#


اسرار سلامتی بدن که بدن شما تلاش می کند به شما بگوید

سلامتی بدن
10 آگوست 2017 بدون نظر 1545 بازدید

اسرار سلامتی بدن که بدن شما تلاش می کند به شما بگوید

آنچه بدن شما واقعا برای سلامت، تغذیه، خواب، تسکین درد و… نیاز دارد.

من می توانم فکر کنم سیر هستم

یک مطالعه در مجله سلامت روانشناسی نشان داد: اگر از میلکشیک استفاده می کنید و من فکر می کنم که چربی و کالری زیادی است، سطح هورمون گرلین گرسنگی من بسیار پایین تر می شود و من احساس رضایت بیشتری می کنم – مگر اینکه اعتقاد داشته باشم که من یک خوراکی سالم تر نیاز دارم دارم ی، حتی اگر هر دو کالری مشابه داشته باشند.

من می توانم از طریق مدیتیشن مغزم را تغییر دهم

با توجه به اسکن MRI، هیپوکامپ ها – بخشی از مغز که مسئول یادگیری و حافظه است پس از چند ماه مراقبه ذهنی (مدیتیشن)، ضخیم تر می شود. تراکم سلول مغزی نیز در آمیگدال (مسئول ترس، اضطراب و استرس) کاهش می یابد. این تغییرات مغزی فیزیکی می تواند خلق شما را تغییر دهد.

من می توانم درجه حرارت بدنم را افزایش دهم

گروهی از سلولهای تیبتن می توانند با استفاده از نوع خاصی از مدیتیشن به نام g-tummo، دمای بدنشان را به حدود ۱۰۰ درجه فارنهایت افزایش دهند. بله، این یک گروه نادر است، اما دانشمندان به روش غربی روش مشابهی را آموختند و معتقد بودند افراد می توانند دمای بدن خود را افزایش دهند. تنفس باعث ایجاد گرماسنجی، فرآیند تولید گرما می شود. این امر می تواند به مردم کمک کند تا در محیط های پر سر و صدا بهتر عمل کنند.

من می توانم سالها به زندگی ام اضافه کنم

طبق نظرسنجی دانشگاه ییل، با حفظ نگرش مثبت در مورد پیری و همچنان احساس خوشحالی و خوشبختی، احتمالا حدود هفت سال به طول زندگی اضافه می شود.

آرزو می کنم که نوشیدنی رژیمی ننوشید

یک یا چند لیوان نوشابه بنوشید، و من می توانم سه برابر چربی شکمی که بدون نوشابه میتوانید جذب کنیو، جذب کنم. محققان در تگزاس آزمایش و اندازه گیری کردند: افرادی که سالانه نوشابه رژیم مصرف کردند، در طی ۹ سال ۳.۲ اینچ به دور شکم آن ها اضاف شده است. کسانی از این نوشابه های رژیمیم استفاده نکردند فقط ۰.۸ اینچ به دور شکم اضاف کردند. (مصرف کنندگان گاه به گاه: ۱.۸ اینچ). انتخاب رژیم غذایی برای مصرف منظم سودا برای صرفه جویی در کالری می تواند باعث عواقب متفاوتی شود – یک مطالعه نشان داد افرادی که سعی کرده اند این رژیم را امتحان کنند که در طول روز کالری بیشتری از غذا مصرف کنند. لطفا فقط به آب آشامیدنی گازدار اکتفا کنید.

لطفا با گردن خم به تلفن خود نگاه نکنید

آیا شما چهار توپ بولینگ را از گردن من آویزان می کنید؟ قبل از اینکه بگویید که این یک سوال احمقانه است، این را در نظر بگیرید: شصت پوند (وزن ترکیبی این توپها) همان مقدار نیرویی است که وقتی سر خود را به سمت مقطع زاویه ۶۰ درجه به سمت متن یا پست الکترونیک روی تلفن هوشمند خود نگه می دارید است. و شما این کار را تا چهار ساعت (ساعت!) در یک روز انجام می دهید. برای عشق و یکپارچگی ستون فقرات گردن من، این تلفن را تا خط دید خود بالا ببرید.

وقتی سردم سات کالری می سوزانم

برای مدت کمی تحمل کنید. محققان کشف کردند که وقتی از سرما می لرزیم، هورمونهایی را ترشح می کند که چربی سفید ذخیره شونده را به چربی قهوه ای مصرفی تبدیل می کنند. لرز در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اثرات هورمونی شبیه به یک ساعت تمرین متوسط ​​داشت.

دو بار قبل از تمرین انعطاف پذیری خود فکر کنید

شما وقت خود را برای تمرین قلب و قدرت می گذارید، که من قدردانی می کنم. اما مفاصل من نیز باید بخصوص به دلیل اینکه من مسن تر می شوم، کشش انجام دهند. بافت های متصل در رباط ها و تاندون ها با افزایش سن سخت تر و شکننده تر می شوند که به معنی دامنه محدودی از حرکت و کاهش انعطاف پذیری است. پیلاتس و یوگا دو گزینه خوب هستند، اما حتی کشش های کنترل شده ساده که به مدت ۱۰ تا ۳۰ ثانیه انجام می شود می توانند به من کمک کنند که به راحتی حرکت کنم. (برای انعطاف پذیری بهتر این موارد را امتحان کنید.)

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *