#


خرید و فروش مجازی دارو ممنوع شد

27 دسامبر 2018 بدون نظر 1569 بازدید

خرید و فروش مجازی دارو ممنوع شد

خرید و فروش دارو  در فضای مجازی ممنوع شد

 رئیس پلیس فتای تهران طی خبری عنوان کرد که هرگونه خرید و  فروش دارو در فضای مجازی یک جرم محرز شناخته می شود. سرهنگ تورج کاظمی درمورد آگهی هایی که در مورد خرید و فروش دارو و محصولات دارویی در فضای مجازی منتشر می‌شود چنین اظهار کرد :بر اساس قانون خرید و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی مجرمانه بوده با آن برخورد خواهد شد.فروش دارو

 وی همچنین چنین بیان کرد که :باید برای خرید دارو به  داروخانه های مجاز مراجعه کرد که متاسفانه در حال حاضر افرادی سودجو با فعالیت در فضای مجازیاز شهروندان کلاهبرداری کرده و با تبلیغ و فروش محصولات دارویی فعالیت دارند.

 سرهنگ کاظمی با اشاره به مخاطرات خرید و فروش دارو در فضایمجازی گفت: داروهایی که در فضای مجازی به فروش رسیده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد ممکن است که  تاریخ انقضای آن ها گذشته باشد و یا اینکه به طور کامل تقلبی و غیر مجاز باشند، برای همین لازم است که دارو حتما از مراکز مجاز و داروخانه‌ها تهیه گردد.

 ایشان با بیان اینکه پلیس در گذشته با مواردی مانند داروهای نایاب ،داروهای تقویتی، داروی بیماران خاص و دارو های بدن سازی برخورد کرده است اظهار کرد :علاوه بر اقداماتی که تاکنون انجام شده در مواجهه با فروش مجازی داروها نیز پلیس برخورد قاطع خواهد کرد.

 رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شهروندان خواست که در صورت مواجه شدن با چنین مواردی به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و سریعاً موضوع را به پلیس فتا گزارش بدهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *