی دارد پس اگر صبح ان را مصرف کنید بقیه طول روز فرصت دارید کربوهیدرات ها را بسوزانید.

روز سوم:این روز ،روز ترکیب میوه و سبزیجات است.در این روز شما می توانید از هر سبزیجات و میوه ای استفاده کنید البته باید توجه کنید در این روز دیگر نمی توانید از سیب زمینی استفاده کنید هم چنین درمورد مصرف میوه ها هم باید موز را فراموش کنید.

روز چهارم: در روز چهارم می‌توانید ۸ عدد موز و ۳ لیوان شیر مصرف کنید برای این که در طول روز احساس گرسنگی نکنید بهتر است ان را در طول روز تقسیم کنید .مصرف موز در این روز بسیار مهم است زیرا کمبود سدیم و پتاسیم را در بدن شما جبران می کند.البته اگر فکر می کنید ۸ موز زیاد است می توانید ان را کمتر کنید.

روز پنجم :در دو وعده جداگانه از ۲۸۴ گرم گوشت مرغ،ماهی و یا گوساله استفاده کنید.علاوه بر گوشت از شش گوجه فرنگی با پوست هم استفاده کنید.میزان اب مصرفی را در این روز دو لیوان افزایش دهید. لازم به ذکر است اگر شما گیاهخوارید می توانید به جای گوشت از برنج قهوه ای استفاده کنید.

روزششم: در روز ششم رژیم غذایی جنرال موتورز مجددا به همان میزان یا کمتر گوشت بخورید اما دیگر گوجه فرنگی را فراموش کنید و می توانید به جای ان از گیاهان دیگر استفاده کنید.در این روز دیگر حتما متوجه تغییرات وزنی خود شده اید.این رژیم علاوه بر این که به کاهش وزن کمک می کند کاری می کند تا بدن شما به طور کامل سم زدایی شود.

روز هفتم:در این روز فقط می توانید برنج سبوس دار،میوه،اب میوه و یا سبزیجات استفاده کنید.توجه کنید در مصرف هیچ کدام از موارد گفته شده محدودیتی وجود ندارد. البته توجه کنید منظور از اب میوه ،اب میوه های طبیعی است .با مصرف اب میوه های مصنوعی تمامی زحمات قبلی خود را هدر ندهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *