تولید گوشی تاشوی زد تی ای به قوت قبل باقی است

تولید گوشی تاشوی زد تی ای به قوت قبل باقی است

زد تی ای یک کمپانی چینی است که توانسته گوشی تاشوی اکسون ام را با کیفیت بالا تولید نموده و وارد بازار نماید. از آنجا که این محصول هوشمند مود استقبال بسیاری از سوی کاربران قرار گرفته این کمپانی تصمیم گرفته تولید گوشی های تاشو را در حد وسیعی ادامه دهد و ایده ی مربوط به این مدل از گوشی ها را نسبت به قبل ارتقا دهد.

کمپانی چینی زد تی ای توانسته در سال۲۰۱۷ گوشی اکسون ام را که به عنوان یک گوشی تاشو شناخته می شود را معرفی نماید. در خصوص این مدل از گوشی تاشو باید بگوئیم نسبت به چیزی که اغلب کاربران از گوشی های تاشو در ذهن خود دارند تفاوت بسیار زیادی دارد و قابلیت خم شدن برای آن وجود ندارد.

همین مساله موجب شده تا گوشی اکسون ام از سوی کاربران کمترین استقبال را داشته باشد. در حال حاضر کمپانی زد تی ای اعلام کرده قصد دارد ایده تولید گوشی های تاشو را توسعه داده و محصولات خوبی با این قابلیت را تولید نماید که بتواند انتظارات کاربران را به خوبی پاسخگویی کند.

جف یی که به عنوان نایب رئیس قسمت بازاریابی کمپانی زد تی ای شناخته می شود در مصاحبه ای که به تازگی در اختتامیه نمایشگاه CES2018 داشته اعلام کرده که این کمپانی تصمیم به توسعه ایده تولید گوشی های تاشو گرفته و از آنجا که در خصوص اکسون ام توانسته بازخوردهای مناسبی از سوی کاربران مصرف کننده این گوشی تاشو دریافت کند تصمیم خود را مبنی بر تولید بیشتر و بهتر گوشی های تاشو قطعی کرده است.

آقای یی معتقد است هنوز هم محصولات تاشو می توانند بهتر از چیزی که در حال حاضر وجود دارد تولید شوند. آقای جف یی در ادامه صحبت های خود افزوده کمپانی زد تی ای در انتها محصولی را تولید خواهد کرد که می تواند معنای واقعی خم شدن را داشته باشد و به چیزی که در ذهن افراد است نزدیک تر شود. البته موارد بسیاری نیز وجود دارد که می تواند در روزهای آینده وارد سیستم طراحی این گوشی های هوشمند شود و موجب جلب رضایت کاربران گردد.

کاربران با استفادهاز این گوشی های تاشو می توانند بسیاری از کارهای خود را در طول روز انجام دهند و کیفیت و کارایی این گوشی ها می تواند رضایتمندی آن ها را در پی داشته باشد. کمپانی زد تی ای به عنوان یک کمپانی فعال در عرصه محصولات دیجیتال وعده داده به زودی می تواند این گوشی هوشمند را تولید نموده و در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از من بپرس 2

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago