#


آخرین بررسی ها را انجام دهید

آخرین بررسی
6 مارس 2017 بدون نظر 981 بازدید

آخرین بررسی ها را انجام دهید

آخرین بررسی ها را انجام دهید

بررسی های آخر :محیطی که در آن سخنرانی می کنید نقش مهمی در شکل گیری ارائه نهایی شما دارد.در صورت امکان سعی کنید حداقل یکبار در سالن واقعی که سخنرانی در آنجا برگزار خواهد شد تمرین کنید.روی صحنه راه بروید جایی که با مخاطب در ارتباط خواهید بود را مد نظر قرار دهید سیستم های سمعی-بصری را آزمایش کنید توجه کنید ارائه شما از همه قسمت های سالن قابل مشاهده باشد.

سپس تمام سخنرانی خود را بدون وقفه ارائه کنید. آشنا بودن با محیط سخنرانی و دارا بودن تمام تکنولوژی های کمکی آزمایش شده و آماده بدین معناست که یک نگرانی از دغدغه های شما برای روز سخنرانی کمتر می شود.برخی نکاتی که بایستی هنگام تمرین سخنرانی مد نظر قرار دهید عبارتند از:

*آیا مخاطب می تواند به راحتی ارائه شما را ببیند؟

*آیا باید از بلندگو استفاده کنید یا نه؟

*چه ابزارهای الکترونیکی فراهم شده است(برای مثال پروژکتور ال سی دی صفحه نمایش بلندگو)و شما چه وسایلی باید همراه خود داشته باشید.

*بسیاری از سخنرانی هایی که به خوبی آماده شده اند با شکست مواجه می شوند زیرا درمورد محل ارائه آن ها به اندازه کافی فکر نشده است.

فرصت های دیگر برای تمرین کردن

به منظور بهتر شدن مهارت های سخنرانی نیازی نیست منتظر فرصتی برای صحبت کردن بطور علنی باشید دوره های آموزشی موسسات مختلف نیز می تواند به ارتقای سطح سخنوری شما کمک نماید.

آرینا نیکیتینا خودیاری
سخنرانی موفق
هفت گام به سوی موفقیت

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *