#


چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش اول)

روش دوم: کم کردن شکر 1: مقدار شکر که هر روز مصرف می کنید را کاهش دهید. اگر بعد از خوردن شیرینی اغلب به خواب میروی، ممکن است نشانه ای باشد که شما نیاز دارید تا میزان شکر مصرفی خود را کاهش دهید. سعی کنید قند مصرف روزانه خود را در دستورالعمل های رژیم غذایی خود قرار دهید. وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می کند که تنها 10 درصد کالری روزانه یک فرد باید از شکر تهیه شود. به عنوان مثال، یک رژیم غذایی کالری 2000 باید روزانه بیش از 200 کالری از قند باشد. سعی کنید نوشیدنی های شیرین را با آب جایگزین کنید. شما همچنین می توانید خوراکی های شیرین را با میوه های کم قند جایگزین کنید، مانند انواع توت ها. 2: نگاهی به قندهای اضافه داشته باشید. بسیاری از غذاهای فرآوری شده حاوی مقدار زیادی شکر است. غذاها مانند سس سالاد یا ماست می توانند مقادیر شگفت انگیزی از قندهای اضافه داشته باشند و بهترین تلاش شما را برای کاهش شکر خود از بین بین ببرد. برچسبهای غذا را با دقت بخوانید و به دنبال قندهای اضافه مانند: شکر قهوه ای شیرین کننده ذرت شربت ذرت دکستروز فروکتوز گلوکز شربت ذرت با فروکتوز بالا عسل لاکتوز شربت مالت مالتوز ملاس شکر خام ساکارز 3: با دکتر خود صحبت کنید. اگر پس از خوردن شیرینی احساس خواب آلودگی کنید، این می تواند نشانه ای از مسائل پزشکی است. اگر بعد از خوردن شکر مشکلی پیدا کردید وقت خود را برای دیدن دکتر تعیین کنید. آنها می توانند آزمایش های خود را انجام دهند تا ببینند آیا قند خون شما طبیعی است یا نه، و می تواند به شما در پیدا کردن راه هایی برای کاهش قند در رژیم غذایی کمک کند. روش سوم: غلبه کردن بر خواب آلودگی 1: حرکت کنید. اگر پس از خوردن شیرینی احساس خواب آلودگی کردید، سعی کنید تمرین کنید. پیاده روی ملایم یا تمرین کامل می تواند به شما انرژی بخشید. در صورتی که بعد از ظهر از خواب بیدار شدید، برای پیاده روی در اطراف ساختمان اداری خود بروید. 2: اجتناب از مصرف شکر اضافی! اگر شما خود را در معرض سقوط قرار دهید، آسان است برای رسیدن به یکی دیگر از کوکی ها یا نوشیدنی های انرژی زا برای افزایش سریع تلاش میکنید. از انجام این کار اجتناب کنید زیرا شما تنها قند خون خود را به حداکثر می رسانید و سپس دوباره سقوط خواهید کرد، احتمالا خستگی بیشتری را به شما خواهد داد. 3: یک لیوان آب یا یک فنجان چای را بنوشید! کم شدن آب بدن اغلب می تواند خود را به عنوان یک اشتیاق شکر پنهان کند. قبل از این که یک درمان شیرین داشته باشید، سعی کنید یک لیوان آب بزرگ یا یک فنجان چای بنوشید تا ببینید آیا آب کاهنده می تواند اشتیاق را متوقف کند. 4: اجازه دهید که تایش نور خورشید بیاید. راه دیگری برای غلبه بر خواب آلودگی که باعث مصرف بیش از حد قند می شود، مرحله بیرون است. آفتاب شما را می تواند گرم و تقویت کند. صرف زمان در خورشید افزایش ویتامین D، یک ماده مغذی ضروری برای سلامتی و سلامت عمومی را به شما هدیه می دهد.
31 آگوست 2017 بدون نظر 1621 بازدید

چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش اول)

اگر پس از خوردن شکر احساس خستگی می کنید، تغییر نحوه و زمان خوردن شیرینی می تواند به بهبود عملکرد بدن شما کمک کند.

شما می توانید شیرینی هایی که حاوی چربی و یا پروتئین هستند را بخورید و یا شیرینی ها ها رو درست بعد از غذا بخورید. تلاش برای کاهش مصرف قند شما همچنین می تواند پس از خوردن پای، کیک یا کوکی ها احساس خستگی را متوقف کند.

هوشمند بودن درمورد شیرینی ها

۱: با شیرینی خوشگذارنی نکنید یعنی زیاده روی نکنید. خوب است یک تکه چیزکیک بخورید اما خوردن نیمی از چیزکیک می تواند موجب خواب آلودگی شما در دقیقه یا ساعت پس از آن شود. سعی کنید میزان شکر مصرفی خود را در یک محیط کاهش دهید.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش اول)

۲: سعی کنید پروتئین را قبل یا با شکر بخورید.

خوردن یک پروتئین کوچک قبل یا در حالی که شما قند می خورید، می تواند به حذف عوارض جانبی خواب آلودگی شیرینی ها کمک کند. برای دسرهایی که حاوی برخی از پروتئین هستند مانند چیزکیک یا شیرینی هایی که شامل کره بادام زمینی است، بروید. یا سعی کنید آجیل یا گوشت را قبل از شیرینی ها بخورید. این بدان معنا نیست که خوردن پودر پروتئین همراه با کل کیک کمک خواهد کرد!چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش اول)

۳: چربی ها را همراه با شیرینی ها بخورید.

گاهی اوقات قند میوه می تواند باعث خستگی شما شود. همچنین می تواند موجب افزایش انرژی و پس از آن یک تصادف شود. به عنوان مثال، اگر شما معمولا یک شیرینی یا اسموتی میوه ای می خورید و بعد از آن احساس خواب آلودگی می کنید، قبل از لذت بردن از شیرینی یا اسموتی، سعی کنید یک مشت بادام زمینی بخورید.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش اول)

۴: خوراکی های شیرین مستقل را برای وعده های دسر بعد از غذا مبادله کنید.

سعی کنید از خوردن خوراکی های های شیرین اجتناب کنید. خوردن غذاهای شیرین به تنهایی می تواند موجب خواب آلودگی شود که بعضی از مردم پس از شیرینی مصرف می کنند. به عنوان مثال، اگر غذا های شیرین را در وسط بعد از ظهر بخورید، و نه بعد از یک وعده غذایی، به احتمال زیاد علائم جانبی مانند خواب آلودگی را تجربه خواهید کرد. در عوض، بعد از یک وعده صبحانه، سعی کنید شیرینی ها را بخورید تا به بدن شما کمک کند تا میزان قند خون مناسب خود را حفظ کنید.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش اول)

۵: از نوشیدنی هایی که حاوی شکر و کافئین باشند اجتناب کنید.

در حالی که نوشیدنی قهوه ممکن است انرژی اولیه شما را به شما بدهد، ترکیب کافئین و شکر می تواند باعث کاهش سطح انرژی شما شود. این می تواند منجر به احساس خستگی و حتی ریلکسیشن شود. سعی کنید از نوشیدنی های قند مثل قهوه، نوشابه های گازدار و نوشیدنی های انرژی زا دور بمانید. در عوض، اگر نیاز به یک رژیم غذایی کافئین دارید، آب آشامیدنی طعم دهنده، چای کمی شیرین یا قهوه سیاه مصرف کنید.چگونه جلوی احساس خستگی را پس از خوردن شکر بگیریم؟!(روش اول)

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *