#


قرمزی چشم؛ 5 روش برای از بین بردن آن

قرمزی چشم
6 دسامبر 2017 ۲ نظر 1291 بازدید

قرمزی چشم؛ 5 روش برای از بین بردن آن

قرمزی چشم؛ ۵ روش برای از بین بردن آن

آیا خطوط قرمز سفیدی چشم تان بیشتر از خطوط قرمز نقشه های راه است ؟ اگر چنین اصلی می توانید آثار های زیر را انجام دهی:

به چشم تان استراحت دهید.

مایکل فریدلاندر « متخصص چشم از کالیفرنیا» می گوید: کاملا واضح است که اگر قرمزی چشم علت استراحت ناکافی باشد باید راهی برای استراحت چشمتان پیدا کنید. بدون شواب چشم شما خشک می شود و می تواند باعث قرمزی چشم شود.

پلک های خود را درمان کنید.

دکتر فرولند را می گوید: اگر چشم ها در هنگام بیدار شدن قرمز باشد، شاید اشکال از چشمهای نان لباشد بلکه مشکل از پلک هاست. شما می توانید قبل از رفتن به رختخواب پلک ها را با آب گرم بشویید. مطمئن شوید طوری پلک ها را شسته اید که مواد چربی ، باکتری ، مواد آرایشی و شور، کاملاً از روی مژه ها پاک شده است.

اشک تمساح ریختند.

آیا با چشم روشن به محل کار می روید و با چشم قرمز برمی گردید؟ قرمزی ای که در طول روز ایجاد می شود به علت خشکی چشم است. در این صورت می توانید از با اشک های مصنوعی برای مرطوب کردن چشم استفاده کنید. برخلاف قطره های چشمی، اشک های مصنوعی باعث انقباض رگ های خونی چشم نمی شوند.

قرمزی چشم

قرمزی چشم

از مردمک چشم محافظت کنید.

قرمزی در ناحیه سفید رنگ چشم ، مسأله مهمی نیست. اما اگر قرمزی روی قسمت رنگی چشم است، مشکل زا خواهد بود .

چشم تان را سرد نگه دارید.

یک حوله مرطوب و سرد بردارید و آن را روی چشم بسته تان قرار دهید. سرما رگ های خونی را منقبض می کند. به علاوه آب، باعث اضافه شدن رطوبت به چشم ها می شود.

به دنبال قرمزی چشم ناشی از پیری باشید.

یک تکهٔ قرمزرنگ روی سفیدی چشمتان دیده می شود ولی اتفاقی را که بتواند این قرمزی را به وجود آورد به یاد نمی آورید؛ نشانی از تورم، درد و از بین رفتن دید نیست. اگر این طور است، خیال تان راحت باشد، مایکل مارمور «متخصص چشم و رئیس چشم پزشکی استنفورد کالیفرنیا» می گوید: این یک اتفاق شایع است، مخصوصاً اگر بیش از ۴۰ سال سن دارید، قطره های چشمی اصلاً خوب نیستند. این لکه ها ظرف یک یا دو هفته، خود به خود از بین میرود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *