Categories: اپل

Eddy Cue: اپل تلاش می کند تا بعضی کارها برای مبارزه با انتشار اخبار دروغین انجام دهد!

طبق گفته Eddy Cue، معاون ارشد اپل در زمینه نرم افزار و خدمات، اپل به طور فعال در زمینه راهکارهایی برای اطمینان از اینکه خدمات تحویل محتوا به اندازه کافی قوی هستند تا به چالش “اخبار جعلی” برسند.

کینگ نظرات خود را در مصاحبه گسترده ای در کنفرانس رسانه ای روز دوشنبه انجام داد. کوی گفت که اخیرا توسط مدیر عامل شرکت تیم کوک اعلام شده است، شرکت Cue اعلام کرده است که شرکت های فناوری مسئولیت ویژه ای را برای اعضای عمومی به عهده دارند، اکثر آنها اکنون به دستگاه های شخصی برای دریافت اخبار خود وابسته هستند. با توجه به این، Cue گفت که در حالی که هیچ راهی ساده برای مقابله با گسترش اخبار جعلی وجود ندارد، این شرکت در حال کار بر روی روش های کاهش انتشار آن است.

“ما می خواهیم اخبار اپل برای هر کسی در دسترس باشد، اما ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افراد و منابعی که اخبار را پخش میکنند مشروع هستند. ما در مورد همه موارد خبری و کلیک ها از این دیدگاه بسیار نگران هستیم، پوشش خبری ما تلاش می کنیم چیزهایی را در Apple News انجام دهیم، ما از آن یاد می گیریم و باید آن را به عنوان یک صنعت به اشتراک بگذاریم و آن را بهبود بخشیم. ”

 

اخبار جعلی موضوعی است که از سال گذشته در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برگزار شده است. شرکت هایی مانند فیس بوک اعلامیه های بزرگی در خصوص اقداماتی که برای به دست آوردن کیفیت مقالات به کاربران داده اند، بیان شده است.

هفته گذشته، تیم کوک اعتراف کرد که اخبار جعلی “یکی از مشکلات اصلی امروز” است و “ما باید ابزار مصرف کننده را برای حل این چالش” ارائه دهیم. او گفت که شرکت هایی مانند اپل باید قبل از رسیدن بدست عموم، “بخشی از آن را فیلتر کنند.”

پوریا

Share
Published by
پوریا

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago