#


20 قانون برایان تریسی که برای رسیدن به موفقیت کافی است …

رمز موفقیت
18 آگوست 2017 بدون نظر 1931 بازدید

20 قانون برایان تریسی که برای رسیدن به موفقیت کافی است …

برایان تریسی ” Brian Tracy ” پیر مرد هفتاد و سه ساله کانادایی نویسنده کتاب های انگیزشی …

متولد ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت‌ تاون کشور کانادا و یکی از فعالان در کسب و کار بازار یابی شبکه ای ” Network Marketing ” است . او در زمینه های مختلفی از جمله نوشتن کتاب های خود یاری ، که اغلب به صورت کتاب های گویا است ، و تز ها ، همایش ها ، مقاله ها و سمینار هایی که اغلب به موضوعاتی پیرامون رهبری ، مدیریت کسب و کار و فروش و استراتژی مناسب برای رسیدن به موفقیت ، می پردازد .

وی در سال ۱۹۸۴ شرکت خود را با نام ” برایان تریسی اینترنشنال ” در شهر ونکوور کشور کانادا ، بنا و پایه گذاری کرد و خود مدیر عامل و ریاست هیئت مدیره آن را بر عهده گرفت . شرکتی که هم اکنون در زمینه هایی چون : خرید و فروش مفید ، مدیریت و رهبری ، روان شناسی و خلاقیت ، هدف گذاری راهبردی ، اعتماد به نفس و راه های رسیدن به موفقیت و … به ارائه خدمات انگیزشی و مشاوره ای مشغول است .

سایر فعالیت های برایان تریسی …

برایان قبل از این که شرکت خود را تاسیس کند ، در یک شرکت ساخت‌ و ساز به عنوان مدیر ارشد عملیات فعالیت می کرد . او علاوه بر آن در زمینه های مختلف دیگری مانند : ساخت‌ و ساز ، بازاریابی ، فروش و سرمایه‌ گذاری ، صادرات و واردات ، توزیع و نیز مشاورات انگیزشیه مدیریتی فعالیت زیادی داشته است . او تا به حال بیش از ده‌ ها کتاب و اثر از خود به جا گذاشته است .

بدون شک آثار وی جزء پایه‌ ها و اساس های اصلیه ” Network Marketing ” یا بازار یابی شبکه‌ ایی است که اخیرا در ایران رونق گرفته است . او چهار دفعه به ایران آمده است که در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما کشور به سخنرانی و ارائه دیدگاه های خود بپردازد . به طور متقابل در ایران هم مترجمان و ناشران بسیاری به ترجمه و بازگردانی کتاب های برایان تریسی به فارسی پرداخته اند و در بازار کتاب ایران به فروش رسانده اند .

حال به شرح و ارائه قوانینی از نظر برایان تریسی که در راه رسیدن به موفقیت باید به آن ها توجه کنیم ، می پردازیم . با ما همراه باشید …

۲۰ قانون برایان تریسی که برای رسیدن به موفقیت کافی است :

این اصول از نظر برایان تریسی ، سریع ترین و کامل ترین اصولی هستند که شما را به راحتی با راه های رسیدن به موفقیت آشنا کرده است و تنها با اندکی جزم کردن عزم خود می توانید به انسان موفق و خوش بخت رویا های خود تبدیل شوید :

۱ – قانون آمادگی :

شانس در واقع تلاش ، موقعیت و آمادگی است . عمل کرد خوب نتیجه ی آمادگی کامل است که مراحل کسب آن از هفته ها ، ماه ها و سال ها قبل آغاز می شود . در هر حوزه ای موفق ترین افراد ، آن هایی هستند که همواره در مقایسه با افراد نا موفق وقت بیشتری را صرف کسب آمادگی برای انجام کار می کنند .

۲ – قانون تصمیم :

مصمم بودن از ویژگی های اساسی افراد موفق است . در زندگی شما هر جهشی در جهت پیشرفت هنگامی حاصل می شود که در موردی تصمیم روشنی گرفته باشید .

۳ – قانون استقامت :

معیار ایمان به خود ، توانایی استقامت در برابر سختی ها ، شکست ها و نا امیدی ها است . استقامت ویژگی اساسی موفقیت است . اگر شما به اندازه کافی استقامت کنید طبیعتا سرانجام موفق می شوید .

۴ – قانون وفور نعمت :

ما در جهانی سرشار از نعمت زندگی می کنیم . جهانی که در آن گنجینه های عظیمی از ثروت برای تمام کسانی که طالب آن هستند وجود دارد . برای دستیابی به استقلال مالی و افزایش ثروت همین امروز تصمیم بگیرید و سپس همان کاری را انجام دهید که دیگران پیش از شما برای رسیدن به چنین هدفی انجام داده اند .

۵ – قانون اشتیاق :

برای موفقیت در هر چیزی ( مثلا ثروتمند شدن ) باید اشتیاق شدیدی برای این کار داشته باشید . اشتیاق اندک یا علاقه ای مختصر کافی نیست . شدت علاقه ی خود را می توانید با مشاهده فعالیت روزانه خود بسنجید . آیا این فعالیت با ثروتمند شدن هماهنگی دارد یا نه ؟

۶ – قانون علت و معلول :

هر چیزی به دلیلی رخ می دهد . برای هر علتی ، معلولی هست و برای هر معلولی ، علتی . چیزی به اسم شانس وجود ندارد .

۷ – قانون ذهن :

همه ی علت ها و معلول ها ذهنی اند . افکار شما تبدیل به واقعیت می شوند . افکار شما آفریننده اند . شما تبدیل به همان چیزی می شوید که درباره ی آن فکر می کنید . همیشه درباره ی چیزهایی فکر کنید که واقعا طالب آن هستید و از فکر کردن درباره چیزهایی که خواستار آن نیستید اجتناب کنید .

۸ – قانون خوش بختی :

کیفیت زندگیتان را احساس شما در هر لحظه تعیین می کند و احساس شما را تفسیر شما از وقایع پیرامون تان تعیین می کند نه خود وقایع .

۹ – قانون تجسم :

دنیای پیرامون شما تصویری از دنیای درون شما است . هرچیزی را که به روشنی و با تمام وجود تجسم کنید نهایتا در زندگی شما به واقعیت می پیوندد .

۱۰ – قانون انتخاب :

زندگی شما نتیجه ی انتخاب های شما تا این لحظه است . چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید . کنترل تمام زندگی تان و تمامی آنچه برایتان اتفاق می افتد در دست شما است .

رمز موفقیت

۱۱ – قانون تغییر :

تغییر غیر قابل اجتناب است و چون با دانش روز افزون و تکنولوژی رو به پیشرفت هدایت می شود با سرعتی غیر قابل قیاس با گذشته در حال حرکت است . کار شما این است که استاد تغییر باشید نه قربانی آن .

۱۲ – قانون مسئولیت :

هرجا که هستید و هرچه که هستید به خاطر آن است که خودتان اینطور خواسته اید . مسئولیت کامل آنچه که هستید ، آن چه که به دست آورده اید و آن چه خواهید شد بر عهده ی خود شما است .

۱۳ – قانون تلاش :

همه ی امید ها ، رؤیا ها ، هدف ها و آرمان های شما در گرو سخت کوشی شما است . هرچه بیشتر تلاش کنید بخت و اقبال بهتری پیدا می کنید .

۱۴ – قانون شکست :

آمادگی شما برای تحمل شکست تنها معیار واقعی شما برای ثروتمند شدن است . شکست پیش نیاز موفقیت های بزرگ است .

۱۵ – قانون موفقیت :

مشکلات مانع کار نیستند بلکه معلم مان هستند . در درون هر مشکلی بذر سودی نهفته است برابر یا بیش تر از خود مشکل . در راه موفقیت مشکلات را تبدیل به پله های صعود کنید .

۱۶ – قانون سخت کوشی :

موفقیت ها و دست یابی به اهداف با سخت کوشی به دست می آید . هنگامی که شک دارید که موفق می شوید ، سخت تر تلاش کنید و اگر به نتیجه نرسیدید باز هم بیشتر تلاش کنید .

۱۷ – قانون تمرکز :

هر چیزی که ذهن خود را به آن مشغول سازید در زندگی واقعیت پیدا می کند .

۱۸ – قانون وضوح هدف :

هرچقدر با وضوح بیشتری بدانید که چه می خواهید و حاضرید چه اقداماتی برای دستیابی به آن انجام دهید احتمال موفق شدن و رسیدن به آنچه می خواهید بیشتر می شود .

۱۹ – قانون رشد :

اگر درحال رشد فکر نیستید پس دارید درجا می زنید . یادگیری دائم و رشد مداوم فکری را جزیی از برنامه روزانه زندگی خود قرار دهید .

۲۰ – قانون تداوم :

اگر روز به روز بهتر نمی شوید پس دارید بدتر می شوید . پس باید تداوم داشته باشید تا بدتر را حداقل به بد تبدیل کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *