#


کاهش قند خون با مصرف چند نوشیدنی خانگی

کاهش قند خون
24 سپتامبر 2017 بدون نظر 1039 بازدید

کاهش قند خون با مصرف چند نوشیدنی خانگی

چند پیشنهاد خوردنی که قند خون را کاهش می دهد

به گزارش از من بپرس– ما در این مطلب چند نمونه از مخلوط های ساده گیاهی که باعث می شود قند خون پایین بیاید را به شما ارائه می دهیم.

۱-دمجوش گزنه:

روش تهیه و مصرف: به اندازه یک قاشق غذاخوری گزنه را بجوشانید و پس از دم کشیدن آن همراه عسل،توت خشک و یا خرما میل کنید. میزان استفاده این دمنوش طبق شدت بیماری از یک تا سه لیوان در روز است.

۲-عرق گزنه:

روش تهیه و مصرف: عرقی که از گزنه گرفته شده است را طبق شدتی که بیماری دارد روزی یک تا سه لیوان آن را بنوشید. اگر این عرق تلخ است می توانید همراه آن توت، خرما و یا عسل بخورید.

۳-جوشانده برگ شاه توت:

روش تهیه و مصرف: برای تهیه این دمکرده باید دو یا سه عدد برگ آن را داخل آب بریزید و بگذارید تا دم بکشد و طبق شدت بیماری یک تاسه فنجان در روز آن را میل کنید. شما می توانید برای بهتر شدن طعم آن از توت، خرما یا عسل استفاده کنید.

۴-عرق برگ شاه توت:

شما می توانید این عرق را طبق شدت بیماری روزی یک تا سه لیوان آن را مصرف کنید و برای طعم بهتر از خرما، توت و عسل استفاده کنید.

کاهش قند خون

کاهش قند خون

۵-عرق بوقناق:

این عرق را هم مانند عرق های دیگر باید روزی یک تا سه لیوان مصرف شود و حتما باید همراه توت، خرما و یا عسل خورده شود.

۶-عرق بابونه:

دستور این عرق هم مانند عرق های قبلی است.

۷-معجون به سیب

روش تهیه و مصرف: به و سیب را به یک اندازه تهیه کنید مثلا هر کدام از آن ها نیم کیلو باشد. سپس آن ها را مانند حبه های قند خرد کنید. بعد از خرد کردن آن ها را داخل یک قابلمه بریزید و تا جایی که روی آن پوشانده می شود سرکه (ترجیحا سرکه سیب) بریزید. بگذارید تا پنچ الی ده دقیقه بپزد. بعد از اینکه این ترکیب پخته شد آن را بسته بندی کنید و در یخچال نگه دارید تا خراب نشود. شما می توانید از این معجون طبق شدت بیماری روزی یک تا سه قاشق غذا خوری آن را بخورید.

این معجون یکی از بهترین چیزهایی است که می تواند قند خون را به شدت کاهش دهد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هر روز در کنار جوشانده ها و عرقیات بالا حداقل یک قااشق از این را مصرف کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *