#


راه اندازی 350مرکز اورژانس اجتماعی

راه اندازی 350مرکز اورژانس اجتماعی
14 دسامبر 2017 ۲ نظر 1673 بازدید

راه اندازی 350مرکز اورژانس اجتماعی

راه اندازی ۳۵۰مرکز اورژانس اجتماعی

حبیب الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: از اول سال جاری تا به الآن در کشور حدود ۳۵۰مرکز اورژانس اجتماعی راه اندازی شده است ولی لازم است که منبع های اعتباری آن ها را فورا دریافت کنیم تا خدماتی را با کیفیت بهتری در اختیار همگان قرار دهیم.

به گزارش از من بپرس، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: در تمام شهرهایی که بالای ۵۰هزار نفر جمعیت دارند مراکز اورژانس اجتماعی فعال شده اند.

حبیب الله مسعودی خاطر نشان کرد: طبق قانون توسعه ششم باید تا آخر سال اول قانون این مراکز راه اندازی می شد و برای انجام این کار یکصد میلیارد تومان در بودجه سال۹۶ در نظر گرفته اند.

وی در ادامه گفت: ویژگی ای که بهزیستی با همراهی وزارت بهداشت برای نوزادنی که از مادران معتاد در بیمارستان ها متولد می شوند دارد این است که اگر نوزادی از مادر معتاد متولد شود او را مرخص نمی کنند تا اینکه اقدامات لازمه را برای نوزاد انجام دهند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: این فعالیت ها علاوه بر اینکه کارهای مدد کاری از طرف بهزیستی را شامل می شود بلکه اقداماتی هم از طرف وزارت بهداشت باید صورت گیرد.

اورژانش اجتماعی اقداماتی که انجام می دهد موضوعات اجتماعی مانند همسرآزاری، خودکشی و کودک آزاری را پیگیری می کند و شماره تلفن ۱۲۳را برای این فعالیت قرار داده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *