#


ساییدگی؛ 8 روش برای از بین بردن آن

ساییدگی
6 دسامبر 2017 بدون نظر 1295 بازدید

ساییدگی؛ 8 روش برای از بین بردن آن

ساییدگی؛ ۸ روش برای از بین بردن آن

ساییدگی، شانس عفونت را بالا می برد و همچنین در یک مطالعه هشت نفر از ۶۲ نفر، دچار عفونت تبخال روی گردن و صورت بودند. در یک مطالعه به تعدادی از افراد، لباسهای تمام پنبه ای دادند و در این صورت میزان عفونت کاهش یافت.

از لباس های با جنسل الیاف طبیعی استفاده کنید.

بعضی از پزشکان ، علت ایجاد کهیر در بدن کشتی گیران را به دلیل لباسهای از جنس مصنوعی می دانند.

قبل از پوشیدن، لباس ها را بشویید.

ریچارد استراوس میگوید: مطمئن شوید هر لباس ورزشی جدید را قبل از پوشیدن ، بشویید. شستشو بافت لباس را نرم می کند و سایش را کاهش میدهد.

محل را بپوشانید.

در افرادی که دارای اضافه وزن و یا رانهای بزرگ هستند، احتمال خراشیدگی و سایش افزایش می یابد. این افراد میتوانند با پوشاندن محلی های سایشی با باندهای پلاستیکی، از مشکلات بکاهند. هنگامی که پاها به هم مالیده می شود، باند از پوست تان محافظت می کند و به جای مالش پوست به پوست، باند به باند ساییده می شود.

ساییدگی

ساییدگی

اول لباس های کتانی را بپوشید.

هنگامی که لباس ورزشی از نایلون و یا الیاف ساینده دیگری درست شده باشد باید مطمئن شوید که لباس های زیر، پنبه ای باشد تا بین لباس ورزشی و پوست حساس فاصله بیفتد.

بدن خود را چرب کنید.

روبرت بویک می گوید: وازلین را بین رانها، اطراف انگشتان پا، زیر بازو و هرجایی که خراشیدگی دارید بمالید. وازلین به عنوان یک ماده لغزنده عمل می کند و پوست ساییده را روی خودش میلغزاند .

قدرت پودر را درک کنید.

پودر نیز همانند و از لین به عنوان یک مادهٔ لغزنده عمل می کند و به لغزش پوست بر روی پوست دیگر، بدون خراشیدگی کمک می کند.

اگر نمی خواهید کف حمام، پر از پودر شود، بسته پودر را در یک دستمال سفید و نرم و بزرگ بپیچانید و لبهها را به هم وصل کنید. از ساک پودر به صورت اسپری پودری استفاده کنید. این کار باعث باقی ماندن پودر روی بدن شما می شود.

ساییدگی را با بانداژ متوقف کنید.

شما می توانید به راحتی به وسیلهٔ یک باند چسبنده از ساییدگی جلوگیری کنید. ورزش دیگری را امتحان کنید. ورزشکاران دارای اضافه وزن، این مشکل را دارند مگر اینکه از وزن خود کم کنند. دکتر بویس میگوید: ورزشی تان را عوض کنید تا پوست تان التیام پیدا کند؛ اگر هنگام پیادهروی، دچار درد می شوید، از دوچرخه ثابت استفاده کنید. اگر این کار سخت است، شنا را امتحان کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *